Hae Anna.fi-sivustolta

(ei otsikkoa)

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Muisto, 25.08.2005.

1. Muisto Vierailija

En ole koskaan kertonut tätä kellekään..
    Taisin olla neljän tai sitä hiukkasen vanhempi kun tietääkseni tämä tapahtui. Isäni oli alkoholisti, ei väkivaltainen mutta pullossa eli kuitenkin. Äiti kävi töissä ja usein isä ""hoiti"" meitä päivisin.

Tämä saattaa toi olla untakin, mutta vasta nyt kun muut ovat kertoneet samanlaisia tarinoita, ymmärrän, että se voi olla myös totta. Niin nuorena tuskin olisin moista keksinyt saati sitten jsotain kuullut.

Olin ollut nukkumassa. Heräsin ja muistaakseni oli valoisaa, aikainen aamu tai sitten oli ollut päiväunilla. Kävelin lastenhuoneesta olohuoneeseen, ja isä nukkui (sammuneena kai) sohvalla. Parvekkeen ovi oli auki, oli kesä. Minulla oli joko hame tai yöpaita päällä, lyhyet hihat joka tapauksessa.

En herättänyt isää, vaan ajattelin käydä keittiössä. Isää ohittessani tunsin yhtäkkiä voimakkaan ""vedon"" joka imi minua parvekkeen ovelle. Muistan että huusin isää, joka ei herännyt.. Isä oli kuin jähmettynyt, silmät kiinni, kyljellään kädet pään alla. Liuúin parvekkeen ovea kohti. Ohitin raskaan tuolin ja sain tuolin selkänojasta kiinni. Veto oli niin voimakas, että jalkani nousivat ilmaan. Pidin kiinni ja huusin, kyyneleet valuivat, pelkäsin ja samalla tunsin kauhua siitä miten isä ei herää eikä kukaan auta vaikka varmasti huusin kovaa, kovaa, itkin.

En muista muuta, enkä ole varma, haluanko edes muistaa. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri