Ei kannata Suomessa lapsia hankkia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kannata lapsia hankkia. Elämä menee pilalle kun neuvolassa kytätään, syyllistetään, uhkaillaan lastensuojeluilmoituksella, keksitään sairauksia lapselle. Neuvolassa vainoharhaisia naisvihaajia terveydenhoitajia. Ja kaikki tämä vain siksi, että heistä tuntuu siltä, mitään perusteita heillä ei siihen tarvitse olla.
 
vierailija
Ei kannata lapsia hankkia. Elämä menee pilalle kun neuvolassa kytätään kuukausittain, syyllistetään, uhkaillaan lastensuojeluilmoituksella, keksitään ongelmia lapselle. Kaikki on äidin syytä. Neuvolassa vainoharhaisia naisvihaajia terveydenhoitajia. Ja kaikki tämä vain siksi, että heistä tuntuu siltä, mitään perusteita heillä ei tarvitse olla.692
 
Kanui
Asuminen ja eläminen suhteellisen kallista, niin viellä lapsia nostamaan kustannuksia. Monet perheet ovat kusessa lainojensa suhteen, kun tarvitsevat enemmän tilaa perheen kasvettua. Suomessa on vaan osattu vetää valtion kassaa suurempia veroja ja lisää tulee. Sitten itketään kun syntyvyys on laskenut. Ja tulee laskemaan edelleen..
 
vierailija
Taas yksi suvakki. Neuvolassa kaikki on äidin syytä, eivät osaa mitään muuta kuin nälviä. Samanlaisia kuin sinä. Olen kuule hyvä äiti, mutta neuvola on täysi paska, ei mitään hyötyä siellä käydä. Itse olen kaikki asiat ottanut selvää kavereiltani ym.
 
vierailija
Samaa mieltä. Moni muukin on arvostellut neuvoloita. Ei ne häävejä ole ja asenne niissä on sellainen, että lastenhoito olisi joku maailman vaikein asia ja kaikilla lapsiperheillä olisi jotain ongelmia. Yrittäkää nyt suvakit tajuta, että ihmiset hankkii lapsia koska niin haluaa. Syntyvyys on laskussa, lapsiperheisiin pitäisi neuvoloissa suhtautua positiivisesti ja ihmisiä kannustaa tekemään lisää lapsia.
 

Yhteistyössä