Ei oo todellista!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jhg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jhg

Vieras
Tässä sämpylöitä paistelen ja järkiään saan melkeen joka pellillisen palamaan! :D Nyt neljäs pelti uunissa ja ainoastaan yhen pellin oon saanu uunista ajoissa pois. :) Äskenki vauva torkahti syliin, ni mä autuaan onnellisena istahin lukemaan mitäs nyt palstaa, kunnes kohta hoksasin, että sämpylät oli JÄLLEEN KERRAN ollu 10 min liian kauan uunissa! :) Voihan kivisämpylät!! :D

Meidän lapset kekkas joululahjaks mulle ratkasun...MUNAKELLO! Mulla kävi samallailla ja lisäks spagetit ja makaronit meinas kiehuu kuiviin kun jäin nököttää tähän koneelle. Nyt paan kellon ajastaa ja ei voi olla kuulematta kun pirisee keittiössä.

Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Meidän lapset kekkas joululahjaks mulle ratkasun...MUNAKELLO! Mulla kävi samallailla ja lisäks spagetit ja makaronit meinas kiehuu kuiviin kun jäin nököttää tähän koneelle. Nyt paan kellon ajastaa ja ei voi olla kuulematta kun pirisee keittiössä.

Mulla meinaa kans aina potut kiehua kuiviin jne... :D

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Mulla ei tosiaan tulisi elämästä mitään ilman ajastinta
Peesi!
Puhelimen ajastin ainakin on luotettava.
Meillä on munakellojakin ollut, mutta tuntuvat olevan kovin heppoisia laadultaan, kun eivät tahdo kestää käyttöä.

herää kysymys että kuinka paljon netti on varastanut sitä lasten ja perheen kanssa vietettyä aikaa? noin niinkuin yleisesti ottaen jos vertaa aikaan ennen nettiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
herää kysymys että kuinka paljon netti on varastanut sitä lasten ja perheen kanssa vietettyä aikaa? noin niinkuin yleisesti ottaen jos vertaa aikaan ennen nettiä?

:whistle:
Mitähän ennen nettiaikakautta oli? En muista niin kaukaisia asioita. :ashamed:

Mä käytän puhelimen ajastinta :) ihan lastenkin kanssa touhutessa menee aikaa yllättävästi, ei sen tartte aina netissä notkumista olla ;)

Munakelloja on ollut muutama, mut kun ne on jatkuvasti päätyneet jotain kautta lasten leikkikaluiksi, minkä jälkeen toimivuus on vähän niin ja näin (ääntä tulee, mut ajat menee ihan miten sattuu...) niin puhelin on järkevin vaihtoehto.

Yhteistyössä