Ei kai raskauden oireet voi alkaa IHAN alkuvaiheessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
Omituisesti nippaillut alamahaa, seksiä harrastin viimeksi noin viikko sitten.

Ihmettelen tätä mahan juilimista, syön pillereitä mutta...

Ei kai oireet voi alkaa näin aikaisin???

Siis mitkä oireet?

Joka kerta viikko hedelmöittyminen jälkeen, mulla alkaa repäisykivut, menkkajuilimiset (ja juilii koko viikon siitä eteenpäin, ei normaalia mulle) ja kohtu aristaa (esim. jos nojaa lavuaarin reunaan tai housu painaa). Se menee sit plussa testin jälkeen ohi, mutta se eka viikko ei jätä mitään arvailujen varaan sen suhteen, onko vai eikö raskaana. =)

Mulla nippailee myös ja siinä toivossa eletään että oisin raskaana, poika on nyt 11kk ja sitä kun aloin odottamaan ni oli ihan samanlaista nippailua. on siis kovempaa kun menkkoja ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Mulla nippailee myös ja siinä toivossa eletään että oisin raskaana, poika on nyt 11kk ja sitä kun aloin odottamaan ni oli ihan samanlaista nippailua. on siis kovempaa kun menkkoja ennen.

Mulla on juuri nyt menossa tällaista ja sama toivo elää :D

samaa mietin minäkin. en muista aijemmista raskauksista millon oireet alko. mut jos nyt olen raskaana oireet olisivat alkaneet vko 3... en ole uskaltanu testailla uudelleen vielä. alkuviikosta tein haalean plussatestin...ajattelin katella vielä alkuviikon ainakin.
ja voiko pillereiden lopetuksen jälkeen raskautua heti...cerazettee söin ilman menkkoja 1,5vuotta.

Ihmettelempä kun tänään aamulla tein testin ja näytti negaa.. menkat suunnilleen 11 päivää myöhässä. pahaa oloa, päänsärkyä, palelua (lämpö koholla n. 0,5 astetta) mikäkö mahtaa olla.. kenelläkään ollu tällästa?

Yhteistyössä