...on nyt nähty taas vähäksi aikaa...ja tätä palstaakin taas...että tää täti lähtee nyt nukkumatin luokse...ettäs taas huomenna jakselee...että hyviä öitä vaan ihan jokaiselle säädylle :wave: :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:ÖitäToivottavasti itseänikin alkaisi kohta väsyttämään. Tuskainen herätys luvassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:ÖitäToivottavasti itseänikin alkaisi kohta väsyttämään. Tuskainen herätys luvassa.
Etkös ole jo eläkkeellä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Hyvää yötä toivoo Veijo 40. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Hyvää yötä toivoo Veijo 40. :heart:
muista ravistella reijoa 6 cm
Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Hyvää yötä toivoo Veijo 40. :heart:
En minä tunne ketään reijoa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Hyvää yötä toivoo Veijo 40. :heart:
Rukoilijasirkalla on ilmeisesti hyvin tylsää. Todella mautonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:ÖitäToivottavasti itseänikin alkaisi kohta väsyttämään. Tuskainen herätys luvassa.
Etkös ole jo eläkkeellä? =)
Alan kohta oikeasti epäillä, että olet ihastunut minuun. Kuljet joka ketjussa perässäni kommentoimassa asioita. Rakkaudesta se hevonenkin potkaisee. Ja ei, en ole eläkkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Hyvää yötä toivoo Veijo 40. :heart: