Ei koskaan meikkaavaa naista

  • Viestiketjun aloittaja Osaston sihteeri
  • Ensimmäinen viesti
sivhos
Minäpä väännän rautalangasta.Naisille on meikkauspakko niin syvällä selkärangassa,aivan kuin hengittäminen,syöminen.He eivät kertakaikkiaan voi käsittää sitä että heidän meikkitouhut on jotain todella älytöntä.Nainen ei kertakaikkiaan siedä omaa naamaansa aitona.Sitten on tietysti koreilun tarva.Näitä saastekysymyksiä kannattaa saastuttajan miettiä.Kun pesee meikit pois,silloin tulee se oma todellinen naama esille ja pesuveden mukana saastetta puhdistettavaksi.Kaikkeen tuohon tärvätään rahaa ja aikaa.Järkevämpääkin käyttöä olisi molemmille.Tämä meikkikeskustelu on oikeastaan aika hauskaa.Jotkut polttavat hihansa.Aivan suotta.Nykyään meikkaus ja värjäys aloitetaan entistä nuorempana,tietenkin äidin toimesta.Pikku pimutkin seksikkääksi meikattuina värjäyttyine hiuksineen tyrkyllä namusedille kireissä farkuissaan.
 
Soapsoap
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Entä senjälkeen, kun allergia iskee?
Tämä nyt on aika kaukaa haettu. Yhtä lailla voi saada ihottuman ja allergian vaikka saippuasta, jota ihan varmaan käyttävät kaikki nimimerkit täällä, tai ehkä sohvis-setä pesee itsesä luonnonmukaisesti hiekalla ja tuhkalla? Samaten deodoranttia käytetään päivittäin ja usein nukutaankin dödöt kainalossa, eikös siitä jo pitäsi saada mammuttimainen allergia? Ehkö luonnonmukaiset ihmiset sitten mieluummin haiskahtavat, tai ravaavat pesulla monta kertaa päivässä ja saastuttavat saippuoillaan vesiä.

MInä olen meikannut 30 vuotta, eikä mitään vaivoja. Joku on herkempi kuin toinen, ihminen voi herkistyä mille vaan tai sitten ei.
 
Soapsoap
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Kyllä minä itse ihan omilla korvilla kuulin tv:stä, että meikkien aiheuttamat allergiat ovat lisääntymässä.
Kaikki vaivat ja sairaudet ovat lisääntymässä, kun maailma saastuu, käytetään hirveästi lisäaineita ruuassa, peseydytään liikaa ja iho herkistyy, valo- ja äänisaaste ärsyttää mieltä jne. Meikkien aiheuttamat allergiat ovat vain rikka rokassa. Tässä keskustelussa välillä tuntuu, että meikit ovat maailman ainoa paha asia, joiden vuoksi syttyy Kolmas Maailmasota ja kaikki räjähtää...

Suhteellisuudentajua, ihmiset!
 
shihvosh
Minäpä väännän rautalangasta.Miehille on dogausspakko niin syvällä selkärangassa,aivan kuin hengittäminen,syöminen.He eivät kertakaikkiaan voi käsittää sitä että heidän ryyppytouhut on jotain todella älytöntä.Sihvos ei kertakaikkiaan siedä omaa itseään selvänä.Sitten on tietysti koreilun tarva.Näitä pitsipöksy ja korkkariasioita kannattaa niitä käyttävän miehen selvinpäin miettiä.Kun kaljat pois,silloin tulee se oma todellinen minä esille.Kaikkeen tuohon tärvätään rahaa ja aikaa.Järkevämpääkin käyttöä olisi molemmille.Tämä dogauskesksutelu on oikeastaan aika hauskaa.Jotkut polttavat hihansa.Aivan suotta.Nykyään juominenja räyhääminen aloitetaan entistä nuorempana,tietenkin isän toimesta.Pikku jätkätkin seksikkääksi naiseksi puettuna korkkareineen tyrkyllä sihvokselle.aa auttaa?
 
