Ei koskaan meikkaavaa naista

  • Viestiketjun aloittaja Osaston sihteeri
  • Ensimmäinen viesti
Jaspis*
Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö:
Tummat silmät ruskea tukka..peruja äidiltä ja edelleen papalta. Punaset posket ruusu suu.. leikki sikseen.
Mikään ei estä meikkaamasta, mutta ei ole ollut tarvetta. Kait jokaisella on mahdollisuus itse valita meikkaako vai ei, tai olla variksenpelätti.
Viestini ei ollut sinulle tarkoitettu, sieltä vain osui silmiini tuo V 6 joten sen siihen lainasin,
Oikeastaan halusin lähinnä osoittaa sen ettei tuo meikkaaminen tarkoita sitä ettei nainen voisi pitää myös ns. "miehisistä" asioista.

Minulle on avain sama kuka meikkaa tai ei, kyllä se meikäläinenkin "luonnonkauniina" yleensä viilettää!

Ei ollut tarkoitus loukata:)

 
Rönöttäjä
Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö:
Ehei, se ei tule onnistumaan nimimerrki Rönöttäjä.
En huoli, jos mies meikkaa..
No eihän Sohvis meikkaa, kunhan uhoo ja kauhistelee meikattuja naisia vuodesta toiseen. Tarkoitin että rakastuu sinuun, koska ET meikkaa vaan olet luonnollisesti tukka sekaisin jne. ja vielä autoistakin tykkäät. Ja olet varmaan riittävän nuori, kato 60v-Sohvis ei kelpuuta yli 40v mummoja. Perästä kuuluu :)
 
turun tyttö
Olen todella kypsä, vaik ei aina kirjoituksista huomaa..
Pyöreät 50v tulee ensivuonna..olisihan se ollut imartelevaa, jos joku olisi edes vähäsen rakastunut vaikka kauko sellaiseen. Mutta jos tosiaan on, niin että olen jo liian vanha. Jääköön sitten Sohvis rakastumaan nuorempiin.
 
Puolialbiino
Kyllä mä joinain väsyneinä aamuina mielelläni jättäisin meikkaamatta, mutta en yksinkertaisesti voi. Olen kertakaikkiaan hirveän näköinen valju pallinaama ilman meikkiä. En litratolkulla väriä lotraa naamaan, mutta pakko sitä on sen verran laittaa, että silmät erottuu ja posken soma läikikäs punoitus peittyy...

Mua on aina ärsyttänyt suunnattomasti nämä luonnonkauniit tyypit, jotka taivastelee, että "voi en mä vaan jaksais meikata". No en mäkään aina jaksais, mutta helppohan se on niiden sanoa, joilla oikeasti on edes jonkinlaiset ripset ja kohtalaisen tasainen iho.

Ehdoin tahdoin en halua olla ruma, joten meikkaan. Olen vähintään 100 % paremman näköinen meikissä (kuten olisi moni muukin omasta mielestään "luonnonkaunis", ympäristön mielestä... no jaa... mutta itse kukin tietty viihtyy tai on viihtymättä sen näköisenä kuin haluaa). Miehistä viis, itse meikkaan oli seura mitä sukupuolta hyvänsä.
 
sivhos
Sohvis näkyy saavan paljon palautetta.Miksei sohvis vastaa palautteisiin?Ihmettelen itsekkin ,miksei?Joku kaappasi sohviksen männä syssynä omakseen.Eipä ole "sohvis" kirjoitellut mitään kaappauksensa jälkeen varastetulla nimmarilla.Tosiaan,meikkaavat naiset?Heidät pitää laskea läpi tehopesulasta ja laittaa kuivuriin.Sitä kautta saa putipuhdasta,viehättävää naista.Nämä meikkihirmut,te voitte ottaa opiksenne,emme halua suuteloissa maistaa Jane Hellenin kemikaaleja.Naisen huulet aidosti eivät maistu kemikaaleille.-Me MIEHET,kieltäydytään kaikista kanssakäymisistä meikattujen naisten kanssa.Emmehän alistu naisten huijaussysteemiin?!?!Nyt miehet,lippu salkoon,naisilta meikit pois,tasa-arvo ainut oikea tie.
 
sivhos
Jostain syystä olen vahingoniloinen naisille.Teidän tarvii tehdä kaikkenne saadaksenne itsenne itseenne tyytyväiseksi.Otetaan lähtökohdaksi oma itseni,60v.nuori mies.En tarvi mitään tehosteita,koskaan tarvinnut,Naama on kuin rippikoulupojan,lähes yhtä siloinen.Hiukset,ei harmaata,harmin paikka,upeet luonnonkiharat kutrit alkavat vierastamaan olopaikkaansa ja häipypät tuulenteille.Nykyään ,etenkin naisille hiukset on tärkeämmät kuin esimerkiksi joku maksa,munuaiset,jne.Naiset,haloo!Oletteko koskaan ajatelleet kuinka paljon te elätte virtuaalitodellisuudessa?Kasvopesun jälkeen huomaatte,aika taviksen näköinen.Tuleeko masennus todettuanne FAKTAN?
 
