Hae Anna.fi-sivustolta

(ei otsikkoa)

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Utelias, 01.09.2005.

1. Utelias Vierailija

Onko mahdollista, että kuolleet henkilöt (henget?) voivat käydä ""tapaamassa"" omaisiaan näkymättömänä siten, että tuntuu kuin joku olisi samassa tilassa, mutta ketään ei näy ja jättää poistuessaan jälkeensä oudon hajun? Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa asiasta?

2. luulen... Vierailija

että se on hyvinkin mahdollista, sisareni mies on sanonut anopin käyneen kylässä kun on jonkin määrätyn tuoksun tunnistanut, samoin oma tyttäreni joka muutti asuntoa sanoi mumminsa käyneen kylässä tuon samaisen tuoksun tunnistettuaan, johon minä molemmille sanoin että täytyyhän nyt mummon/anopin käydä katsomassa miten asutte.
    Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta uskon kyllä että se on mahdollista että rakkaamme käyvät meitä tervehtimässä ja heille ominainen tuoksu kertoo heidän käynnistään.

3. Star Vierailija

Hei Utelias!

Kyllä omaiset toiselta puolelta käyvät meitä tapaamassa ja mekin tapaamme heitä unemme aikana, silloin kun emme ole kiinni unitilassa tässä ns. fyysisessä kehossamme.

Sanotaanhan, että tämä verho välillämme on vain ns. hämähäkinseitin paksuinen.... siis elämähän ei lopu tähän kuolemaan, vaan jatkuu kevyemmissä ""asusteissa"". Oma isäni on käyny tapaamassa minua monta kertaa, samoin kuollut mummoni, viestinyt asioita.

Omainen kyllä tuntee ja vaistoaa, milloin rajan toiselle puolelle mennyt omainen on lähellä. Sen voi tuntea juuri tuosta omaista muistuttavasta tuoksusta, lempeästä hipaisusta poskella, herkemmät vaistoaa sen myös kehollansa ns. aurassaan.

4. Lis Vierailija

Minun mieheni tuli tuoksulla tervehtimää monta vuotta. Tuoksu muuttui makeammaksi ajan myötä. Kutsuin sitä taivastuoksuksi. Aluksi pidin siitä, että hän viestitti olemassaolostaan, mutta kun sitä jatkui, en olisi enää välittänyt muistaa ikäviä asioita. Olin jo surutyöni tehnyt. Sitten pyysin rukouksella, että hän siirtyisi kauemmaksi minusta. Näin myös tapahtui.

5. Marjukka Vierailija

Minulle unessa on mummi rakas käynyt. ainahan siitä on poru minulle tullut, ja itkuuni herään mutta vahvemmaksi olen oloni vierailujen jälkeen tuntenut.

6. Anni Vierailija

Minulla on kokemusta.

Olin tyttäreni kanssa velipuoleni hautajaisissa -98 helmikuussa, hän oli tyttäreni kummi.
    Kun tultiin kotiin yksi ilta tunsin kuinka joku istahti sohvalle ja se tunne oli erittäin voimakas.
    Yhtenä iltana taas tunsin kuinka joku vaelsi huoneesta toiseen erittäin levottomana.
    Hän oli läsnä kahden kuukauden ajan ja jotenkin aavistin, että se oli velipuoleni. me mieheni kans oltiin ainoat jotka pidettiin häneen yhteyttä ja meille hän soittikin silloin tällöin.
    Kuoli lääkkeiden ja alkoholin yhteiskäyttöön. Oli alkoholisoitunut pahasti ja happikone oli päällä yötä päivää.

Joku ilmoitti minulle velipuoleni poislähdöstä jo syksyllä. Koko syksyn ajan kun olin poikani kans kanden kotona kuulin koko ajan koputuksia ja muitakin ääniä jotka loppuivat kun velipuoleni kuoli.

7. jm Vierailija

Voima joka sinua puhuttelee on totta ystävä rakas:)

Minä tunnen tuulahduksena, joka hartioitani hivelee, kasvojani tuulettelee, sisälleni rakkaudella saapuu.

meditoidessani kertoo menneitä tässä elämässä kun pikkuinen olin, ja pyytämääni kertoo. Rauhan antavat ku rauhassa teet, etkä ihmettele kuten sen sinusta tiedän.

Voiman puolesta

jedimestari

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri