V
"vieras"
Vieras
Mulla on ollut stressiä jo jonkun aikaa ja viime kierto oli normaalia selvästi lyhyempi. Oletin sen johtuvan stressistä. Sitten elämääni tuli vielä paljon paljon suurempaa stressiä mitä ne aiemmat oli (ja nekin oli keskimääräistä isompia juttuja). Mutta neljä viikkoa sitten saimme tietää, että mieheni syöpä on uusinut.
Mies meni eilen sairaalaan sisään ja hoidot alkoivat. Stressin määrä on ymmärrettävästikin siis ollut iso - kuten arvata saattaa. Tässä vielä sivussa olen itse vaihtanut samalla työpaikaa.
Nyt menkat on myöhässä noin viikon tai vähän alle. Riippuu vähän minkä mukana laskee. Maanantaina tein testin mikä oli nega (päivälla). Joku viiva siinä on, mutta mielestäni ihan viivanpaikka eikä mikään haamu.
Mutta sanokaa nyt, että tämä johtuu ilmanmuuta stressistä.
Mies meni eilen sairaalaan sisään ja hoidot alkoivat. Stressin määrä on ymmärrettävästikin siis ollut iso - kuten arvata saattaa. Tässä vielä sivussa olen itse vaihtanut samalla työpaikaa.
Nyt menkat on myöhässä noin viikon tai vähän alle. Riippuu vähän minkä mukana laskee. Maanantaina tein testin mikä oli nega (päivälla). Joku viiva siinä on, mutta mielestäni ihan viivanpaikka eikä mikään haamu.
Mutta sanokaa nyt, että tämä johtuu ilmanmuuta stressistä.