Ei musta oo mihinkään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Painan 80kg, pituutta 166cm. Haluaisin painaa alle 70kg, mutta en tunnu onnistuvan siinä ollenkaan. Vuoden kovasti yrittänyt, pois lähtenyt jopa 3kg! Mä inhoan itteäni, en pysty pudottamaan ees painoani!

Miusta tuntuu ihan samalta, mitatkin melkein samat. Nyt loppuvuodesta yritin Kiloklubin avulla laskea kaloreita ja kaipa se vähän auttoi, muutama kilo lähti mut vielä ois pudotettavaa.
En nyt joulun aikaan oo laskeskellu ees, pitää koittaa alottaa uudelleen kuhan vuos vaihtuu..perinteisesti.

Miusta tuntuu ihan samalta, mitatkin melkein samat. Nyt loppuvuodesta yritin Kiloklubin avulla laskea kaloreita ja kaipa se vähän auttoi, muutama kilo lähti mut vielä ois pudotettavaa.
En nyt joulun aikaan oo laskeskellu ees, pitää koittaa alottaa uudelleen kuhan vuos vaihtuu..perinteisesti.

Perinteinen uuden vuoden lupaus.
Kiloklubiin itekin oon kirjautunut, mutta ei sinne tuu päivittäin merkattua syömisiä. Mä en halua mitään niin kovasti, kun saada nää ylimääräiset pois. Tai ainakin vähemmäks. Syö vaan motivaatiota, kun mitään ei tapahdu. Plääh!

Kannattais oikeasti yrittää, kun vielä nuoria ootte. Vuosien saatossa tahtovat vain kilot lisääntyä ja sitten alkaa jo vaivojakin ilmaantua ja liikkuminen huononeen ja aina vain vaikeampi laihduttaa, tehdä elämäntapamuutos.
Jotenkin niin surkeaa katsella nuoria, ylipainoisia naisia, äitejä.

Tammikuun 10.päivä alkaa FitFarmin maksuton GoFatGo-jakso. Itse aloitin sen elokuun lopulla ja jatkoin siitä Liteen joka on maksullinen ja yli 20kg tippunut. Enää reilu 5kg tavoitteeseen. Töitä olen asian eteen tehnyt ja todella ylpeä itsestäni. Kilot tuli raskauden aikana enkä enää anna itseni lihota. Nyt syön tiukasta, mutta tiedän ettei tarvitse koko loppuelämää kitua. Painon tasaannuttua haluttuun voin vaikka lauantaisin pitää herkkupäivän, kunhan sitten taas muuten mietin mitä suuhuni pistän. Mikään ruoka ei ole niin hyvää kuin miltä tuntuu olla terve ja hoikka.

Yhteistyössä