Siis mun esikoinen täyttää 4vuotta ja tää kolmas raskauskin jo kohta vkolla 31! Siis ihan uskomatonta...ja mä olen alle 30 ja kohta kolmen äiti. Aikoinaan kun sanoin et haluun et on edes yks laps ku oon 30! Mä oon ihan ihmeissäni täälä...vaude....ja niin onnekas....ja onnellinen
Onnea :flower: Ja kiva, että olet onnellinen olostasi!
Mä taas joskus "haaveilin", että olis 3 lasta 30 mennessä, mutta ei taija keretä. Nyt oon siis 27 (tänä vuonna 28) ja toinen tulossa rv 18, esikoinen 1v2kk. Tai kai sitä kerkeis, mutta tulis aika pienet ikäerot =) Ja mies on sitä mieltä, että kaks muka riittäis, mutta tästä varmaan vielä keskustellaan
Onnea sinnekkin, vitsit mä muistan ku mä olin tuossa "puolen välin" tienoolla tässä raskaudessa, miten se sitte hujahtikin näin...ja hujahtaa varmasti vielä loputkin Mut kato sullakii on vielä tsänssejä tuohon 30v ja kolme lasta, jos sulle käy mun "anopit" keskimmäinen oli 3kk ku alkoi oottaa kolmatta Mut joo, kyllä sillä aika hulinaa oli,ja kun tää keskimmäinen sit kärsi viel synnytyksessä happivajeesta ja sil diagnosoitiin MPD ... verrattuna siihen et meillä on ollu nää muksut n. 2vuoden välein ja vaikka onki vilkkaita tyttöjä ni ei kuitenkaan mitään verrattuna tuohon MPD:hen