UnNaturalBeauty
En ymmärrä tätä meikkikeskustelua!

Käsittääkseni ap:n ainoa argumentti meikkiä vastaan oli, että meikkaaminen vie aikaa jonnekin lähdettäessä. Onko se aika ap:lta jostain( n.....inen vielä kerran ennen lähtöä) pois?

Suudellessa en todellakaan käytä huulipunaa. En halua, että huulipunat & -kiilteet ovat ties missä;oD. Oma mies aina toteaa, ettei minun tarvitse laittautua, mutta on kuitenkin tunnustanut olevansa ylpeä siitä, että viitsin meikata, laittaa hiuksiani ja katsoa mitä päälleni laitan.

Puolialbiino sen asian ilmaisi, kuka sitä nyt valjulta harmaahiirulaiselta (=ruma) haluaisi näyttää, ellei luoja ole antanut väriä ripsiin, hiuksiin ja virheetöntä "kuulautta" ihoon.


Lopuksi vielä totean, että voi se olla toisinkin päin. Ystävättäreni mies oli kerran hänelle baanalle lähtiessä tokaissut, että laittautuisit sinäkin joskus...Tarkoittiko sitten meikkiä, hajuvettä vai vaatetusta, tarina ei kerro. Omasta mielestäni silloinen 33:nen, jolla oli paksut, lyhyet ja luonnostaan platinan vaaleat hiukset, kirkkaansiniset silmät ja aktiiviurheilijan terveen punakka ja kesakkoinen iho ei edes tarvinnut minkäänlaista meikkiä.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Ilmainen vinkki:
[viesti moderoitu]
Kiitos vinkistä.Olet sitä mieltä että korkkareissa tepsuttelu ja pitsipöksyt jotain sairasta.Olen erimieltä kanssasi.Korkkarit ja pitsipöksyt todella miellyttäviä.Tuskin te naiset epämiellyttäviä asusteita käyttäisitte.Meidän miestenkin korkea aika alkaa nauttia "vain naisille" tarkoitetuista herkuista.Esimerkiksi naisten kenkävalikoima aivan fantastinen.Entäs miesten?Kyllä vaatteet ovat ihmisille,ei välttämättä,vain naisille.Silkkipöksyt samanlaiset periaatteessa,vain naisille.Olen tutustunut naisten kalsareihin ja huomannut materiaalit.Todella ihoa hiveleviä kankaita.Miksei mies voi kokea samaa miellyttävää materiaalia kalsareissaan?Kun nainen hyväilee miehen penistä silkkisen kankaan läpi,tunne on aivan toinen kuin jotain 100% paksua puuvillaa.Korkkareissa tepsuttelu on jotain,en osaa sanoa.Miten naiset,teidän korkkareissa tepsuttelu,onko se teille jotain jumalan suomaa,jotain ylevää?
 
jumalan lahja
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Korkkareissa tepsuttelu on jotain,en osaa sanoa.Miten naiset,teidän korkkareissa tepsuttelu,onko se teille jotain jumalan suomaa,jotain ylevää?
On. Sitä samaa jumalansuomaa ylevää kuin meikkaaminenkin.
 
miksi ihmeessä jatkat tuota?
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Jostain syystä olen vahingoniloinen naisille.Teidän tarvii tehdä kaikkenne saadaksenne itsenne itseenne tyytyväiseksi.Otetaan lähtökohdaksi oma itseni,60v.nuori mies.En tarvi mitään tehosteita,koskaan tarvinnut,Naama on kuin rippikoulupojan,lähes yhtä siloinen.Hiukset,ei harmaata,harmin paikka,upeet luonnonkiharat kutrit alkavat vierastamaan olopaikkaansa ja häipypät tuulenteille.Nykyään ,etenkin naisille hiukset on tärkeämmät kuin esimerkiksi joku maksa,munuaiset,jne.Naiset,haloo!Oletteko koskaan ajatelleet kuinka paljon te elätte virtuaalitodellisuudessa?Kasvopesun jälkeen huomaatte,aika taviksen näköinen.Tuleeko masennus todettuanne FAKTAN?
Mitä jos tuleekin masennus? Jos tuleekin masennus, kun sinä ja jotkut muut tuomitsette meikkauksen - ja kuitenkin tietää että SUURIN OSA odottaa että naisella on ripset (vaaleilla eivät erotu ilman maskaraa), kulmakarvat (vaaleilla eivät erotu ilman väriä), jonkinlaiset huulet (kaikilla eivät erotu ilman kiiltoa tai huulipuikkoa), iho vähemmän huomiotaherättävän värinen kuin esimerkiksi silmät (iho-ongelmaisilla katseenkerääjä on se iho, ja kyselyitä paloiko? pakastiko? allergiaa? kipua?).

