Hae Anna.fi-sivustolta

(ei otsikkoa)

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Namdah, 19.08.2005.

1. Namdah Vierailija

Heräsin viime yönä kesken unien todella epämiellyttävään tunteeseen..
    Kun aavasin silmäni ja katselin asuntoani (yksiö) lähti sen kaukaisimmasta nurkasta ikkunoiden luota minua kohti lähes katon korkeudessa jonkinlainen ""valo""..
    Tämä valo kaarsi huoneeni ympäri aika nopeasti ja katosi setten..
    Tällä valolla oli selvä muoto, se oli ikäänkuin muodostunut ympyröistä ja soikioista, jotka olivat rykelmänä (muistutti ehkä vähän jonkinlaista meduusaa) ja se oli väriltään kelta-vihreä..
    Olin koko ajan 100% hereillä..
    Mikä tämä olisi voinut olla?
    Jälkeenpäin minulla oli ihan normaali ja rauhallinen olo, eikä pelottanut enää..

2. Star Vierailija

Hei Namdah,

En usko, että sinun tarvitsee olla peloissasi ja huolissasi asian johdosta. Jo se, että sinulla oli rauhallinen olo ko. tapahtuman jälkeen kertoo, että kyseessä ei ollut mikään negatiivinen energia. Itsekin olen nähnyt tällaisia valoja. Nuo ""näyt"" ovat usein liittyneet siihen hetkeen, kun olen jo sängyssä makaamassa ja pitänyt silmiä hetken kiinni ja sitten avannut sen tai sitten yöllä herännyt johonkin tunteeseen, avannut silmät ja nähnyt tuon ilmiön vaikka seinällä tai katossa. Mutta myös hereillä olen näitä nähnyt, silloin kun olen istunut rauhassa ja ns. hiljentynyt.

Ehkä sinua herätellään näihin asioihin, ehkä olit herkistyneessä tilanteessa, koska pystyit tämän ilmiön näkemään. Ehkä sinua käytiin tervehtimässä ja näin haluttiin sinun muistavan heidän (oppaasi, enkeli tai vaikkapa muun tason kaveri Telluksen ulkopuolelta) käyntinsä. Näen hereillä itse asiassa aika usein tämmöisiä ns. tähtien väläyksiä esim. olohuoneen katossa tai vaikkapa vain ihan ilmassa. Myös kissani on nähnyt niitä, koska olemme samaan aikaan niitä havainnoineet. Myös poikani on nähnyt sellaisia ilmassa kelluvia ns. saippuapallon näköisiä rykelmässä olohuoneen pöydän yläpuolella, katsonut niitä aikansa ja kun kääntänyt katseen hetkeksi pois, niin ne olivat hävinneet.

Kissani onkin ollut aika hyvä ""mittari"", jolloin olen havainnut, että huoneessa on jotain ns. ylimääräistä. Kissani ei kuitenkaan pelkää, vaan näen uteliaisuutta sen katseessa, kun se tarkkana seuraa esim. katonrajaa, johon olen ilmiön nähnyt katoavan. Minusta tuntuu, että minulla on kisuuni selkeä telepaattinen yhteys, olemme tuttuja aiemmasta elämästä ja siitä olenkin saanut monta vahvistusta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri