(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tylsistynyt

Vieras
Ostettiin kaalimato piristämään seksielämää noin 3 vuotta sitten. Epäilemättä on mennyt pattereita muutama tusina, mutten ole miehenä päässyt ""kimppakivaan"" mukaan. Piti kuulemma ensin vähän harjoitella ja sen jälkeen kuulemma hävettää jos minä näen.

Seksiä (yhdyntöjä) väillämme kyllä on, mutta mollemminpuoleinen tyydytys tuntuu olevan tabu. Tyttöystäväni kyllä tulee kun teen sen suulla, mutta sekin tapantuu noin kolmen kuukauden välien - jos silloinkaan (voin kertoa,että olen miehenä turhautunut tilanteeseen).

Haluaisin luonnollisesti tyydyttää naiseni aina kun harrastamme seksiä. Minulla on kuitenkin tunne, etten saa siihen tilaisuutta koska seksi on hyvin suorituskeskeistä. (Hän ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnän aikana.)

Jos pariskunnilla on hyviä vinkkejä vastaavien tilanteiden purkamiseksi tai neuvoja miten pääsisimme tyydyttävämpään tilanteeseen niin olisin neuvoista todella kiitollinen.

Jos neuvo on, että puhukaa asioista niin kertokaan miten sen voisi aloittaa rakentavaan sävyyn. Olen mielestäni kaikkeni yrittänyt, mutta aina vastaus on jota-kuinkin ""enkö-minä-tyydytä-sinua"" ja siitä on keskustelua hyvin vaikea jatkaa. Nimittäin mistään tuoreesta tapauksesta ei ole kysymys.

Ensiksikin sanoisin että naisen tyydyttäminen joka kerta ei ole kaikille naisille tärkeää. Minulle laukeaminen on vaikeaa, joten en halua jokaisen seksikerran olevan orgasmini jahtaamista, vaan haluan välillä nauttia seksistä ihan sellaisenaan. Koska ilman laukeamistakin seksi on ihanaa.

Jos naistasi hävettää yhdessä tyydyttäminen, sinun kannattaa edetä varoen. Kerro hänelle miten nautit hänen katselemisestaan ja rakastelun / esileikin aikana katsele hänen pilluaan ja kerro mitä näet. Minkälaisena näet naisesi ja mikä näkemässäsi kiihottaa. Mutta tässä vaiheessa älä viittaa siihen että haluaisit nähdä hänet kiihottamassa itseään. Tämän tarkoituksena on saada naisesi tietoiseksi siitä että häntä on nautinnollista katsella.

Yllätä sitten joskus hänet pimeässä peiton alla. Helli häntä, ota kainaloon ja vähitellen aloita käden retki alapäähän. Hyväile hänen pilluaan ja taas kerro miltä se tuntuu sinusta. Kysy myös miltä se tuntuu hänestä. Pyydä että hän kertoo mikä tuntuu hyvältä ja pyydä että hän ohjaisi kädellään sinun kättäsi. Luulisin ettei tilanne ole näin hänelle ahdistava. Voit välillä heittää pieniä omia kommenttejasi omista tuntemuksistasi, esim. klitoriksesi kovettuu kun sitä pyörittelee sormella, minustakin on ihanaa jos sormet/kieli pyörivät terskan ympärillä.

Sitten seuraa vaikein vaihe. Kun kiihotut tilanteessa. Ja naisesikin. Niin ÄLÄ TEE ALOITETTA. Hyväile naistasi muualta, halaa häntä, kerro että hän on ihana, rakastat häntä ja että sinusta on ihanaa tutkiskella hänen vartaloaan. Ja missään vaiheessa älä tee aloitetta rakasteluun tai yhteiseen tyydyttämiseen. Anna hänen olla kainalossasi ja ehkä tehdä aloite jatkon suhteen, tai jos hän ei tee aloitetta, jatkat vain hellimistä ilman seksiä.

Muutaman päivän kuluttua voit tehdä saman, mutta hieman eri tavalla, mutta ideana on se, että opettelette yhdessä koskettelemaan häntä. Saatte hänet haluamaan, mutta aloite jatkosta jää hänelle.

Ehkä tästä on jotain apua. Ujous sängyssä on vaikea asia ja siitä on vaikea päästä. Mutta kannustuksella, ajalla ja ujon oman halun herättämisellä saattaa päästä pitkälle. Painostamista ei saa olla edes sivulauseessa.

Onnea ja menestystä pyrintöihisi. :)

Onko teidän parisuhde muuten miten avoin? Tuntuu, että olette ehkä jättäneet toisen liian etäälle. Rakastelu, rakastaminen ja toisen ja oman kehon hyväksyntä ja kunnioitus kietoutuu kaikki yhteen. Keskustele sydämeltä sydämelle, riisu kaikki muurin rippeet ympäriltäsi. Anna malli kumppanillesi. Ollessasi avoin ja aito olet haavoittuvainen, ja se vaatii rohkeutta, joka monelta puuttuu.
Pikalääkettä orgasmittomuuteen ei ole, vaan kyseisen henkilön vaikeus ja ehkä haluttomuus käsitellä hänellä olevia ongelmia, vääriä ajatusmalleja, lapsena omaksuttuja toimintamalleja: niiden purkamisesta on kyse.
Itse tuon kaiken läpikäyneenä.. pitkä tie. Muutama vuosi sitten tapasin miehen joka nosti naiseuteni potenssiin x. Rakastelun tulee olla sielujen tanssi, jossa toisen katse, yksi sormella vedetty hellä viiva vatsalla, saa aikaan orgasmin.. rakastelu voi jatkua aina vaan, aika ja paikka katoaa, se on hellää kuin enkelten kuiskaukset, rajua kuin myrskytuuli. Mies vavahtelee ja värisee, kuin nainen. Sitä on aito rakkaus.