Hae Anna.fi-sivustolta

(ei otsikkoa)

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Raskaus ja revennyt huntu, 21.06.2005.

1. Näin kummallista unta. Olin täysin yllätyksellisesti raskaana ja olin tiedosta enemmänkin ahdistunut kuin hyvilläni. Vatsakumpuuni olin silti kovin ihastunut . Seuraava kohtaus olikin pellolla metsän reunassa, missä seisoin valkoinen vihkimekko päällä tuntemattoman laihan miehen vieressä jonka jotenkin ainakin ensin luulin lapsen isäksi. Seisoin kasvot metsään päin yrittäen piiloutua pellolla olevaa ihmismassaa jotka olivat minusta tai meistä kovin innoissaan. Muistan myös toisen miehen, isokokoisemman, jonka jotenkin tunnistin läheisemmin lapseni isäksi. Sitten yhtäkkiä jotain tapahtui ja laihaa miestä ammuttiin selkään ja juostessani häntä kohti valkoinen huntuni hääpuvusta ilmeisesti repesi ja jäi lojumaan maahan... muistan tuon kohdan hyvin voimakkaasti. Isokokoisempi mies kantoi laihemman miehen jonnekin sisälle (vaikka jotenkin kuvittelin hänen ampuneen toista miestä) minun juostessa vierellä ja siellä kävi ilmi että miestä ei ollutkaan ammuttu oikeasti vaan hän oli ainoastaan testannut minua ja reaktiotani hänen mahdolliseen haavoittumiseensa. En päässyt selville kumpi oli lapseni isä. Kumpikin miehistä tuntemattomia.

Päällimmäisenä unestani muistan silti raskauden ja kauniin pyöreän vatsani.

Olen lukenut (täältäkin) että raskaus merkitsee, että jotain uutta ja yllättävää tapahtuu, mutta entä loppuosa unesta. Miten se liittyy mihinkään? Jotenkin vaikutti aivan saippuasarjan juonelta, vaikka todellisuudessa elämäni on kaukana sellaisesta. Todellisessa elämässä olen elänyt jo pitemmän aikaa ilman parisuhdetta ilman haaveita häistä tai lapsesta puhumattakaan. Vielä ei ole sen aika.

Olisin kiitollinen jonkinlaisesta tulkinnasta. :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri