Ei HEL**tti, taitaa loppua mun parveketupakointi kesän ajaksi :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
Olin parvekkeella ja ovi oli kiinni, JÄTTI iso ampiainen yritti kovin päästä sisälle ovesta, pelkään amppareita IHAN JÄRJETTÖMÄSTI. Kamala paniikkikohtaus kun en päässyt sitä karkuun enkä uskaltanut sisällekkään tulla ettei se tule perässä

Sopivan tilaisuuden tullen avasin oven, juoksin sisälle ja laitoin oven äkkiä kiinni, ajattelin että jos tulee sisälle niin pääsen sitä edes pakoon

5min sen jälkeen yritti oven edessä vielä pörräillä ja päästä jostain kolosta sisälle.

Aivan kamala tilanne ampiaspelkoiselle kun ei pääse metriä kauemmas pakoon

sama täällä,siis mulla on ihan törkee ampiaiskammo=Osaan paniikkikohtauksen ku amppari tulee pörräämään lähelle!ja arvaa vaan voinko olla paikoillani rauhassa,nouup!=D

en ees tiedä miksi pelkään niitä, pistänyt monta kertaa kun olen astunut päälle. Ei minua se itse pisto peloita.

Kamala vaikerrus kuului äsken parvekkeelta kun amppari yritti tulla minua lähelle. Pelkään jopa niitä pieniä mustia jotka eivät edes pistä, jotenkin se ääni plus ulkonäkö. Mitkään kärpäset ei pelota, raatokärpäset kylläkin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en ees tiedä miksi pelkään niitä, pistänyt monta kertaa kun olen astunut päälle. Ei minua se itse pisto peloita.

Kamala vaikerrus kuului äsken parvekkeelta kun amppari yritti tulla minua lähelle. Pelkään jopa niitä pieniä mustia jotka eivät edes pistä, jotenkin se ääni plus ulkonäkö. Mitkään kärpäset ei pelota, raatokärpäset kylläkin

mulle tulee ihan kylmänväreet ku kuulen ja näen ampparin ja kimalaisten lentelevän=)vaikka sanotaan et kimalaiset on säyseämpiä(onko näin)niin niitä enemmän pelkään ku ne on niin isoja ja tuleevat niin lähelle pörräilemään=/

Joo.. Mullakin on kauhee sfeksofobia ja pari päivää sitte kaveri tallas maa-ampiaispesän päälle.. Lähti juosten pois, unohti pyörän ja sen kengät oli lentänyt ojiin. Joo tulin mukaa hakee sen pyörän.. Vähän jännitti, mutta ne oli kaukana pyörästä. No sitku pyörä ja kenkä oli haettu niin lähdettiin siinä poispäin, mutta sitten tuli semmonen kauhee ampiainen kaverin kimppuu.. se lähti pyöräilee todella vinhaa vauhtia poispäi.. no sit se ampiaine tuli mun kimppuun. Mulla ei ollu pyörää, lähin juoksee, ohitin sen kaverin pari kertaa ampiainen mun kimpussa.. Katoin että se ötö oli lähteny ja sitte näin sen mun olkapäällä. Huitasin sen pois ja se tuli takas, huitasin toisen kerran ja sitte en nähny sitä. Sen jälkeen oksensin ojaan parisen kertaa kovan jännityksen takia.

Yhteistyössä