Ei kuulemma saatais lähteä kylpylään perheen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylpylään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kerran eksyin sellaiseen blogiin, jota piti viiden lapsen äiti (lapset 2-6v) ja blogin aiheena oli matkustelu. Kirjoitteli perheen tekemistä ulkomaanmatkoista yms. Joten eiköhän yksi kylpylölomakin onnistu, jos joku selviää selväjärkisenä egyptiin ja takaisin viiden lapsen kanssa :D

Anna kauhistelijoiden kauhistella. Itse tiedät parhaiten mistä selviätte ja mistä ette.

[QUOTE="vieras";28107076]Mihin autoon muuten mahtuu 8?[/QUOTE]

ns.minibussiin,niitä myydään mm.pakettiautomalleina. muistaakseni ajamiseen tarvii C kortin tai jonkun muun, muta se tuskin perheellä on este

Ei mäkään kyllä Naantalin kylpylään menisi, en näe, että sieltä lapset saisivat mitään irti. Enemmän se on semmonen aikuisten lilluttelupaikka.

Jos Turun seudulle aiotte, on Caribia parempi. Muuallakin on kivoja kylpylöitä. Ikaalinen on vähän kiikun kaakun, nehän kun mainostaa, että niillä tehdään uusia ihmisiä ;), vieläkö teille mahtuu ;)??

• Tykkää
Reactions: moekoe
Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28106844:
Ollaan suunniteltu perheen kesken että lähtisimme kahdeksi yöksi kylpylään nyt kun on loma. Kerroin eräälle tutulle suunnitelmistani, mutta hänen reaktionsa oli hyvin negatiivinen. Ja ongelmana tässä oli se että meillä on 6 lasta (4-13v). Tuttu melkein huusi ettemme voi olla noin hulluja kun kuvittelemme pärjävämme lasten kanssa. Eikä lapset muka välitä viettää 2 päivää uimassa. Ja automatkastakin tulee helvettiä. Olen sanaton. :(

Nauttikaa rauhassa kylpylästä. Ei sille tainnu tulla mieleen että teillä mahtaa olla jo kokemusta liikkumisesta 6 lapsen kanssa jne..Tai se on kateellinen. Ei varmaa kannata toiste sille kertoa suunnitelmistanne.

[QUOTE="vieras";28107870]
Jos Turun seudulle aiotte, on Caribia parempi.[/QUOTE]

Ehkäpä varoittelijalla oli joku Caribian tapainen paikka mielessä, siinä on vahtimista, missä ne lapset viilettää, kun tasoja ja altaita on monta. Suurimmalla osalla kävijöistä lapset kyllä tuntuu saavan tehdä mitä vaan omillaan, ei vanhemmat paljoa perään katso. Ihme ettei niitä onnettomuuksia sen enempää ole ollut, mitä nyt se yksi lapsi meinasi hukkua vanhempien jonottaessa hampurilaisia :headwall:

No tuo Caribia kuulostaa kivalta, onko siellä paljon vesiliukumäkiä? Jos kerta Naantalissa ei ole, ikaalisissa on muistaakseni vain yksi. Meillä on 9 paikkainen pakettiauto, olisiko Peugeot, en ole ihan varma koska itse olen niin tonttu näiden auton merkkien kanssa. Ja ei siihen tarvitse kuin pakettiauton ajoluvan.

[QUOTE="vieras";28108067]Ehkäpä varoittelijalla oli joku Caribian tapainen paikka mielessä, siinä on vahtimista, missä ne lapset viilettää, kun tasoja ja altaita on monta. Suurimmalla osalla kävijöistä lapset kyllä tuntuu saavan tehdä mitä vaan omillaan, ei vanhemmat paljoa perään katso. Ihme ettei niitä onnettomuuksia sen enempää ole ollut, mitä nyt se yksi lapsi meinasi hukkua vanhempien jonottaessa hampurilaisia :headwall:[/QUOTE]y

Justiin aloin miettiä et mentäis Caribiaan, mut me kyllä vahditaan Lapsiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28108076:
No tuo Caribia kuulostaa kivalta, onko siellä paljon vesiliukumäkiä? Jos kerta Naantalissa ei ole, ikaalisissa on muistaakseni vain yksi. Meillä on 9 paikkainen pakettiauto, olisiko Peugeot, en ole ihan varma koska itse olen niin tonttu näiden auton merkkien kanssa. Ja ei siihen tarvitse kuin pakettiauton ajoluvan.

Caribia on kiva. Mäkiä on ja ne ovat isommille.

Mä kerran eksyin sellaiseen blogiin, jota piti viiden lapsen äiti (lapset 2-6v) ja blogin aiheena oli matkustelu. Kirjoitteli perheen tekemistä ulkomaanmatkoista yms. Joten eiköhän yksi kylpylölomakin onnistu, jos joku selviää selväjärkisenä egyptiin ja takaisin viiden lapsen kanssa :D

Anna kauhistelijoiden kauhistella. Itse tiedät parhaiten mistä selviätte ja mistä ette.

Juu, se blogi on Seitsemän hengen huone. Luen sitä aina välillä. Minusta se on hyvä blogi.

käyn usein yksin uimassa noitten 4:n kanssa,2 osaa uida ja 2 ei=)Jos ollaan kumpikin miehen kanssa uimassa tai kylpylälomalla,käydään vuorotellen vielä uimassa ja lojumassa poreissa ihan rauhassa.Monesti tuntuu että yhden lapsen kanssa on moni asia paljon hankalampi toteuttaa kun useamman=D

Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28108096:
No sitten pitää mennä sinne. Tietääkö joku suunnilleen kuinka monta mäkeä siellä on?

Kolme tai neljä, jos lasketaan mukaan lastenaltaan pikkumäki, joka on n. metrin korkuinen liukumäki.

Kaikista kylpylöistä kyllä löytyy yleensä tiedot mitä kaikkea siellä on, heidän omilta nettisivuiltaan.

Ihme kaveri sulla. Kateellinen ilmeisesti. Siis ette muka pärjää omien lastenne kanssa? Kyllä mä tunnen yhden perheen, joilla on juurikin 6 lasta ja ulkomailla saakka silloin tällöin käyvät. Nuorin heillä on 1v.

Jos teidän lapset ovat jo noin isoja, niin ei mitään ongelmaa.
Meidän lapset ovat 3, 6, 9, 11,12,14 ja 16v.
Olimme mm. Roomassa syyslomalla koko konkkaronkka ja hienosti meni :)
Käydään kylpylässä pari kertaa vuodessa ja reissataan muutenkin. Ei ongelmaa.

Kyllä naantaliinkin voi mennä uimataidottoman lapsen kanssa...kolme kertaa ollaan käyty ja kellukkeilla lapsi pärjää hyvin.Naantali on aivan ihana ja rauhallinen paikka.Pian taas mennään ja kellukkeet mukaan:-)

Alkuperäinen kirjoittaja kylpylään;28106844:
Ollaan suunniteltu perheen kesken että lähtisimme kahdeksi yöksi kylpylään nyt kun on loma. Kerroin eräälle tutulle suunnitelmistani, mutta hänen reaktionsa oli hyvin negatiivinen. Ja ongelmana tässä oli se että meillä on 6 lasta (4-13v). Tuttu melkein huusi ettemme voi olla noin hulluja kun kuvittelemme pärjävämme lasten kanssa. Eikä lapset muka välitä viettää 2 päivää uimassa. Ja automatkastakin tulee helvettiä. Olen sanaton. :(

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... Älä välitä. Kateellinen vain.

Yhteistyössä