(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaana

Vieras
Olen neljäkymppinen nainen. Tapasin miehen, joka vaikutti ihan fiksulta. Kuitenkin ensi kerralla hänen luonaan hän alkoi kertoa entisistä naisistaan kuvaamalla yhtä vaaleaksi Janina Frostelliksi. Toinen oli ollut yli nelikymppisenäkin vartaloltaan kuin 18-vuotias. Kolmas oli kirjoittanut aikoinaan 6 laudaturia. Olin aivan tyrmistynyt. Kysyin, halusiko hän kuulla minun miessuhteistani, johon hän vastasi tiukasti:""Ei!"". Koska olin hyvin vaivautunut hänen ylistäessään naisia, hän kysyi, olenko jotenkin epävarma itsestäni. Mielestäni minulla on kohtuullinen itsetunto, vai eikö olekaan, kun moisesta käytöksestä pahastuin? Onko mies teidän mielstänne moukka vai minä tiukkapipo?
Rakentaako suhdetta häneen vai luovuttaako kerta heitolla?

miehen hetken hengähtää: kuulostaa, että hänellä identiteetti tai muu kriisi päällä ja käy läpi menneisyyttään. Kun on läpikäynyt sen, niin voi olla ihan potentiaalinen seurusteluvaihtoehto. Sitten ei menneet suhteet enää päässä pyöri ja voi keskittyä teihin, jos kipinät vielä lentää. Kokemusta löytyy :))) Tsemppiä vaan!

Sellanen on muuten fakta kokemus , että seurusteltuasi jonkun yhteisön huippu yksilön kaa hetkenkin , on sen jälkeen jonossa sinusta kiinnostuneita... Liittyen varsinkin nuorten ihmisten huonoon itsetuntoon valinta tilanteessa. Tainnut jäädä tilanne päälle sulholle...

Yhteistyössä