ei nuo ihmisten kommentit kyllä auta siiten yhtään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
meillä vauva 10kk ja tosi huono nukkumaan ja olen itse jo tosi väsynyt...ihanaa nuo jotkut kommentit " joo joillakin se on kuulemma kestänyt 3:kin vuotta. semmosta se on..."...just no mua ei auta yhtään tommoset kommentit tulee vaan olo että pitäisi jaksaa ja miksi minä en jaksa ja eipä se auta yhtään mun oloa vielä ajatella noin...=(=(

Ei se varmasti autakaan, kertoo vain, että ongelma on yleinen. Meilläkin oli pari vuotta nukkumaton sairas lapsi ja kieltämättä vähän otti päähän kuunnella muiden valitusta korvatulehduksesta tai hampaan puhkeamisesta.

Ei ongelmien vertailu ketään auta ja täysjärkinen ymmärtää, että vähemmästäkin voi ja saa uupua. Mutta perspektiiviä se kyllä antaa.

Onko vauvasi varmuudella terve?

Oli todella kiva kuunnella koliikkivauvan ja huonosti nukkuvan taaperon kanssa näitä "järkeviä" kommentteja "kyllä ne kuule sitten murroiässä nukkuvat ja sittne et saa heitä hereille " :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se varmasti autakaan, kertoo vain, että ongelma on yleinen. Meilläkin oli pari vuotta nukkumaton sairas lapsi ja kieltämättä vähän otti päähän kuunnella muiden valitusta korvatulehduksesta tai hampaan puhkeamisesta.

Ei ongelmien vertailu ketään auta ja täysjärkinen ymmärtää, että vähemmästäkin voi ja saa uupua. Mutta perspektiiviä se kyllä antaa.

Onko vauvasi varmuudella terve?

kyllä pitäisi olla....päivisin on suht helppo ja hyvän tuulinen lapsi.mut yöllä ei nuku kun max.max.2h pätkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Oli todella kiva kuunnella koliikkivauvan ja huonosti nukkuvan taaperon kanssa näitä "järkeviä" kommentteja "kyllä ne kuule sitten murroiässä nukkuvat ja sittne et saa heitä hereille " :headwall: :headwall: :headwall:

Tai "Sä olet opettanut sen tuollaiseksi. Vähän kun inahtaa niin heti otetaan syliin..."
Voi V.ITT.U!

Eikö se sitten mennyt ohi koskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Tai "Sä olet opettanut sen tuollaiseksi. Vähän kun inahtaa niin heti otetaan syliin..."
Voi V.ITT.U!

juuri näinkin!!!!!!!

Yhteistyössä