Sohvis, haluatko herättää masennusta? Sillä ainakaan hyvää mieltä et saa aikaiseksi kommenteillasi.
 
paukku&puuteri
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Nykyään ,etenkin naisille hiukset on tärkeämmät kuin esimerkiksi joku maksa,munuaiset,jne.Naiset,haloo!Oletteko koskaan ajatelleet kuinka paljon te elätte virtuaalitodellisuudessa?Kasvopesun jälkeen huomaatte,aika taviksen näköinen.Tuleeko masennus todettuanne FAKTAN?
Mistä sinä päättelet, että hiukseni ovat minulle tärkeämmät kuin maksani? Minä kyllä ihan yhtä lailla kuin laitan hiuksiani muotovaahdolla ja hiuslakalla hoivaan maksaani säännöllisellä viiniannoksella.

Virtuaalitodellisuudesta olen samaa mieltä: "Moi, sivhos! Täällä ollaan taas molemmat!"

Ei se naaman peseminen masenna, vaan se, kun meikki ei onnistu. Arvaa vaan ku harmittaa, kun meikkivoide ei leviä tasaisesti tai sohaisee ripsivärillä silmän alle, ja sit joutuu putsaamaan ja laittamaan uudestaan silmän alle meikin ja puuterin. Ällöö. Rasittavaa.

Sinä et meikkaa, joten älä tuu mulle lateleen mikä kohta siinä on se masentavin...

 
sivhos
Toisaalta ymmärrän naisten meikkihommat,toisaalta en.Nainen,aito puhdashipiäinen,luonnonpuhdas,aivan fantastinen.Miksi pilata hyvä tuote kaikenmaailman meikeillä.Alan nostaa kansanliikettä meikkejä vastaan.Kaikki turha pois.Näin tekevät suuret päällikötkin isoissa firmoissa.Haluan naisille rauhallista,stressitöntä elämää ilman kauneuspakkoa.Aletaan katsoa meikitöntä,luomukauneutta ja arvostamaan tätä.Tietenkin pisnesmiehet suuttuvat tälläisesta.Eivät enää saa leikkiä naisleluillaan.
 
Sivhos
Mitä te ajattelette kun sulkeudutte peilin eteen ja alatte sutimaan ja "kaunistamaan" itseänne?Tuleeko koskaan ajatus,olenpa tyhmä,miksi väritän naamaani ja hiuksiani?Kun kylppärisavotasta on selvitty,sitten alkaa kenkäprojekti.Jalat on korkkareitten takia pilalla.Silti ,pakko laittaa korkkarit jalkaan.Jalkojen terveydestä viis.Sitten aikanaan pakko alistua totuudelle,ortopedille kuulemaan totuus.Tässä lyhykäisesti naisen elämästä pikki pätkä.Olen itse korkkareihin hurahtanut .Se alkoi testimielessä.Nyt osaan kuvitella naisten korkkarivillityksen.Aivan järjenvastaista touhua.Samoin meikkipuuhat. Mitäpä ei olisi etteikö nainen uhrautuisi omaksi ilokseen.Ja muitten ihmetykseksi.Kuinkahan kauan minun korkkarivillitys kestää kunnes saan kylläkseni.Tosiasiassa,epämukavat jalansurmat.Voi sanoa,seksikengät on korkkarit.
 
