V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin? Mikä nyt on ongelma ap? Mun lapsella on kasin ja ysin aamuja, kyllä huomaa, että lapsi on yliväsynyt aina kasin päivinä kun kuuden jälkeen pitää herätä! Ja illalla nukkumaan meno puoli yhdeksältä. Mä ainakin olisin tosi tyytyväinen jos joka aamu alkais yhdeksältä...
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin? Mikä nyt on ongelma ap? Mun lapsella on kasin ja ysin aamuja, kyllä huomaa, että lapsi on yliväsynyt aina kasin päivinä kun kuuden jälkeen pitää herätä! Ja illalla nukkumaan meno puoli yhdeksältä. Mä ainakin olisin tosi tyytyväinen jos joka aamu alkais yhdeksältä...
Miksei sun lapsi mee tuntia aikasemmin nukkuun niinä iltoina, joina on tiedossa aikanen herätys. Jos kerran on väsyny jos menee puoli ysiltä nukkuun?
Ja liikaa nukkuminenkin tekee pöpperöiseksi ja väsyttää, vai nukkuuko se tosiaan ysin aamuina puol ysistä puol kasiin seuraavana aamuna?