(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä tykkää antaa naiselleen. En usko, että naisille,(kaikille halukkaille)mutta sellaisellle, (sille)josta pitää. Pimpan suutelu on miehestä (minusta)yksi nautinnollisimmista rakastelun osa-alueista.

Mielestäni jos mies saa nuolla naista, se on suuri kunnia, itse pidän siitä erittäin paljon.Silloin se on parasta kun on harrastanut jo tovin seksiä ja vasta sitten alkaa nuolla..tulee seksiinkin lisää kestoa. Jos nainen haluaa voi lopettaa nuolemisen ennen laukeamista ja siirtyä naimaan ja samalla sormella hyväillen saattaa naisen nautintoon..

Onko huonompi juttu, jos alapää on ajeltu karvattomaksi?

En ole saanut selkoa, yleensä miehet ovat jotenkin hämmentyneitä, yllättyneitä. Mutta en ole saanut selvää, kumpaan suuntaan, hyvä vai paha.

Kyllä tykkään nuolla! Eikä märkyys haittaa, jos vain paikat on puhtaat. Joskus otetaan ""löysät"" pois siten, että nainen ottaa suihin ja samalla itse nuolen. Joskus nainen innostuu niin, että peppu pyörii siihenmalliin, että itse ei tarte tehdä muuta kun liikuttaa kieltä ylös ja alas pitkin pimpsaa. Sitten ekan laakin jälkeen kun siirtyy pitkään ja rauhalliseen naintiin jo vot.
Naiset voisi kuitenkin antaa enemmän vinkkejä, minkälaisesta nuolemisesta ne pitää...

Suurin osa miehistä joiden kaa olen ollut ovat halunneet nuolla ja viipyneet alhaalla pitkään. Joten oletan että kyllä tykkäävät :) Onneksi! Pitää vaan pitää paikat puhtaana ja siistinä.