sivhos
Nyt näyttää hyvältä.Alkaa tulla hyvää tekstiä.Soapsoap totesi hauskasti sohvis-sedän luonnonmukaisen pesuaineen,hiekkaa ja tuhkaa.Entäs shihvosh,aina paranee.Olen aika utelias.Miten muuten saa eksaktia tietoa ellei itse ole koekaniina.Olen kokeillut korkkarijutut ja silkkipöksyt.Nyt tiedän aika paljon naisten pukeutumistouhuista ja järkevyydestä.Silkkikalsarit erittäin miellyttävät,sopii miehenkin iholle.Ei hankaa ja naisenkin kiva sivellä liukasta kalsarin pintaa.Korkokengistä.Ovat todella hyvännäköisiä ,taideteoksia,suunnittelijoiden luovuuden symboleja.Entäs ammatti jalkahoitajan mielipide?Usein pidettynä jalan surma.Olen sen huomannut itse testatessani korkkareita.Mutta mitäpä nainen ei tekisi oman terveytensä riskillä kauneutensa eteen?Naisten jalkoja kun tarkastelee,ovat aika kauhean näköiset vaivaisenluineen ja muine vikoinensa.Johtuen liian pienistä ja vääränmallisista kengistä.Miksei taivaan pomo luonut naista varvasastujaksi,silloin naisen jalkaterä olisi korkkareille just passeli.Miten naisen älyyn pitäisi suhtautua kaikkine meikkeineen sun muine kotkotuksineen?Vai pitäisikö heittää pyyhe kehään ja antaa mennä naisten tavoin,meikkiä ja kaikkea kaunista ylle ja alle,mitä sillä on väliä,onko siitä haittaa vai ei?
 
sivhos
Viikonlopun Iltalehdessä taas näitä värjättyjä bimboja.Siellä on tarjolla Roosaa,Annelia,ketä kaikkea huulipunineen blondauksineensa.Sanon suoraan,soominaiset ovat pääasiallisesti sekoamassa meikkeihinsä.Ei ihme jos soomimies haluaa naisen jostain muusta kulttuurista.Soominainen taitaa olla liian kova pala nykyään.Vuosikymmeniä sitten mies ja nainen yhdessä tekivät töitä ja perustivat perheen.Kovissa oloissa yhdessä puursivat jka elättivät ja kasvattivat lapsensa maailmalle.Entäs nyt?Soominainen taitaa olla soomimiehen pahin painajainen.Soomitytöistä,tuleeko heistä samanlaisia soomilökäpöksyjen painajaisia?
 
hyvät vaikutukset
Meikkejä on moneen lähtöön. On huonoa laatua ja on hyvää laatua. Ei pidä paikkaansa että meikit olisivat haitallisia terveydellisesti, jotkut meikit voivat olla jos aiheuttavat yliherkkyyttä tai ovat muuten huonolaatuisia ja tukkivat siten esimerkiksi ihohuoksia aiheuttaen näppylää.
Mutta, hyvälaatuisilla meikeillä on myös erittäin SUOTUISIA vaikutuksia, esimerkiksi hyvä meikkivoide sisältää uv/ub-suojan ja ihon ennenaaikaista ikääntymistä ehkäiseviä mineraaleja/ainesosia ja toimii nimenomaan HERKKÄihoisella fyysisenä suojana ympäristön saasteita ja olotiloja vastaan.

 
sivhos
Meikkaamisella ei ole hyviä vaikutuksia.Moni nainen alkaa luulemaan olevansa hyvännäköinen aikansa itseään hölvättyään.Jos hän todella olisi aidosti kaunis,hyvännäköinen,ei hän meikillä pilaisi ulkonäköään.Kun sitten nämä luulevat naiset saavat naamansa ja hiuksensa,kyntensä hölvättyä,korkkarit jalassa,push-upit puettuna,sitten niistä sukeutuu koppavia,ylimielisiä typeryksiä.Miehiä kohtaan voidaan käyttäytyä vaikka miten.Eihän miehet ole mitään,pelkkiä typeriä kaljamahoja.Toista me naiset kauniissa meikeissämme,upeenvärisissä hiuksissamme.Ja katsokaas meidän hyvin kuvioituja rakennekynsiä.Kyllä te miehet olette ,yääk.Menkää pois.Ällöt,menkää munianne raapimaan.Voi hyvä jumala,kaikkea sitä maa päällään kantaa.Moisia sontiaisia.
 
villi veikkaus
Alan epäillä että sivhos on jokin kurittomien nörttien kokeilu. Kyseessä ei siis ole oikea ihminen vaan jokin tietokoneohjelma, joka suoltaa siihen ohjelmoitua sontaa ulos eri muodoissa. Tietyt merkkiyhdistelmät toistuvat aina hiukan eri järjestyksessä, kun ohjelma muokkaa uudelleen siihen syötettyä "dataa". Säännöllisin väliajoin ohjelma sitten lähettää tätä paskaa ellit-palstalle.
 
