Ei näy menkkoja... stresikö tän tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on ollut stressiä jo jonkun aikaa ja viime kierto oli normaalia selvästi lyhyempi. Oletin sen johtuvan stressistä. Sitten elämääni tuli vielä paljon paljon suurempaa stressiä mitä ne aiemmat oli (ja nekin oli keskimääräistä isompia juttuja). Mutta neljä viikkoa sitten saimme tietää, että mieheni syöpä on uusinut.

Mies meni eilen sairaalaan sisään ja hoidot alkoivat. Stressin määrä on ymmärrettävästikin siis ollut iso - kuten arvata saattaa. Tässä vielä sivussa olen itse vaihtanut samalla työpaikaa.

Nyt menkat on myöhässä noin viikon tai vähän alle. Riippuu vähän minkä mukana laskee. Maanantaina tein testin mikä oli nega (päivälla). Joku viiva siinä on, mutta mielestäni ihan viivanpaikka eikä mikään haamu.

Mutta sanokaa nyt, että tämä johtuu ilmanmuuta stressistä. :(

Mä ennen ihmettelin, että voiko menkat muka jäädä stressin takia pois. Kaikenlaista kun on aina ollut. Sitten tuli pari isompaa ja pidempikestoisempaa stressin aihetta, ja menkat jäi pois. Kauhuissani testasin, että ei hitto, kaikenlisäks viel tietty raskaanakin. Mut en ollut, menkat vaan jäi pois. Stressi oli ainoa selkeä syy siihen.

Tekisin testin uudestaan vaikka huomenna aamulla tai pe aamuna. Aamupissa näyttää todellisemman tuloksen. Jos testiin tulee kaksi viivaa on se positiivinen..ei siis kestä näkyä kun yksi viiva jos negaa toivoo :)

Joo ei kestä näkyä kuin yksi viiva, mutta tiedän silti, että ne viivanpaikatkin on oikeita. Ja oon sitä mieltä, että toi on sellanen kyllä. En oo vielä jaksanut ostaa uutta testiä. Tarttis varmaan...

Voipi olla stressiä tai jotain muuta. Itselläni jäi menkat pois 4kuukaudeksi äskettäin (stressiä/hormonit sekaisin tms.) suunnittelin lääkärille menoa jos ei vielä 5kk jälkeenkään olisi alkaneet. Noh, onneksi alkoivat.. Tosin ehdin jo nauttia menkattomasta elämästä :)

Yhteistyössä