Ei juma! mun entinen ihastus hakee deittisivulla seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no joo...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no joo...

Vieras
No ei siinä mitään mut vitsi ku tekis mieli mennä sanomaan sille siitä jotain. Mä kun en kelvannut sille ku 2kertaa sänkyseuraksi. Mut enhän mä voi mennä kettuilee sille:D kun itekin siellä olen ja en tosiaan halua et saa tietää.

Niin. Mitä sitten? Se lienee ihan tavallista, että kaikkien maailman ihmisten välillä ei vaan kemiat kohtaa. Vai ootko oikeesti sitä mieltä, että jos sä et sille kelvannu ni sen pitäis loppuelämänsä olla ilman seuraa? Ei se tarkoita, että SUSSA mitään varsinaista vikaa olis, mutta ehkä ei vaan kolahtanu.

Niin. Mitä sitten? Se lienee ihan tavallista, että kaikkien maailman ihmisten välillä ei vaan kemiat kohtaa. Vai ootko oikeesti sitä mieltä, että jos sä et sille kelvannu ni sen pitäis loppuelämänsä olla ilman seuraa? Ei se tarkoita, että SUSSA mitään varsinaista vikaa olis, mutta ehkä ei vaan kolahtanu.

No en mä sitä mut huvittavaa lukea sen profiilia ja sitä millasta naista se hakee:laugh: En mä väittänykkää et MUSSA olis ollut vikaa,sitäpaitsi se on ihan hauska tyyppi mut vähän ehkä liikaa tuijottelee naisten ulkönäköä,pitäs olla jumalattoman pitkä ja laiha. Siinäpähän hakee seuraa,ei se multa ole pois.haen itekin mutta miehistä;)

Yhteistyössä