Ei hitto tuota meidän 8v unissakävelijää.. :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Pesin äsken hampaita olkkarissa, mies istui sohvalla.
8v-neiti ampasee huoneestaan siihen, pitelee mahaansa ja sano mulle

-"Mulla on maha kipee, täytyy mennä sanomaan äitille"
-"Minä olen sun äiti", sanoin
-"Sitten mä meen sanomaan isille", tyttö sanoi
-"Isi istuu tuossa vieressä" vastasin
-"Mä nyt meen sanomaan sille" tyttö vielä jatkoi..

Talutin neidin sitten vaan omaan sänkyyn. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
:D :D Meilläki kuopus joskus kävelee unissaan ja heittää ihme läppää.
Kerran se nykäs pikkarit alas, istu jakkaralle ja lorotti menemään kun luuli olevansa vessassa...

o-ou, mun täytyy myöntää, että äidin kertoman mukaan mä olen kerran lapsena tehnyt juuri samalla tavalla :ashamed: :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Kerran se nykäs pikkarit alas, istu jakkaralle ja lorotti menemään kun luuli olevansa vessassa...

o-ou, mun täytyy myöntää, että äidin kertoman mukaan mä olen kerran lapsena tehnyt juuri samalla tavalla :ashamed: :ashamed: :D

:D :D mä kuuntelin olkkarista että mikä ihme lorisee... Toisen kerran yllätin samaisen lapsosen keittiöstä nykimästä leikkuulautaa sen näköisenä että pissapaikkaa haki. Tyyräsin pikapikaa vessaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

:D :D mä kuuntelin olkkarista että mikä ihme lorisee... Toisen kerran yllätin samaisen lapsosen keittiöstä nykimästä leikkuulautaa sen näköisenä että pissapaikkaa haki. Tyyräsin pikapikaa vessaan :laugh:

:laugh: onneks mun lapset ei ole perineet mun lapsuuden unissakävelyjä ja puhumisia.. nykyään mä nukun ku tukki öisin, samoin lapset.. =)

juu, meillä kans noita unissakävelijöitä. Oven rivat on saanu kyytiä, pyykinpesukoneen aine luukkua on rynkytetty edestakas, peilipöydän laatikot on nostettu lattialle. Kyl joskus saa nauraa melko makiasti niille :)

Yhteistyössä