ei hitto, tultiin yöllä baarista ja tajusin et ei olla katsottu postia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
menin laatikolle, otin postin kainaloon ja tulin sisälle. selasin seiskan läpi ja avasin laskut. menin hammaspesulle ja nukkumaan. ja nyt mä en löydä niitä posteja mistään!!!!! :o mies ei oo koskenu niihin ja mä en tajua, oon kolunnu kaikki vessasta vaatehuoneeseen läpi.. miten voi hävitä kasa postia 60neliöiseen asuntoon??!! :xmas:

ei oo.. :o mä en käsitä. en ees ollu pahassa kunnossa, mutta mä en muista ees missä ne kirjeet tääl avasin ja missä sen seiskan selasin, ihan black out.. :|
äsken oli pakko kurkata seiskan nettisivuja et oonko mä nähny unta koko postijutusta, mut ehei, tuttu kansi siellä oli ja muistan sitä selailleeni.. uskomatonta taas :D

ei ei ei ei ei. ei löydy. mä en ymmärrä. kävin postilaatikollakin ja se oli tyhjä :snotty:
voi perhana. ne on nyt ihan varmana jossain ihan näkyvillä mut mä en vaan näe niitä!!

Missä selasit niitä? Jos pöydän ääressä, niin katso tuolin päältä. Naulakon hattuhylly on paikka, johon joskus itse oon unohtanut postin. Myös vessasta on joskus löytynyt lehti, jota olen etsinyt :)

Yhteistyössä