Hae Anna.fi-sivustolta

(ei otsikkoa)

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä mistä vaelluskengät?, 28.04.2005.

1. Mistä liikkeistä saa vaelluskengät suhteellisen halvalla? Kävin Top-sportissa, enkä löytänyt yhtään paria.

2. traja Vierailija

Ainakin meilläpäin löytyy saksalaiskauppa lidl ja tälläviikolla näyttää siellä olevan vaelluskenkiä halvalla, tiedä sitten minkä laatusta

3. Helmi Vierailija

Älkää nyt jumal... Lidlistä vaelluskenkiä hakeko! Ainakaan, jos aiotte käyttää niitä muuhunkin kuin paperipainoksi.

Helsinkiläisillä on asiat hyvin. Partioaitan poistomyymälä (Hotshop tms.) myy todella laadukkaita vaelluskenkiä sikahalvalla. Olen suorastaan kade heidän -60% -kampanjastaan. Puhumattakaan, että putiikki on nielaissut muitakin ihania vaellusvermeitä, joita niin mielelläni toivoisin pääseväni käpälöimään...

Näetsen jos ihan oikeasti aiot tassua toisen eteen asettaa halpa ja huono vaelluskenkä on viimeinen asia jota haluat. Usko minua. Itse vuosi toisensa perään köyhdynkin ankarimman kautta paikallisessa Partiovarusteessa, kun en satu pääkaupunkiseudulla asumaan. Tästä ei kannata säästää!

4. mistä kengät Vierailija

Olen itse Kouvolasta, olisiko vinkkejä, mistä täältä ne vois ostaa.. tai sitten Helsingistä, voin kai käydä joskus sielläkin.

Kiitos!

5. abc Vierailija

Lidlin vaelluskengillä olen kävellyt kilometritolkulla hiekka/asfalttiteillä ja vähän metsissä - kotona ja vuoristomaisemissa. Ovat kevyet ja kestivät muutaman vuoden, hinta noin 25 euroa. Ainakin joillekin ne ovat sopineet hyvin.
    Lidlissä on ollut myös muita käytössä hyviä jalkineita, mm ratsastussaappaat, joilla oli erittäin hyvä myös kävellä. Ne vaan eivät oikein liukuneet satulaa vasten,koska olivat niin kuin kumisaapasmateriaalia. Mutta muuten todella hyvät. Ja aina kannattaa pitää pohjallisia, monesta syystä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri