ei mikään ihme että musta on tullu totaalinen pessimisti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
hetken kun menee hyvin ja elämä hymyilee,niin johan tulee jotain paskaa niskaan seuraavalla hetkellä ettei vaan pääsis liikaa iloitseen elämästään |O :ashamed:

ollaan ihan kypsiä tähän rakentamiseen ja meidän parisuhde on sen takia ihan vaakalaudalla. ollaan paiskittu hommia niska limassa et saatais talo jouluks valmiiks. siinä sivussa kumpikin käy töissä, mä opiskelen ja jaloissa pyörii koiranpentu ja 3v uhmis.

nyt sitten mies sano, et joutuu varmaan pääkaupunkiseudulle töihin, mikä tarkottaa sitä et se on sit siel ma-pe tai ma-to ja raksa seisoo kun ei sitä kukaan ole iltaisin tekemässä. mä pyöritän arkea yksin täällä ja oon sit vitun kiree ku mies tulee työreissulta viikonlopuks kotiin ja senkin ajan se on sit 24/7 raksalla kun ei viikolla ehdi oleen.

ja perkele sen pomo lupas et mies ei joudu mihinkää pitkälle töihin et saadaan talo tehtyä |O

mua vituttaa :'(

(mä olen ollut yh ja mies oli reissuhommissa ekan puoli vuotta kun alettii seurusteleen, eli tiedän kokemuksesta miten perseestä se on, ei sovi mulle YHTÄÄN.)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
elämä on

niin on, nimittäin perseestä.

sitä saa mitä tilaa, jos on itse järjestänyt itsensä tuohon tilanteeseen niin eipä siinä valitukset auta

itse järjestänyt????
jos pomo määrää miehen jonneki huitinvittuun niin mitä me siinä itse ollaan järjestetty?
kiitos vaan sympatioista.

elämä on

sitä saa mitä tilaa, jos on itse järjestänyt itsensä tuohon tilanteeseen niin eipä siinä valitukset auta

itse järjestänyt????
jos pomo määrää miehen jonneki huitinvittuun niin mitä me siinä itse ollaan järjestetty?

katsos kun kaikkeen kannattaa varautua

elämä on

itse järjestänyt????

AAARRGGHHH |O

elämä on

itse järjestänyt????

AAARRGGHHH |O

no tottahan tuo on, että koskaan ei mene nii kuin on suunnitellut, nyt vaan joustatte siitä aikataulusta ja ongelma ratkeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
olisiko teillä mahdollisuus esim palkata joku tekemään hommia siellä talolla?rahaa siinä tietysti menis enemmän, mut hommat tulis tehtyä ja stressi pienentyisi.

ei oikein olis.
pakko se on nyt sopeutua tähän tilanteeseen, mutta kyllä oli taas niin karvas pettymys että itkua tuherran :ashamed:

kaivappas nyt jostain pieni positiivisuuden muru. Väliaikainen tilanne ja eiköhän siitäkin jotain hyvää löydy. Edes pientä :) Onhan teillä kuitenkin asiat hyvin. Talo valmistumassa, töitä ja mikä tärkeintä olette terveitä! Rentoudu hyvä ihminen.

olisiko teillä mahdollisuus esim palkata joku tekemään hommia siellä talolla?rahaa siinä tietysti menis enemmän, mut hommat tulis tehtyä ja stressi pienentyisi.

ei oikein olis.
pakko se on nyt sopeutua tähän tilanteeseen, mutta kyllä oli taas niin karvas pettymys että itkua tuherran :ashamed:

Asuuko lähellänne ystäviä/ sukulaisia?
He voisivat auttaa mielelläänkin teitä?

On varmaan raskas tilanne teillä :hug: Mutta jos yhtään lohduttaa, niin ajattelet että enää MUUTAMA kuukausi niin teillä on tuo taloprojekti ohi ja sitten varmasti helpottaa paljon, kun on enemmän aikaa muuhun =)

Mites kauan miehellä kestäisi ne työt muualla?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

ei oikein olis.

Asuuko lähellänne ystäviä/ sukulaisia?
He voisivat auttaa mielelläänkin teitä?

asuu lähellä, mut eipä ne siellä oikein mitään osaa tehdä.. :ashamed:
ja ne jotka osais ei ehdi.
mut josko tää tästä :)

ja perkele sen pomo lupas et mies ei joudu mihinkää pitkälle töihin et saadaan talo tehtyä |O

Raksa alalla. Se selittää. Onka se parempi että tärjotaan sentään töitä muualla, kun toinen vaihtoehto olisi potkasta pellolle: Työt loppu - eti muualta, Ktoosh.

Rakennusala alkaa hiipua ja on jo hiipunutkin ns. maakunnassa. Pääkaupunkiseudun projekteissa riittää vielä. Nämä suhdanteet eivat tosiaankaan ole sen pomon järkkäämiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
On varmaan raskas tilanne teillä :hug: Mutta jos yhtään lohduttaa, niin ajattelet että enää MUUTAMA kuukausi niin teillä on tuo taloprojekti ohi ja sitten varmasti helpottaa paljon, kun on enemmän aikaa muuhun =)

Mites kauan miehellä kestäisi ne työt muualla?

en tiedä kauanko kestäis, voi olla kesään asti. ja siinä tapauksessa ei enää pari kuukautta riitä vaan muutto voi venyä jopa puolella vuodella :'(
oon vaan niin loppu, ollu niin ihana eilinen ja tää päivä ja tuntunu et jes, elämä voittaa ja kyllä tää tästä ja sit soi puhelin ja kaikki romahtaa :ashamed:
oon niin poikki et kohta ei tarvii ku vesilasin kaatua niin mä hajoan lopullisesti :ashamed:

ja faktahommalle tiedoks, et tässä olis kyllä lähempänäkin työmaita sillä firmalla missä mies on!!

Yhteistyössä