ei niin ei.

WonderfulLife

Jäsen
07.01.2011
43
0
6
kun ei pysty nukkumaan niin ei sitten. Kurkku on niin kipeä, ettei sanat riitä kertomaan, poskissa tuntuu kauhee paine, yskä tekee hulluksi.. Huomen aamusta lääkäriin.

Mittään lääkettäkään omin päin voi ottaa kun on vauva vattanahkan alla.

Kertokaa jotain millä helpottaa oloa!!!!

Parasetamol on turvallista raskausaikana. Koita myös juoda jotain kuumaa, ja voit myös koittaa höyryhengittämistä, jos helpottaisi oloa.

Parane pian. :)

viimeinen kolmannes käynnissä. Olen mä sitä panadoolia ottanutkin, mut ei se oikein tunnu auttavan.
Kiitos kun jaksat vastailla. =)

Viimeisen kolmanneksen alku-, keski- vai loppuosa? Anteeksi kysely, mutta viime raskaudessa jouduin syömään useita ibuprofeiinikuureja isciaksen vuoksi, ja viimeisen kerran vielä loppuraskaudessa. Lääkäri vakuutti, että alkuosassa loppuraskauttakin on turvallista (ja ehkä vielä keskelläkin, mutta lopussa ei suositella).

viimeisen kolmanneksen alkua. Kai mä vaan juon kuumaa ja otan sen paratabsin ja koitan mennä nukkumaan..

Kiitos sulle vielä kerran!

Vielä siis on ainakin naistentautien erikoislääkärin mukaan turvallista syödä ibuprofeiinia. Tosin nuo ongelmat, jotka ibuprofeiinista voivat tulla, liitetäåän kuurimaiseen lääkkeen käyttöön eli ei yksittäiseen annokseen.

Toivottavasti saat apua vaivaasi. Yritä ainakin juoda kuumaa, jos helpottaisi kurkkukipua sen verran, että saat unesta kiinni.

kerropa ap kiltisti vastaus lääkärin kysymykseen, mikä rv sulla on nyt menossa? Miten noin monen äiti ei tiedä milloin viimeinen kolmannes alkaa? Sullahan on raskausviikkoja vasta 26 eiks niin? Tai oikeesti, voisit tunnustaa että oot pelkkää palturia!

[QUOTE="provo";23406331]kerropa ap kiltisti vastaus lääkärin kysymykseen, mikä rv sulla on nyt menossa? Miten noin monen äiti ei tiedä milloin viimeinen kolmannes alkaa? Sullahan on raskausviikkoja vasta 26 eiks niin? Tai oikeesti, voisit tunnustaa että oot pelkkää palturia![/QUOTE]

Pidätkö sä kirjaa jonkun raskausviikoista? Vai onko ap jossain toisessa ketjussa sanonut noin ja nyt väittää muuta?

Jännästi kaatui koko kaksplussa. Mutta siis tämä arvon "leidi" mikälie sekasikiö on todellakin ilmoittanut rv:nsä tuolla odottajissa. Olen laskenut tooodella pieleen tai sitten ap neljättä odottavana ei tiedä vieläkään mistään mitään :D Hävettääkö ap yhtään?

Mun mielestä ei ole merkitystä, onko ap:lla menossa toisen kolmanneksen loppu tai kolmannen alku. Samat ohjeet molemmissa vaiheissa ainakin itse olen tuon ibuprofeiinin suhteen saanut.

On muutenkin ikävää heti haukkua provoksi.

[QUOTE="provo";23406331]kerropa ap kiltisti vastaus lääkärin kysymykseen, mikä rv sulla on nyt menossa? Miten noin monen äiti ei tiedä milloin viimeinen kolmannes alkaa? Sullahan on raskausviikkoja vasta 26 eiks niin? Tai oikeesti, voisit tunnustaa että oot pelkkää palturia![/QUOTE]

Jos raskausviikkoja on 26+, niin ihan toisen ja kolmannen kolmanneksen rajalla on. (13+13+13)

Mun mielestä ei ole merkitystä, onko ap:lla menossa toisen kolmanneksen loppu tai kolmannen alku. Samat ohjeet molemmissa vaiheissa ainakin itse olen tuon ibuprofeiinin suhteen saanut.

On muutenkin ikävää heti haukkua provoksi.

En heti haukkunutkaan, otin katsos selvää kun haiskahti heti provoksi. Ja kun tämä kuviteltu WoderfulLife ei ole vielä kolmannella kolmanneksella laisinkaan. Miksi hän valehtelisi? Vai eikö muistanut/osaa laskea raskausviikkojaan feikkinä. On selvää että hän ei ole raskaana ollenkaan. Kuka tietää mitkä syyt ajavat jonkun surkimuksen esittämään tällaista, vieläpä ilmoittautuu odottajien joukkoon. Jotenkin vaan älyttömän ärsyttävää ja säälittävää.

Yhteistyössä