ei oo reilua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jänishousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jänishousu

Vieras
mä kirjoitin yölläkin tänne siitä kun meidän koiralla on ripuli ja ramppasin sen kanssa koko yön ulkona, neljän jälkeen sain pään painettua tyynyyn ja nukahdin heti.
heräsin kun miehen puhelin soi 5.30 kun sen kyyti soitti et missä mies viipyy, oli siis nukkunu pommiin. koira oli jalat ristissä odottamassa ovella ja mies tuli repii mut ylös et hän ei ehdi käydä sen kans. mä suutuin ja sanoin, et en käskeny nukkuu pommiin, että minä nukun tasan nyt kun pitää päivä jaksaa muksun ja koiran kanssa. olin ehkä tökerö, mutta todella väsyneenä sanon mitä sattuu.. mies sit herne nenässä käytti koiran nopsaan enkä mä saanu enää unta kun se lähti ovet paukkuen, unisaldo jäi siis reilusti alle kahteen tuntiin.
odotin koko päivän et mies tulis kotiin et pääsisin nukkuun ja kuinkas kävikään, tossa se kuorsaa sohvalla ja mä KUOLEN tähän väsymykseen!!!!!!!
aivan juuri revin sen korvistaan ylös ja meen itte makaan.
helppo sen on tulla valmiiseen pöytään suoraan töistä ja jättää astiansa levälleen ja mennä paskalle puhtaaseen vessaan välittämättä et joku on nähnyt hirveän vaivan kaiken eteen kun on kuolemanväsyneenä siivonnut pysyäkseen hereillä. mä olen nyt niin vihainen, väsymys ei sovi mulle yhtään!!!!

Yhteistyössä