Ei hel**tti:D mies kirjottanut ihanan viestin kaikille,ku vauva synty:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh...

Vieras
Eli tällänen: Meille synty poika 1.1. klo: 12.00 painoa pojalla oli 4150kiloa ja pituutta 52cm :D ... Naurattaa kun kirjottanut,että poika paino 4150 kiloa:D mummu soitti ja kysy et onko ollu muka niin iso vauva:D...

vähän mukavampi viesti, kuin minkä mun mies lähetti... olin saanut just lapsen rinnoilleni ja mies otti mun uudella kännykällä kuvia ja vahingossa lähetti koko mun puhelinmuistiossani olleille kuvan, jossa näkyy puolet vauvan päästä ja mun hervoton, paljas tissini. siinä tilanteessa en tiennyt, pitäisikö itkeä vai nauraa. mies oli tietty kovin pahoillaan ja kun seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan, toi mulle ihan järjettömän ruusupuskan ja timanttisormuksen. <3

• Tykkää
Reactions: kookosta
[QUOTE="vieras";25369873]vähän mukavampi viesti, kuin minkä mun mies lähetti... olin saanut just lapsen rinnoilleni ja mies otti mun uudella kännykällä kuvia ja vahingossa lähetti koko mun puhelinmuistiossani olleille kuvan, jossa näkyy puolet vauvan päästä ja mun hervoton, paljas tissini. siinä tilanteessa en tiennyt, pitäisikö itkeä vai nauraa. mies oli tietty kovin pahoillaan ja kun seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan, toi mulle ihan järjettömän ruusupuskan ja timanttisormuksen. <3[/QUOTE]

on sullakin mies ollu tohkeissaan :D.

[QUOTE="vieras";25369873]vähän mukavampi viesti, kuin minkä mun mies lähetti... olin saanut just lapsen rinnoilleni ja mies otti mun uudella kännykällä kuvia ja vahingossa lähetti koko mun puhelinmuistiossani olleille kuvan, jossa näkyy puolet vauvan päästä ja mun hervoton, paljas tissini. siinä tilanteessa en tiennyt, pitäisikö itkeä vai nauraa. mies oli tietty kovin pahoillaan ja kun seuraavana päivänä tuli meitä katsomaan, toi mulle ihan järjettömän ruusupuskan ja timanttisormuksen. <3[/QUOTE]

:D

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä