Ei oo todellista, kenet HS:n vaalikone antoi mulle sopivimmaksi ehdokkaaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä jouduin muuttamaan vastauksiani kun mulle tarjottiin useammasta vaalikoneesta Kelloniemeä (Geronima) kolmen joukkoon :ashamed: Ei sillä että mulla olisi kyseistä ihmistä vastaan mitään, mutta en mä sille kyllä aio ääneäni antaa.

Mä jouduin muuttamaan vastauksiani kun mulle tarjottiin useammasta vaalikoneesta Kelloniemeä (Geronima) kolmen joukkoon :ashamed: Ei sillä että mulla olisi kyseistä ihmistä vastaan mitään, mutta en mä sille kyllä aio ääneäni antaa.

Geronima oli Mariassa joskus pari kuukautta sitten ja vaikutti hyvin asiantuntevalta. Olin melkein kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. =)

Geronima oli Mariassa joskus pari kuukautta sitten ja vaikutti hyvin asiantuntevalta. Olin melkein kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. =)

Mun kannalta Kelloniemellä ei ole sellaista kokemusta jota mä haluaisin mun ehdokkaalla olevan. Tosin onhan tuolla eduskunnassa julkkista joka lähtöön, mutta niiden äänestäminen ei ole mun juttu.

[QUOTE="vieras";23540112]:D vai on Ibi Love vaihtanut Idolsista eduskuntavaaleihin- räyhääköhän se mahdollisille äänestäjille vaalitilaisuuksissa?[/QUOTE]

Kukaan uskaltaisi sanoa sille eduskunnassa poikkipuolista sanaa kilarien pelossa :laugh:

Yhteistyössä