E
EI jaksa enää
Vieras
..Niin pahalle kuin se tuntuukin.. Meillä pian 2 lasta, toinen vielä masussa.. Ukko haukkunu mut tän viikon aikana muunmuassa huoraks, läskiks joka ei jaksa liikkua mihinkään (tein tänään 12h päivän töissä ja halusin istua kun tulin kotiin), ja muita niin järkyttäviä nimiä ettei tähän voi niitä kirjottaa.. Enimmäkseen ulkonäkööni ja esimerkiks alapäähäni liittyen kun se on niin kuulemma löysä kun olen tuon meidän esikoisen synnyttänyt Ja äsken kun en suomentanut hänelle jotain englanninkielistä tekstiä mistä ei saanut ite selkoa sanoi että minut pitäisi tappaa pois, olen kuulemma hyödytön.. Tälle itkulle ei uskotteko tule loppua enkä nää kyynelien takaa puoliakaan täsät teksistä joten anteeksi jos virheitä.. Nyt se juo kaljaa tuolla tyytyväisen oloisena esikoinen huutaa sängyssä ja minä en jaksa. Tämä on minun asunto mies ei tässä ole vielä onneks kirjoilla, pistänkö ulos nyt heti vai vaihatanko vaan lukot ja annan miettiä mitä on menettäny? TUntuu kuin olis kuuden tonnin painoinen kivi harteilla mulla on todella raskas työ, uhmaiässä esikoinen ja toinen syntyy pian tähän paskaan en tiedä kykenenkö olemaan äiti heille molemmille. Opiskelenkii vielä.. Minulla ei ole tukiverkkostoa eikä oikeastaan ystäviäkään ja mua pelottaa että jään ihan yksin. Miehelle ei voi lapsia antaa ymmärrätte varmaan miks edes tunniksi eli minusta tulee 24/7 loppuelämäks totaalinen yksinhuoltaja. Pelottaa!!!!