Nyt ei jaksa...
Sohvis, vedä muovipussi päähäsi. Tai mene edes psykiatrille. Kukaan ei enää jaksa lukea noita sun jankutuksia, minäkin hypin jo yli, kun nään nimimerkin. Ei vaan jaksa tuota samaa. Miten voi ihminen olla jumiutunut ja jämähtänyt. Ei todellakaan ihme, ettei sulle naista heru. Ei kukaan tuollaista miestä ota.
 
sivhos
Menit omaan ansaasi.Et voinut hypätä yli kirjoitukseni.-Ai ,mistä tiedän sen?Siitä tiedän koska olet ottanut kantaa ja kehottanut vetämään muovipussin päähäni.Mitä tykkäät,olisiko naisilla syytä vetää muovipussi päähän?Heidän touhuja on meikit,korkkarit,siis kaikki omituinen touhu on naisten touhuja.Miksi minun pitäisi "pukeutua" muovipussiin?Teen ja testaan naisten systeemejä.Onko järjellistä vai ei,jos ei,miksi ei?Haluan olla miespioneerina järjettömyyksessä.Jos joku pystyy perustelemaan naisten meikki ja korkkaritouhun järkeväksi,hänelle suotakoon Nobel-pokaali.
 
ehe ehe
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Menit omaan ansaasi.Et voinut hypätä yli kirjoitukseni.-Ai ,mistä tiedän sen?Siitä tiedän koska olet ottanut kantaa ja kehottanut vetämään muovipussin päähäni.Mitä tykkäät,olisiko naisilla syytä vetää muovipussi päähän?Heidän touhuja on meikit,korkkarit,siis kaikki omituinen touhu on naisten touhuja.Miksi minun pitäisi "pukeutua" muovipussiin?Teen ja testaan naisten systeemejä.Onko järjellistä vai ei,jos ei,miksi ei?Haluan olla miespioneerina järjettömyyksessä.Jos joku pystyy perustelemaan naisten meikki ja korkkaritouhun järkeväksi,hänelle suotakoon Nobel-pokaali.
Et tainnut ihan tajuta tuota muovipussijuttua....... Joku voisi selittää sen sinulle.
 
sivhos
Ei minulle tarvi selittää yhtään mitään.Tähän ikään olen nähnyt ja kokenut kaikenlaista.Naisten touhut nykyään aikalailla huolestuttaa.Kun olin nuori ja naisetkin silloin nuoria,elämä oli aivan erilaista.Naiset olivat viehättäviä naisia hillitysti.Samoin me kollit.Nykymeinenkin on aivan sairasta.Minä puhun kokemuksesta.Olen vuosikertaa 48,silloin oli hyvä viinivuosi.Valitettavasti vuosikymmenien näkemyksellä täytyy todeta,haluaisin tämnänpäivän nuorille ja heidän vanhemmilleen kuuskytluvun.Se oli jotain aitoa,ihmisläheisyyttä,kaikkea hyvää.Beatles,rollarit,hollies,vaikka mitä.Nykysysteemi,Pe..stä.
 
sivhos
Ostin viikonloppu iltalehden.Ja mitä näinkään?Meikattuja,värjättyjä naisia rintojaan esittelemässä.Joko menee jakeluun.Tämä jatkuva naisten esittely alkaa suorastaan ottaa pannuun.Ovatko naiset todella tyhmiä vai mistä on kysymys?Naiset narisevat,eivät saa hellyyttä,orgasmia ja vaikka mitä.Kuitenkin nautitaan olosta lehtien palstoilla esittelemässä peffaa ja rintojaan.Jotkut esittelevät jopa olemattomia rintojaan ylpeänä.Ovatko naiset todella tyhmiä meikkien suurkuluttajia?Mitään ei ole korvien välissä.Se tyhjyys täytetään miesten kehittämillä kemikaaleilla ja sitten ollaan onnellisia????
 
sivhos
Taidanpa tehdä seuraavanlaisen omakustannus mainoksen.Otan dikikamerallani kuvia oman peniksen stondiksesta ja manipuloin siitä kaikki herkut esille.Sitten printti töihin ja muutama sata kopiota jakeluun.Sähkötolppiin ja kaikkialle laitan kuvia upeesta seisovasta peniksestäni.Eikös sitten olla tasa-arvoisia?Nainen ihan kiva keksintö,mutta joka paikassa meikattu,värjätty nainen tietämässä ja osaamassa yli miehen,alkaa mennä yli hilseen.Naisillakin taitaa nykyään mennä vellit ja muutkin asiat sekaisin tässä myllerryksessä.
 
nealle
Sivhos taitaa ajella puolikkailla...

Minä meikkaan, käherrän hiukseni kiharoille, käytän kivoja muotikuteita ja töissä jakkupukuja, ja kaikki vain siksi, että pidän siitä itse. Se, mitä miehet mahdollisesti minusta ajattelevat, ei liikauta tippaakaan, koska en meikkaa ja kaunistaudu heitä varten, vaan itseäni.
 

Yhteistyössä