Ei päästä miehen kanssa yhteisymmärrykseen vauvan nimestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Voi helkkari sentään, onhan tässä tosin aikaakin vielä vaikka kuinka, mutta tämän kakkosen nimestä ei millään meinata päästä yhteisymmärrykseen.
Ëi tämä nyt riidaksi asti ole paisunut, mutta onpa kyllä paljon hankalampaa kuin ekan kohdalla, jonka nimi päätettiin yhdessä. (peri mieheni mummolta)

Nyt toisen kohdalla mies on järkähtämättä yhden nimen kannalla joka muuten olisi minusta hyvä, mutta sitten kaikki ihmiset luulee että ollaan otettu lasten nimet yhdestä lastensarjasta, joka on minusta vieläpä ihan paska! Olen ehdotellut muita vanhanajan nimiä mutta mies ei mitään kelpuuta. Perkule!!!!

Kaapo varmaan... Mitäs sitten jos ihmiset luulee jotain, antaa luulla! Jos lapsestanne tulee Matti niin luuleeko kaikki että te ihailette Matti Nykästä? Niin varmaan...

Laittakaa kumpikin kymmenen nimeä paperille, jotka kelpuutatte ja sitten katsotte onko yhtään samaa nimeä listassa?
Ja mitä hiton väliä sillä on mitä muut ihmiset ajattelee teidän lasten nimien alkuperästä? Jos on kauniit nimet teidän omasta mielestä, ei sillä pidä olla väliä mistä ne on "huomattu" ja jääneet mieleen. Lapsistahan se vaan on mukavaa, jos oma tuttu nimi vilahtaa jossakin lastenohjelmassa ja aiheuttaa "ansaittua" ylpeyttä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No meidän tyttö on Miina. Ja mies haluaa pojasta Manun (siis jos poika tulee) lapsuudenkaverinsa mukaan ja minä vihaan sitä lastensarjaa kun se on niin rumasti piirretty! :laugh:

:laugh:
sun miehelläs on ONGELMIA selkeesti.

:laugh: No jospa vaikka odottelisitte rauhassa, että lapsi syntyy ja katsotte sitten minkä näköinen se pikkuinen on. Odotteluajalle mulla olisi muutama ehdotus: Martti (Nils Holgerssonin hanhi) tai Meimi (en tiedä yhtään Meimi nimistä satuhahmoa)

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-lumia odotellessa-:
:laugh: No jospa vaikka odottelisitte rauhassa, että lapsi syntyy ja katsotte sitten minkä näköinen se pikkuinen on. Odotteluajalle mulla olisi muutama ehdotus: Martti (Nils Holgerssonin hanhi) tai Meimi (en tiedä yhtään Meimi nimistä satuhahmoa)

Niin, ja tosiaan ei edes tiedetä kumpi on tulossa! :laugh:
Manu on hyvä nimi mutta jos siitä siskonsa kanssa puhuteltuna tulee mieleen punaiset kissat jotka on väritetty juosten kusten niin ei kiitos...

Työnimi Katkarapu on toiminut tähän saakka.

Yhteistyössä