ei hitto mä oon tyhmä! tunnen suurta vetoa vanhempaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuorikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuorikko

Vieras
ollaan kumpiki varattuja eikä koskaa oo mitää tapahtunu. oon vaan laittanu merkille sen miehen ulkosen olemuksen ja karismaa on. mies on mua ainaki 30 vuotta vanhempi en tiedä aivan tarkalleen. mut mielessä mies pyörii ja ajattelen et miltä tuntuisi harrastaa seksiä hänen kanssaan. sitä ei tule tapahtumaan mut kai sitä vähä saa fantasioida? :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
saahan sitä oman päänsä sisällä miettiä mitä haluaa, ja katsoakin saa muttei koskea!:)

joo en mä koskee meinaa! mut jos oltais kumpiki vapaita ja se mies tulis mua iskeen niin taitas olla menoo tän likan kohdalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo en mä koskee meinaa! mut jos oltais kumpiki vapaita ja se mies tulis mua iskeen niin taitas olla menoo tän likan kohdalla :whistle:

Tiedätkös ap, ollaan samassa veneessä. Minäkin ajattelen erittäin lämmöllä erästä jonkin verran vanhempaa miestä :heart:
Molemmat olemme varattuja, mutta mm. piiiitkiä katseita ollaan vaihdettu *huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja toinen ihastunut:

Tiedätkös ap, ollaan samassa veneessä. Minäkin ajattelen erittäin lämmöllä erästä jonkin verran vanhempaa miestä :heart:
Molemmat olemme varattuja, mutta mm. piiiitkiä katseita ollaan vaihdettu *huoh*

no mulla ei oo ollu mitää pitkiä katseita sen miehen kans kunhan olen kiinnittänyt huomioni häneen. se mies tuskin ajattelee mua sen kummemmin kuin ihmisenä jonka näkee aina joskus. mut voinhan mä silti haaveilla :D

no mulla ei oo ollu mitää pitkiä katseita sen miehen kans kunhan olen kiinnittänyt huomioni häneen. se mies tuskin ajattelee mua sen kummemmin kuin ihmisenä jonka näkee aina joskus. mut voinhan mä silti haaveilla :D

No me ollaan samassa paikassa tavallaan töissä, ja joskus jopa tekemisissä keskenämme. Voi olla, että olen käsittänyt hänen "viestinsä" aivan väärin, mutta haaveilemastahan ei kukaan estä ;)
Nyt vaan ei nähdä moneen kuukauteen :'(

Alkuperäinen kirjoittaja toinen ihastunut:

No me ollaan samassa paikassa tavallaan töissä, ja joskus jopa tekemisissä keskenämme. Voi olla, että olen käsittänyt hänen "viestinsä" aivan väärin, mutta haaveilemastahan ei kukaan estä ;)
Nyt vaan ei nähdä moneen kuukauteen :'(

no mä nään sitä miestä aika harvakseltaan eikä siis olla mitenkään tuttuja ei edes tervehditä toisiamme. mä tiedän miehen nimen, missä asuu ja tiedän hänen lapset. mies saattaa tietää kuka mä oon

Yhteistyössä