ei hyvänen aika, pitäskö nauraa vai itkeä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomenta vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomenta vaan

Vieras
mies lähti aamulla 6 jäljestä töihin, työmaa tossa ihan lähellä.
me herättiin lapsen kanssa 8 maissa. nousin sängystä ja aloin pedata sänkyä (aloittaen omalta puoleltani koska sillä puolella jo valmiiksi olin) kun lapsi huusi vessasta et pyyhkimään... marssin toiseen päähän taloa pyyhkimään ja annoin samantein aamupalaa ja kävin suihkussa. sit kävi ovi kun mies tuli hakemaan yhtä unohtunutta juttua ja näki puoliksi pedatun sängyn.
hirveet pultit et "ai sitä on noustu jollain huonolla jalalla kun on vaan oma puoli sängystä pedattu, oot niin lapsellinen!!!" jnejne.
mä yritin väliin sanoo, et eikun se jäi ihan rehellisesti kesken, mutta en saanu suunvuoroo kun mies pajatti että hänkin sit vaan tästedes petaa oman puolensa ja pesee vaan omat pyykkinsä yms.
korotin ääntäni, et MULLA ON PETAAMINEN KES-KEN...!!!!

oikeesti, olishan se lapsellista pedata vaan toinen puoli sängystä TARKOITUKSELLA, mutta 1)EI SIITÄ HUUTAA TARVII HETI AAMUSTA!
2) TOISTA IHMISTÄ ON KOHTELIASTA KUUNNELLA!!!

eniten ärsyttää et ei voi kuunnella mitä sanotaan, mouhotaan vaan sitä omaa kantaa ja asiaa ihan otsasuoni tykyttäen.

kivaa työpäivää sille ja hyvää vapaapäivää meille :D

No sitä nyt vaan tais harmitta oma unohtaminen josta ehkä oli tullut jo sanomista töissä. Kaipa se iltapäivään mennessä laantuu, laita vaikka tekstari että ehkä et käsittänyt että olin juuri petaamassa... miehet on :D

Mitä väliä jollain sängyn petaamisella miehelle nyt on? Ainakaan noin suurta, että siitä pitää alkaa päätä aukomaan. Ja toi, että ei kuuntele, on ärsyttävää, itse en sietäisi mieheltäni tuollaista.

[QUOTE="vieras";23692210]No sitä nyt vaan tais harmitta oma unohtaminen josta ehkä oli tullut jo sanomista töissä. Kaipa se iltapäivään mennessä laantuu, laita vaikka tekstari että ehkä et käsittänyt että olin juuri petaamassa... miehet on :D[/QUOTE]

No joo, mut minusta tuo on todella epäkunnioittavaa käytöstä.Miten tuollainen mies on kasvatettu? Ihan oikeesti, pieni juttu, mutta kertoo paljon ihmisestä. Ei noin kohdella toisia. Joillekin tuollainen käytös tuntuu olevan ihan normaalia, mut ei mulle.

no oletko antanu muuten aihetta tuommoiseen tulkintaan? eli mies on jo valmiiksi sulle kestoloukkaantunu ja peloissaan, jos päätteli ja reagoi noin.

oma vaan hautoo ja muuttuu etäisen kärsivälliseksi, enkä voi mitenkään tietää mitä olen tehny väärin. ei suutu koskaan avoimesti. olisin iloinen tuommoisesta suoruudesta, koska silloin tietäisin missä mennään. mutta asiat selvitettäisiin sitten pohjia myöten, ja lapselliseksi nimittelemistä ihan vaan lämpimikseen en kattelis.

joo en mä tätä nyt sen enempää lähtis analysoimaan tai eroa ottamaan, sillä sattu oleen äärip*ska aamupäivä kun unohti sen yhden työkalun kotiin ja joutu lähtee sitä hakemaan. ei se normaalisti tollanen kilarikalle oo :D
ja mua siis lähinnä huvitti sen kenkkuilut, ihankun 2v lapsi :D

(hauska tuo jonseredin kahvikuppikertomus :D)

Yhteistyössä