Hae Anna.fi-sivustolta

(ei otsikkoa)

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Goalle, vaiko eikö?, 28.12.2004.

1. Olemme menossa Goalle helmikuun alussa 4-v. poikamme
    kanssa.Matkustaminen kuitenkin arveluttaa tapahtuneen
    katastrofin jälkeen.Onko muita samassa tilanteessa olevia?
    Pitäisikö vaihtaa matkakohdetta.......?

2. Minna Vierailija

Olen lähdössä huomenna Goaan lasteni kanssa enkä ole perumassa matkaani. Tsunamituhoalueet ovat niin kaukana, ettei sillä varmastikaan ole mitään vaikutusta Goaan. (Etäisyys on samaa luokkaa kuin matka täältä Norjan länsirannikolle)

3. realisti Vierailija

Itse kyllä miettisin aika tarkkaan mihinkään sinne suuntaan lähtöä. Ensin mieletön hyökyaalto lyö rantaan ja nappaa mukaan merelle; miettikääpä vähän kuinka paljon ruumiita (ihmisten, eläinten) meressä on ja sitä tavaramäärää mikä siellä liikkuu merivirtojen mukana, Kyseessä kuitenkin on sama meri.

4. realisti Vierailija

Lisäisin vielä äskeiseen viestiini, että olin siis varannut perheelleni matkan Goalle helmikuun alkuun, mutta olen vaihtanut kohteen Dominikaaneihin. En halua, että lasteni uimassa ollessa kelluu viereen joitain todella ""odottamatonta ja ikävää"", jo pelkkä ajatus mitä meressä voi kohdata tekee todella pahaa.

Jokainen toki tekee omat valintansa ja toki on mahdollista että siellä ei mitään ihmeellistä ole. Saatan tietenkin myös täydellisesti ylireagoida mutta näin kuitenkin.......

5. jek Vierailija

Voi voi ja lämmin leipä. Tuo on ihan sama jos Vaasassa joku hukkuu niin Kotkan edustalla ei sitten uida. Jokainen taaplaa tyylillän ja minä uin Goan rannoilla 25.2 alkaen. Jokaiseen paikkaan on joskus hukkunut joku, eikä muutaman tuhannen kilometrin päähän.

6. höh Vierailija

Onko kukaan katsonut karttaa: muistelen, että Goa on intian länsirannikolla ja tuhot ovat itärannikolla.

voihan tietenkin olla ihan mahdolista, että ne ruumiit ensin kelluvat satoja kilometrejä etelään, kiertävät niemen ja kelluvat sen jälkeen taas pohjoiseen Goan rannikolle...

Te ette varmaan uineet meressä Estonian onnettomuudenkaan jälkeen? Ruumiit olivat silloin huomattavasti lähempänä kuin nyt Goalla.

7. Seppo Vierailija

Olenko nyt aivan idiootti, kun mieleen tulee, että kyllä varmaan jotku merenelävät syövät niitä ruumiita. Goa on tosiaan aika kaukana enkä usko näkeväni ruumiita vedessä, kun lähden Goalle helmikuussa.

8. leelia Vierailija

olemme mieheni kanssa lähdössä goalle viikon päästä. muutama soitto matkatoimistoon toi varmistuksen ettei tuohoisa onnettomuus ole vaikuttanut mitenkään länsi-intiaan goan alueelle. myöskään kulkutaudit eivät leviä kovinkaan nopeasti pitkiä matkoja vaan pysyvät aika rajatulla alueella tuhopaikoilla. toki tämä hirveä tuho latistaa minunkin matkaintoa mutta uskon että goan alue on tässä suhteessa turvallinen.........ei mutta kun aurinkoa nassuun.

9. maija Vierailija

Täällä Goassa olen ja pysyn toistaiseksi seuraamaalla uutisia katastrofista. Hyvähän täällä on olessa vaikka nousuvesi olikin tavallista rajumpi tuona kyseisenä päivänä.

10. saara Vierailija

Kyllähän koko Intian niemen kärkiosa koki voimakkaita tuhoja (tuhansia kuolleita) sekä myös Malediivit jotka sijaitsevat aivan niemen kärjen kohdalla. Uusista järistyksistä/hyökyaalloista varoitellaan koko ajan vieläkin.

11. reissaaja Vierailija

Katastrofi Aasian alueella oli aivan uskomaton ja hirvittävä ja ahdistus sekä järkytys suuri, mutta Goahan tosiaan on aikas kaukana tuhoalueelta joten kyllä sinne varmaan voi mennä ihan turvallisin mielin. Matkanjärjestäjien edustajat seuraavat varmasti tilannetta tosi tarkkaan ja ilmoittavat kyllä heti jos sinne ei syystä tai toisesta voisi matkustaa.

Yrittäkäähän kuitenkin nauttia lomastanne.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri