?
"..."
Vieras
Naantalia en voi suositella kuin aikuisille, mutta Caribiassa on hyvä allasosasto. Huoneista en tiedä, kun käydään siellä vaan lillumassa =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ns.minibussiin,niitä myydään mm.pakettiautomalleina. muistaakseni ajamiseen tarvii C kortin tai jonkun muun, muta se tuskin perheellä on este
Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28106844:Ollaan suunniteltu perheen kesken että lähtisimme kahdeksi yöksi kylpylään nyt kun on loma. Kerroin eräälle tutulle suunnitelmistani, mutta hänen reaktionsa oli hyvin negatiivinen. Ja ongelmana tässä oli se että meillä on 6 lasta (4-13v). Tuttu melkein huusi ettemme voi olla noin hulluja kun kuvittelemme pärjävämme lasten kanssa. Eikä lapset muka välitä viettää 2 päivää uimassa. Ja automatkastakin tulee helvettiä. Olen sanaton.![]()
ns.minibussiin,niitä myydään mm.pakettiautomalleina. muistaakseni ajamiseen tarvii C kortin tai jonkun muun, muta se tuskin perheellä on este
Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28108076:No tuo Caribia kuulostaa kivalta, onko siellä paljon vesiliukumäkiä? Jos kerta Naantalissa ei ole, ikaalisissa on muistaakseni vain yksi. Meillä on 9 paikkainen pakettiauto, olisiko Peugeot, en ole ihan varma koska itse olen niin tonttu näiden auton merkkien kanssa. Ja ei siihen tarvitse kuin pakettiauton ajoluvan.
Mä kerran eksyin sellaiseen blogiin, jota piti viiden lapsen äiti (lapset 2-6v) ja blogin aiheena oli matkustelu. Kirjoitteli perheen tekemistä ulkomaanmatkoista yms. Joten eiköhän yksi kylpylölomakin onnistu, jos joku selviää selväjärkisenä egyptiin ja takaisin viiden lapsen kanssa
Anna kauhistelijoiden kauhistella. Itse tiedät parhaiten mistä selviätte ja mistä ette.
Caribia on kiva. Mäkiä on ja ne ovat isommille.
Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28108096:No sitten pitää mennä sinne. Tietääkö joku suunnilleen kuinka monta mäkeä siellä on?
Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28106844:Ollaan suunniteltu perheen kesken että lähtisimme kahdeksi yöksi kylpylään nyt kun on loma. Kerroin eräälle tutulle suunnitelmistani, mutta hänen reaktionsa oli hyvin negatiivinen. Ja ongelmana tässä oli se että meillä on 6 lasta (4-13v). Tuttu melkein huusi ettemme voi olla noin hulluja kun kuvittelemme pärjävämme lasten kanssa. Eikä lapset muka välitä viettää 2 päivää uimassa. Ja automatkastakin tulee helvettiä. Olen sanaton.![]()