sivhos
Annan arvoa mielenkiinnollesi.Kysymys ei kuitenkaan ole tuosta.Olen aivan tosissani.Irvailen naisille aivan vilpittömästi heidän meikkitouhuista.Maapallo tukehtuu myrkkyihin,kaikenlaisiin kemian tuotteisiin.Kyllä pitäisi alkaa ottaa ja mennä peilin eteen ja katsoa meikattua naamaansa ja kysyä itseltään,onko minulla oikeus saastuttaa elinympäristö tulevilta sukupolvilta?Oletetaan ,naiset ja nykyään miehetkin meikkaavat ja värjäävät hiuksiaan,mikä on tilanne tuhannen vuoden päästä?Nykyään saastutetaan kaikin keinoin.Joskus tuhat vuotta sitten saastuttaminen oli aika mitätöntä verrattuna nykymääriin.Tänään tuli ranskalainen dokumentti Ranskan Antilleilta.Myrkkyä käytetty vuosikymmeniä banaaniviljelmillä ja valtavat maa-alueet myrkyllisiä,käyttökelvottomia.Pohjavedetkin myrkkypitoisia.Aine taisi olla klooridekoni.Siis,tosiaan,olemmeko valmiit puhtaalla omallatunnolla valmiita antamaan omilla toimillamme saastuttamamme elintilan tulevien sukupolvien kärsimykseksi?Monenlaisia sairauksia,epämuodostumia,kaikkea kemikaalien käytöstä aiheutuvia ongelmia.Ihminen tulee tiensä päähän tällä menolla nopeammin mitä kukaan edes osaa ennustaa.Tämä saastumisprosessi periaatteessa ruokkii itseään.Uusia kemikaaleja keksittävä uusien ongelmien ratkaisuksi.Naisille uusia kemikaaleja pohjolan hiusraitojen kirkastamiseksi.Tämä tuli äsken tv-mainoksessa.Montako laivalastillista kemikaaleja naiset käyttävät vuodessa itsensä kaunistamiseen?Entä paljonko niistä kemikaaleista palaa vesistöön puhdistuksenkin jälkeen ravintoketjun alkupään riesaksi?Olisitteko naiset valmiita seuraavaan?Teidän ruokaan lisätään joka päivä haitallista kemikaalia sama määrä minkä te saatte aikaiseksi ilman että teille siitä kerrottaisi?Sitten joskus myöhemmin kun oireita alkaa ilmaantua,sitten teille kerrottaisi mistä on kysymys.Nostaisitteko syytteen?Eläimet ja kasvit nostaisivat syytteet mutta valitettavasti niitten on vaan kärsittävä ja lopulta tuhouduttava naisen kauneuden takia.Yksi todella typerä homma muitten ohessa,traktor pulling.Voi helvetti vieköön.Miksei viherpiipertäjät ja ympäristönsuojelijat puutu moiseen idioottien "HUIPPU-URHEILIJOIDEN" sekotouhuun?Eikö noilla luupäillä ole minkäänlaisia aivon rippeitäkään päässä?Vetäsivät ite niitä kuormia perässään,pitääkö luontoa saastuttaa moisen paskan takia.Voi vi..t että ihminen on tyhmä.Jotkut vielä tyhmempiä.
 
sivhos
Lisää pökköä pesään.Otetaan seuraavaksi tapetille kiihdytys kisat.Pensaa poltetaan suruttomasti ja rahaa löytyy moiseen idioottien touhuun Hirmu savotta että jotkut laiskat typerykset pääsevät matsoilemaan henkensä kaupalla muutaman sekunnin ajan,haa,olen kunkku.Saatananmoinen meteli ja kumin,pensan käry ilmassa.Kenen keuhkoihin nuokin myrkyt aikanaan pesiytyvät.Entäs eläimet?Eiköhän ne ole aivan paniikissa,tollanen helvetinmoinen meteli.Johan eläimetkin sekoavat tollaseen meteliin.Entäs rallikisat?Jatkuvasti ajetaan rallia milloin missäkin maailman kolkassa.Valtava saastemäärä syntyy näitten herrojen ja kaluston roudaamisesta milloin mihinkin.On monenmoisia testiajoja ja vaikka mitä.Renkaita vaihdetaan tämäntästä.Ja pensaa palaa.Lentokoneissakin pensaa palaa aivan mielettömiä määriä kuskatessa näitä paikasta toiseen.Entäs kaikki muut polttomoottoria käyttävät kilpavehkeet?Miten sitten kun ilma on niin saastunutta ettei happi riitä enää pitämään palamisprosessia yllä ja kiidättämään näitä "HUIPPUJA" eteenpäin?Ja keuhkotkin tarviais happea?Miten siinä vaiheessa,mistä apu?Nämä skenaariot on murto-osa tulevista ongelmista.Ja ne ongelmat todella tulevat.Mutta järkevä ihminen, nyt viimeistään, tekisi kaikkensa hidastaakseen ongelmien "saapumista".Jos joku on erimieltä,mielellään luen hänen kirjoituksen.
 

Yhteistyössä