(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen ja pohdin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen ja pohdin

Vieras
Kuinka yleistä on pettäminen kumppanin ystävän kanssa?
Itse olen nyt seurustellut reilun vuoden poikaystäväni kanssa ja viikonloppuna hän möläytti suustaan ""kyllä sun kaveri Jaana antaisi mulle"" Mä sit siihen ""et miten niin oletteko keskustellut asiasta?"" Hän siihen ""en kerro, meidän keskustelut on luottamuksellisia"".....No mä vedin herneet nenään ja sit se alko änkyttään että ei kun me ollaan puhuttu niin että meidän välillä ei ole koskaan mitään (hm, miksi tuollaisesta pitää keskustella, eikö se ole itsestäänselvyys?)....
Nytpä sit olen jäänyt pyörittelemään asiaa mielessäni, onko jotain tapahtunut, meinannut tapahtua vai missä oikein mennään.
Asiallisia kommentteja, kiitos!

Mies haluaa saada sut mustasukkaiseksi. Tosi ikävää, että tekee sen vielä tuolla tavalla rikkoen jokaiseen suhteeseen kuuluvia minimi-käytöstapoja. Seurustelukumppaneiden kamuihin ei sekaannuta, ei edes kännissä, eikä edes puheissa ! Mies vaikuttaa todella lapselliselta. Kaiva totuus esiin !

Hyvin sait miehestäsi irti lisätietoja hyvällä vastakysymyksellä :)

Toinen kysymys miehellesi voisi olla, että ottaisiko hän, jos hän saisi Jaanalta ! :)

Lisää keskustelua peliin, myös Jaanan kanssa ja ensin yleisellä tasolla, niin tiedät hänenkin ajatusmaailmastaan vähän enemmän...

Tsemppiä epämiellyttävässä tilanteessa !

No kyllä pistäisin oman mieheni koville, jos hän mulle jotain tuollaista kaveristani sanoisi. Psykologinen peli päälle... Voisit kaveriltasi Jaanalta utsia asiasta kautta rantain. Sano vaikka, et sun poikaystävä on kertonut sulle, että sillä ja Jaanalla on ollut jotain pelejä ja sä haluut tietää missä mennään. Jaanan vastauksen jälkeen (olipa se mitä hyvänsä) sanot hänelle ihan suoraan, että poikaystäväsi on sanonut, että tietää et Jaana antaisi hälle sitä itseään... Tämän siis teet ihan yllättäen asiallisesti kasvotusten Jaanan kanssa keskustellen. Jaanan reaktiosta voit tulkita jo aika paljon. Sen jälkeen, riippuen mitä paljastuu, pistät poikaystäväsi koville. Äläkä ole yhtään aggressiivinen Jaanalle, vaan ystävällinen, mut totinen/tiukkasävyinen. Puhelimitse ei kannata asiaa alkaa puimaan, sillä siinä sä et näe suoraan toisen reaktiota... Kasvotusten näet missä mennään. Jos Jaana ei vaikka pysty katsoon sua suoraan silmiin, niin tiedät mikä on homman nimi.

Selkeästi heillä on ollut jostain syystä tarve keskustella asiat halki. Eli se kertoo ainakin sen verran, et jotain värinää on ilmassa ollut. Eihän tuollaista tarvitsisi muuten etukäteen edes miettiä.

Mulla oli joskus kaveri, joka halusi rikkoa kaikkien muiden ystäviensä keskinäiset välit vähän sen sinun kaverin tyylisillä jutuilla. Kysymyksessä voi olla myös kumppanisi mustakukkaisuus sinun ja ystäväsi läheisistä väleistä, jotka hän haluaa tällä tavalla rikkoa. Lapsellista toimintaa, ota tosiaan selvää asiasta suoraan ystävältäsi. Kerranhan se vaan kirpasee.

Ei miehet noin ovelia osaa olla mitä esitätte. Kun ap:n ystävä pyörii mukana, niin miehillä/naisilla on tapana alkaa elää fantasiassa, että millaista hänen kanssaan olisi sängyssä. Välit ovat läheiset ja siksi valtaosa pettämisistä on kavereiden ja työkavereiden kanssa.

Silti vielä on pitkä matka toteuttaa fantasia. Mutta nosta ihmeessä kissa pöydälle, kun kerran mies on jutun aloittanut. ja mistä tietää, jos he kahden toteuttaisivatkin uhkauksensa?

eilen sit kysyin asiaa. Sanoi, että ei se niin pahaa ollut kuin miltä kuulosti. Kaverini Jaana oli siis kerran sanonut mun miehellä että mä en ainakaan antaisi sulle ikinä. Keskustelu oli kuulemma kestänyt vajaa 30 sekuntia. Mä sit sanoin, että mitä sä tolleen liiottelet kun tiedät että mä otan tuollaiset tosissaan ja lähden sit pyöritteleen hirveetä skenaariota. Ei oikein osannut sanoa muuta kuin että humalassa tulle aina sammakoita suustaan.

..olette... Jos vähänkään juhlitte ja tanssitte, tiedätte kyllä kuinka puristellaan perseitä puolin ja toisin... Ja puheet on Levottomia. Sun miehes halusi sun olevan enemmän hänen omansa ja mustasukkaisempi... Tyhmä olet jos vakavan teet tilanteesta.

Yhteistyössä