EI helv*tti mä en voi uskoo tätä miks näin käy mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EI jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EI jaksa enää

Vieras
..Niin pahalle kuin se tuntuukin.. Meillä pian 2 lasta, toinen vielä masussa.. Ukko haukkunu mut tän viikon aikana muunmuassa huoraks, läskiks joka ei jaksa liikkua mihinkään (tein tänään 12h päivän töissä ja halusin istua kun tulin kotiin), ja muita niin järkyttäviä nimiä ettei tähän voi niitä kirjottaa.. Enimmäkseen ulkonäkööni ja esimerkiks alapäähäni liittyen kun se on niin kuulemma löysä kun olen tuon meidän esikoisen synnyttänyt Ja äsken kun en suomentanut hänelle jotain englanninkielistä tekstiä mistä ei saanut ite selkoa sanoi että minut pitäisi tappaa pois, olen kuulemma hyödytön.. Tälle itkulle ei uskotteko tule loppua enkä nää kyynelien takaa puoliakaan täsät teksistä joten anteeksi jos virheitä.. Nyt se juo kaljaa tuolla tyytyväisen oloisena esikoinen huutaa sängyssä ja minä en jaksa. Tämä on minun asunto mies ei tässä ole vielä onneks kirjoilla, pistänkö ulos nyt heti vai vaihatanko vaan lukot ja annan miettiä mitä on menettäny? TUntuu kuin olis kuuden tonnin painoinen kivi harteilla mulla on todella raskas työ, uhmaiässä esikoinen ja toinen syntyy pian tähän paskaan en tiedä kykenenkö olemaan äiti heille molemmille. Opiskelenkii vielä.. Minulla ei ole tukiverkkostoa eikä oikeastaan ystäviäkään ja mua pelottaa että jään ihan yksin. Miehelle ei voi lapsia antaa ymmärrätte varmaan miks edes tunniksi eli minusta tulee 24/7 loppuelämäks totaalinen yksinhuoltaja. Pelottaa!!!!

mistä päin oot?...ei tietenkään oo pakko kertoo mut aattelin vaan kun täälläkin melko yksinäistä.Jos olisin sä niin laittasin ukon kyllä pellolle, se tuottaa sulle enemmän murhetta ku hyötyä.

Kyll mä sinuna laittaisin miehen pihalle.Usko vaan että jaksat paljon paremmin kahden lapsen yksinhuoltaja kun sun ei tarvi stressata tuollaisen miehen takia.Ja se esikon uhmaikäkään ei tunnu niin pahalta ja rankalta kun sun ei tarvi kuunnella tuollaista tekstiä miehesi suusta.Ja yöt nukut paljon paremmin kun ei tarvitse miettiä millaista ryöpytystä huomenna mieheltä kuulee tai öisin miettiä mitä mies taas sanoi.

vakio epäily,mutta onko tuo käytös nyt tällä viikolla ilmaantunut asia?ennenkö ihana?ettei ole viikonloppuna ollut jossain yksin?toinen nainen?minkä ikäinen esikko?mene lohduttamaan pientä huutajaa, hän arvostaa kyllä äitiään:)älä päästä miestä kirjoille,pistä ulos jos pystyt...jos susta sille tuntuu.mulla parisuhde,mutta olen 24/7 yh käytännössä,uskon sullakin olevan nyt niin?

kyllä laittasin pihalle!
kenelläkään ei ole ikinä oikeutta sanoa mitään noin pahaa kenellekkään!
muaki kiinnostaa mistäpäin olet, jos voisin mitenkään auttaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Kyll mä sinuna laittaisin miehen pihalle.Usko vaan että jaksat paljon paremmin kahden lapsen yksinhuoltaja kun sun ei tarvi stressata tuollaisen miehen takia.Ja se esikon uhmaikäkään ei tunnu niin pahalta ja rankalta kun sun ei tarvi kuunnella tuollaista tekstiä miehesi suusta.Ja yöt nukut paljon paremmin kun ei tarvitse miettiä millaista ryöpytystä huomenna mieheltä kuulee tai öisin miettiä mitä mies taas sanoi.
Samoja ajatuksia minullakin. :hug:

:hug:

Voimia ja rohkeutta päätöksiisi. Kyllä sitä vaan kummasti pärjää kun on pakko. Elämä heittää eteen yllätyksiä niin hyvässä kuin pahassa - valitettavasti niitä ei voi itse valita, mutta asioille voi silti tehdä paljonkin.

Näitä tarinoita taas... Mut oikeesti kuten aina noissa tilanteissa, mietit nyt itseäs ja lapsias ja sitä onko miehestä enimmäkseen vaan harmia teille. Ei sun tarvi kuunnella /sietää tollasta kohtelua. Lapset ei näköjään isälle paljon merkitse, eli mitä se kertoo?? Järki käteen ja ukko ulos!!

Mulla kans uhmaikäinen ja vauva tulossa, eli hieman sama tilanne. Sillä erotuksella että mulla ei ole tollaista paskaäijää!! Heitä pihalle se sika! Ketään ei kohdella noin huonosti. Jokaisella meillä on oikeus onnelliseen elämään. Tuskin lapsetkaan tuollaista isää kaipaavat..

*Kylläpä pistää vihaksi!!!*

ei ole ollut mies yksin kun tuossa sohvalla makaa ja juo kaljaa illat tollottaa telkkarii päivät.. sitten kun töistä tulee.. on se ennenkii haukkunut, mut nyt kun olin maanantaina neuvolassa ja paino oli hänen mielestä liikaa niin sen jälkeen alkoi tuo ulkonäön haukkuminen kun aiemmin siinä ei hänen mielestä ollut mitään vikaa. ja tuo huoraks haukkuminen on jotain niin hirveää mitä en voi kestää kun odotan hänelle toista lasta esikoinen 2,5v. minulla oli yhdessä välissä "suhde" kun miehen kanssa olimme viime vuoden lopulla erossa noin puoli vuotta erään toisen miehen kanssa ja telkkarissa sattui olemaan samanniminen mies kun tuo minun "tapailemani" niin siitäkös se vasta alkoi sota. nyt kerään voimia että menen sanomaan että ole hyvä ja poistu, jätä sormus ja avain ja lähde voi lapsikullat mihinkä ne on joutuneet, esikoinen kysyy miksi äiti itkee!! en jaksa oon ihan rikki ja hajalla

jaa onko se siis mustasukkainen?? ja siksi koettaa sua painaa maahan jos tunteekin itse ettei kelpaa tms.???minä en kyllä edes tekisi lasta miehelle jpoka kaljaa kittaaa,se kun ei lasten myötä muutu.

ymmärrän kyllä tunteesi mä olin 2v 24/7 lapsen kanssa!vauvasta 2vuoteen...

siis ihan yksin saatoi mennä viikko pari etten nähnyt ketään aikuista sit joku tuli kahville tunniks pariks, ja taas viikko jopa kaksi että oli aikuista jutteluseuraa.

oon aina ajatellu että jos olisi ollut se mies niin asiat olisi ollut ihan toisin.

silloin olin kyllä välillä valmis heittää pyyhkeen kehään lopullisesti ihan vaan siksi että olin kuoleman väsynyt(1v 10kk lapsi heräili öisin) ja yksinäinen,en edes muista muuta ekasta 2vuodesta ku yksinäisyyden=( .
hirveintä mitä oon kokenut.
nyt onneksi toisin=). tee sä samanlai ku mies istu sohvalle kittaa kolaa(ku kaljaa ei voi) ja jos haukkuu laiskaksi niin sittenhän se itsekkin on. ja miehen kyllä kuuluu hoitaa myös lapsia ku ne on alullekkin laittanut,jättää se kaljan kittaus, prrrrkele pistää vihaksi tollaset miehet. mutta hae tukiperhe lapsille.

minua ex haukkui raskaana ollessani lähinnä siksi kun olin niin hellyyden kipeä=( ja itku herkkä. mutta exäni onkin kypsymätön ymmärtämätön moukka. kyllä minä ainakin olin paljon herkempi raskausaikana kuin ennen. todella sikamaista mieheltä tollanen

Yhteistyössä