Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Meilläkään ei näy kaikki maksukanavat, vaikka pitäis näkyä :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Meilläkään ei näy kaikki maksukanavat, vaikka pitäis näkyä :headwall: :headwall:
Joo niiltä ( maikkarin kanavapaketti) muuten meni signaalit ekana, sit laitoin telkan kiinni ja ei näy mitkään kanavat! :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pistaasi:Ota kaikki töpselit irti ja kokeile näkyykö sitten
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Pistaasi:Ota kaikki töpselit irti ja kokeile näkyykö sitten
Kokeilin jo aikasemmin ja ei näy.. Nooh en mä olisikaan halunnut kömpiä sohvalle peiton sisään telkkuu katsoo :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Pistaasi:Ota kaikki töpselit irti ja kokeile näkyykö sitten
Kokeilin jo aikasemmin ja ei näy.. Nooh en mä olisikaan halunnut kömpiä sohvalle peiton sisään telkkuu katsoo :kieh:
kokeiles nyt laittaa ne piuhat takas ja sit kato näkyyks!?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Meillä näkyy![]()