ei jaksa enää...miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xz

Vieras
mä en jaksa enää miehen haukkuja ja mustasukkaisuutta.Olen milloin mikäkin horoperse.Koskaan en ole pettänyt,mutta mies jatkuvasti epäilee.Itse hän käy baarissa ja joskus jatkoillakin ja jos minä menen kaverin kanssa alkaa hirvee tenttaaminen kenen kanssa istuin tai juttelin.Mies on myös kännissä uhkaava..hän on lyönyt minua selkään,antanut luunappeja ja läpsinyt perseelleni ja kun en sanonut mitään hän läpsi vielä kovempaa.Ja jos sanon hänelle ,että on ollut väkivaltainen niin hän kieltää kaiken. En vaan millään jaksais miestäni enempää.Jos puhun miehelleni erosta niin hän sanoo,että liioittelen ja meinaan liian helposti erota.Onko näin? Haluanko teidän mielestä liian helposti eron?

Alkuperäinen kirjoittaja xz:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nääh, ei kannata erota. Ole kynnysmattona vaan jatkossakin =)

asian tekee hankalaksi se,kun lapset alkaa itkemään heti kun puhun erosta.

No mitäs mieltä lapset sitten ovat siitä, kun isi läpsii äitiä ja antaa hälle luunappeja? Joku päivä vetää vielä kunnolla turpiin.......

Parasta on erota, on ainoa oikea vastaus. Miehes kuulostaa narsistilta. Palat henkisesti loppuun jos jatkat tuossa, tiedän sen omasta kokemuksestani. Tonnin taakka putosi harteiltani kun erosin samantyyppisestä miehestä...

No täältähän sen oikean vastauksen saa. Eiköhän se ole ihan itsestä kiinni, että ottaako eron vai ei. Ettei vaan päähäsi tullut ajatus siitä, että jos täällä ollaan eron kannalla niin sitten sitä kipitetään hakemaan eropapereita.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:

No mitäs mieltä lapset sitten ovat siitä, kun isi läpsii äitiä ja antaa hälle luunappeja? Joku päivä vetää vielä kunnolla turpiin.......

jos turpaan antaa niin rikosilmoitus ja heti

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:

Lapset ovat nukkuneet silloin kun näin on käynyt..paitsi kerran kun laivallaa miheni tuli kännissä hyttiin ja alkoi vittuilla ja antoi luunappeja.

pois, pois, pois. jos ei muuta, niin lastesi takia. Älä anna heidän oppia, että tuollainen on hyväksyttävää! Vaikka ero heitä itkettääkin, luvassa on parempi tulevaisuus!

Alkuperäinen kirjoittaja BLondon:
No täältähän sen oikean vastauksen saa. Eiköhän se ole ihan itsestä kiinni, että ottaako eron vai ei. Ettei vaan päähäsi tullut ajatus siitä, että jos täällä ollaan eron kannalla niin sitten sitä kipitetään hakemaan eropapereita.

no joo,ehkä haluan vaan jutella asiasta täällä.Ja tiedän että mieheni lukee kaiken mitä olen kirjoittanut ja hän katsoo kaiken missä sivuilla olen koneella käynyt. Ehkä tämä oli myös miehelleni jonkun näköinen viesti tai siis mitä mieltä ihmiset hänen käytöksestä on

Annat yhden varoituksen ja ehdotat jotain terapiaa. Jos mitään tuollaista vittuilua enää kerrankin tulee, niin lähdet. Ja sitten lähdet kanssa! Todennäköisesti tuo tyyppi ei tule ikinä muuttumaan, olen näitä nähnyt jopa omassa kaveripiirissä, mutta mistä sitä tietää. Elät kuitenkin vain kerran, eikä sitä elämää kannata heittää hukkaan olemalla tuollaisen kusipään kanssa päivääkään pidempään kuin tarpeellista. Kerran se kirpaisee ja sattuu ehkä vähän aikaa, mutta kiität itseäsi myöhemmin!

Miten ihmeessl ne lapset on siihen eroon jo vedetty mukaan, jos sellaista päätöstä ei ole tehty?! Kauhea tilanne lasten kannalta. Ja oikeesti, lapset kyllä aistii nuo teidln välit, ihan varmasti.e

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Annat yhden varoituksen ja ehdotat jotain terapiaa. Jos mitään tuollaista vittuilua enää kerrankin tulee, niin lähdet. Ja sitten lähdet kanssa! Todennäköisesti tuo tyyppi ei tule ikinä muuttumaan, olen näitä nähnyt jopa omassa kaveripiirissä, mutta mistä sitä tietää. Elät kuitenkin vain kerran, eikä sitä elämää kannata heittää hukkaan olemalla tuollaisen kusipään kanssa päivääkään pidempään kuin tarpeellista. Kerran se kirpaisee ja sattuu ehkä vähän aikaa, mutta kiität itseäsi myöhemmin!

noita varoituksia olen antanut jo aika usein ja aina vaan olen tässä.Ilmeisesti olen liian kiltti,kun toinen katuu niin syvästi.Terapiaa olen ehdottanut,mutta hänen mielestä pystytään keskenäänkin puhua..

lapset nauttivat enemmän kahdesta onnellisesta kuin onnettomasta vanhemmasta, eli jos eroon asti suhde menee, on se varmasti kaikille paras vaihtoehto-myös lapsillenne. itsekkin avioerolapsi ja kaikki alkoi sujua paremmin eron jälkeen, oli 2 onnellista turvallista kotia, eikä yhtä onnetonta jossa sai pelätä.. tsemppiä <3

Yhteistyössä