Ei meidän opettaja kans tajua mitään

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mun on vaikea ymmärtää näitä juttuja.. yliopistolla kun (lähes) kaikki on vapaaehtoista, itselleenhän siinä opiskelee, ei opettajille... siellä kun saa vapaasti valita minne menee ja milloin vai meneekö ollenkaan..

Ei näköjään toisella asteella :xmas: Opettaja tuntuu välillä vetävän henkilökohtaisen stressin jos joku on pois koulusta. Eikö se ole sen oppilaan oma moka jos on ilman syytä pois....

mun on vaikea ymmärtää näitä juttuja.. yliopistolla kun (lähes) kaikki on vapaaehtoista, itselleenhän siinä opiskelee, ei opettajille... siellä kun saa vapaasti valita minne menee ja milloin vai meneekö ollenkaan..

niinpä. mutta yliopistolla oppilaat ei näytä tajuavan että mun miehellä on tyoin neljän aikaan että, joko sinä lähdet. Hänellä on työaika 8-16.15. ja oppilaat ei saa jäädä yksin käyttämän koneita, koska jos jotain sattuu se on mun miehen vastuulla,. moni ppilason tullut vasta iltapäivällä ja valittavat että eivät saa töitään ajoissa valmiiksi. no se ei kyllä mun miehen vika ole!

Voi että minua ( ja muita) luokkalaisiamme ärsytti juuri kaltaisesi ihmiset, joilla sattui aina olemaan menoa loppusiivousten aikaan. Juurikin näitä kyytiongelmia, grrr.
No onneksi se näkyi varmasti heidän numeroissaan. Ja itsekin kuljin linkkurilla ja jouduin tunnin odottamaan seuraavaa, jos sattui menemään 10 minuuttia yliajalla, mutta sellaista se vaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Ei näköjään toisella asteella :xmas: Opettaja tuntuu välillä vetävän henkilökohtaisen stressin jos joku on pois koulusta. Eikö se ole sen oppilaan oma moka jos on ilman syytä pois....

Sen verran tähän, että ikävä kyllä se on sen opettajan työtä toisella asteella kyttäillä oppilaiden menoja. Yksi kaverini on amiksessa opettajana, ja osana työtä on soittelu oppilaiden perään tyyliin, miksi sua ei ole näkynyt täällä jne. Ja jos on alaikäisestä kyse, niin puhelut pitää tehdä oppilaan vanhemmille. :|

Oletko sä ihan dorka? Toisella asteella ja varsinkin keittiöalalla on paljon RYHMÄtöitä. Itse tein 99 % kaikki "ryhmätyöt" yksin, koska sattui aina pariksi sellaisia, joita ei kiinnostanut ja sitten lintsasivat. Ammattikoulussa ja varsinkin tällaisella alalla muiden lusmuilut vaikuttaa KOKO luokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Oletko sä ihan dorka? Toisella asteella ja varsinkin keittiöalalla on paljon RYHMÄtöitä. Itse tein 99 % kaikki "ryhmätyöt" yksin, koska sattui aina pariksi sellaisia, joita ei kiinnostanut ja sitten lintsasivat. Ammattikoulussa ja varsinkin tällaisella alalla muiden lusmuilut vaikuttaa KOKO luokkaan.

Ja tietenkin kaikki keittiöpäivät on kokonaisuudessaan ryhmätyötä. Kumma kyllä, että ainakin meillä ne paskahommat sattui aina samoille oppilaille kun muut lusmusivat ja karkailivat aiemmin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voi että minua ( ja muita) luokkalaisiamme ärsytti juuri kaltaisesi ihmiset, joilla sattui aina olemaan menoa loppusiivousten aikaan. Juurikin näitä kyytiongelmia, grrr.
No onneksi se näkyi varmasti heidän numeroissaan. Ja itsekin kuljin linkkurilla ja jouduin tunnin odottamaan seuraavaa, jos sattui menemään 10 minuuttia yliajalla, mutta sellaista se vaan on.

tuskin noita fysioterapiota joka päivälle on ja luulen et itsekkin menisit jos olisi kyse sun terveyteen liittyvistä asioista. ne on kuitenkin koulua tärkeämpiä.

arvatkaapas miksi en suostunut tekemään edes niitä päivän kestäviä pikasijaisuuksia ammattikoulun keittiöillä? ja miksi en opettajan suostutteluista huolimatta lähtenyt lukemaan tuonne opettajaksi :whistle:

Taitaa jotkut nyt itse olla dorkia. Olenko jossain kirjoittanut, että lähden aina ennen muita? Kyllä mä olisin sitä kolmen linkkaa sitten odottanut (ja monesti olen odottanut myöhempää linkkaa) jos se olisi tänään ollut mahdollista. Että silleen.

Taitaa jotkut nyt itse olla dorkia. Olenko jossain kirjoittanut, että lähden aina ennen muita? Kyllä mä olisin sitä kolmen linkkaa sitten odottanut (ja monesti olen odottanut myöhempää linkkaa) jos se olisi tänään ollut mahdollista. Että silleen.
Älä välitä.. tällä ihmiset kirjoittaa ihan asian vierestä. Täällä on vaan tapana näköjään saada riita aikaiseksi aiheesta kuin aiheesta.

Fysioterapia on pätevä syy saada lähteä koulusta ja/tai töistä hieman aikaisemmin. Sinun olisi kannattanut pyytää fysioterapeutilta "poissaolotodistus" ;) Luultavasti opettajallasi oli huono päivä tms. paree olla välittämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Fysioterapia on pätevä syy saada lähteä koulusta ja/tai töistä hieman aikaisemmin. Sinun olisi kannattanut pyytää fysioterapeutilta "poissaolotodistus" ;) Luultavasti opettajallasi oli huono päivä tms. paree olla välittämättä.

Kyllähän mä sen todistuksen pyydänkin jos kouluajalla on se fysioterapia

Ei se oo yliopistossakaan kohteliasta mennä ja tulla ihan miten sattuu. Jos on menossa luennolle, sinne on syytä mennä ajoissa ja lähteä pois vasta luennon päätyttyä - häiritsee ihmisten jatkuva ramppaaminen opetusta siellä ihan samoin kui muuallakin. Osa yliopisto-opiskelijoista vaan katsoo itsensä muita tärkeämmiksi, niin että mennä ja tulla voi miten sattuu... ihan samoin kuin amiksessa.

Mun mielestä ihmisellä voi joskus olla tärkeää menoa oli sitten koulussa tai työelämässä. Menoista pitäisi kuitenkin sopia etukäteen. Tässä tapauksessa olisi kyllä mielestäni ollut ihan oikeutettua lähteä 10 yli yhden.

Joo, vähän vedetään taas asian viereen. Ap sanoi, jotta oli ottanut ajan vastaan koska koulupäivä päättyy 13.00! Eihän hän silloin edes olettanut ottavansa poissaoloa, vaan ehtivänsä omalla ajallaan, mutta joutui odottamaan muiden töiden valmistumista, huoh |O
Kyllä meillä töissä pääsee lekurille ym tärkeisiin menoihin lähteen, sit sumplitaan niin et saadaan työt hoidettua pienemmällä poppoolla...

Yhteistyössä