ei helvata!! osta kirpparilta sukkia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RottenCorpse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RottenCorpse

Aktiivinen jäsen
08.08.2006
2 844
0
36
asia on siis tämä: oon tässä ukolle sanonu et käväsen tässä joku päivä kirppareita kiertään jos sieltä löytyis jotain jännää ku en "ikinä" kirppareilla käy vaan mun kirppari on huutonet.
joo ja tosiaan tuossa illalla sit ukko sano mulle et "sitkö nää meet sinne kirpparille nii osta mulle sieltä sukkia". siis ei voi olla totta :o :o :x
sanoinkin kyllä et en varmasti osta kirpparilta ees uusia (sukkia) ...
eikai se voinu olla tosissaan :o :o :o :o oon vieläki aivan järkyttyny :o :o

eihän ne sukat maksa uutenakaan mitään eikä kirpparilla ees myydä semmosia :o :o :o :o :o :o :o

Mä just tänään vein yhdessä pussissa 23 kpl poikien siistejä ja ehjiä käytettyjä sukkia kirppikselle :D Mut juu epäilen itsekin että sieltä aikuisten käytettyjä löytyy :xmas:

Mutta uusia voi ollakin, kun nykyisin monilla kirppiksillä on näitä uusien tavaroiden myyjiä.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Mä just tänään vein yhdessä pussissa 23 kpl poikien siistejä ja ehjiä käytettyjä sukkia kirppikselle :D Mut juu epäilen itsekin että sieltä aikuisten käytettyjä löytyy :xmas:

Mutta uusia voi ollakin, kun nykyisin monilla kirppiksillä on näitä uusien tavaroiden myyjiä.

lasten sukat on eri asia... ties minkä tautisen (aikuisen) jalassa nekin on ollu... vähä sama asia ku käytetyt alusvaatteet :x

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllä täällä ainaki kirppareilla on ihan uusia sukkiakin myynnissä. ja ihan hyviä?

mutta eihän ne uutenakaan maksa paljon mitään ... siis kaupassa!
No mutta, eikös se ole ihan sama mistä sukkansa ostaa? :) Täälläkin on kirppareilla uusia sukkia myynnissä, siis pari pöytää pyhitetty ihan pelkästään niille.

Aikuisten sukkia en ole tainnut nähdä, mutta itsekin olen ostanut lastensukkia kyllä kirpparilta.

Sitä ihmettelen miksi ap on noin järkyttnyt. Miksi ei EDES UUSIA sukkia kirpparilta? Miten ne eroaa esim. housuista ja paidoista? Alushousuja en ostaisi, mutta uudet sukat niin mikä jottei.

Mutta mitä tulee sukkien hintaan niin en minä kyllä sukkia pidä mitenkään halpoina. Kyllä sukat aika tavalla maksaa, koska ei niitä ikinä riitä että ostaa yhdet parit.

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
et voi ostaa kirpparilta sukkia? En nyt oikein ymmärrä!! Täällä ainakin myydään ihan uusia sukkia 5:n kappaleen nipuissa itsepalvelu kirpparilla.

en osta kirpparilta uusia sukkia enkä uusia alusvaatteita..! miks en sais ostaa niitä kaupasta?!

et voi ostaa kirpparilta sukkia? En nyt oikein ymmärrä!! Täällä ainakin myydään ihan uusia sukkia 5:n kappaleen nipuissa itsepalvelu kirpparilla.

en osta kirpparilta uusia sukkia enkä uusia alusvaatteita..! miks en sais ostaa niitä kaupasta?!

Osta kaupasta hyvä ihme, mutta mieheshän niitä pyysi tuomaan itelleen????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no niin teki! mut en siltikään osta enkä vie tai tuo :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no niin teki! mut en siltikään osta enkä vie tai tuo :D

Akkaa ei huvita tuoda miehelleen sukkia, ja vielä on järkyttynytkin moisesta pyynnöstä, mitä vielä?

Yhteistyössä