Ei saa happea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hapeton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hapeton

Vieras
Mulla on nyt jonkun aikaa ollu sellasta että tuntuu ettei saa kunnolla happea :( IHan kun pitäis aina välillä kunnolla vetää keuhkot täyteen tai haukotella että olo helpottaa :( Onko muilla ollu vastaavaa? Mä muistelin että mulla on ollu pari kertaa aikasemminki ja ekalla kerralla käytiin astmatutkimukset eikä mitään löytyny ja tokalla keralla meni itestää jonkun ajan kuluessa ohi... Toivottavast menis tääki :(

Mulla oli samanlaisia oireita jokunen vuos sitten ja lekuri käskä hengitellä paperipussiin tai tehdä kämmenistä sellanen kuppi ja hengittää vähänaikaa sitä "samaa" happea. Autto ainakin välillä. :)

Homejutut on testattu kaks vuotta sitte remontin yhteydessä. Paniikkihäiriöön en kyllä usko. Se on kyllä jännä tunne, ihan kuin oli kaula tosi jännittyneenä :/

Mulla oli lapsena noin. Varmasti rankkaa äidille. Hiljaisten ja kilttien lasten vanhemmilla voi olla paljon rankempaa kuin itsestään valtavaa ääntä pitävien ja itsekkäiden ja huomionhakuisten lasten vanhemmilla.

Mä tiedän, mitä sä tarkoitat. Mulla on kans tuota aina välillä. Tämä ei oo kyllä paniikkihäiriötä, jotenkin pidempikestoisempi ongelma, kestää kerralla yleensä pari päivää. Välillä on sellainen palan tunne kurkussa myös. Voiskohan liittyä stressiin?

Kyllä mulla on ollut samalaisii oiret tänään vuonna. Ettei saa kunnolla happea en tiedä mistä johtuu viime vuonna asuin semosessa talossa missä ei oo paljon puita nyt asuun missä on paljon puuta ja nyt tämän tautti alkanut???

oon 13 vuotta vanha tyttö ja mulla on ollut hengitys ongelmia monta kuukautta kävin lääkärissä sanoivat ettei oo mikää ja käskivät vaan hengittää nenän kautta. luulivat aluks astmaksi kun suvussa sitä löytyy.

Olen yli viisikymppinen. Minulla on edellä kuvatun kaltaisia oireita ja ongelmia. Kun juoksen vähän matkaa halutessani nostaa kuntoani seurauksena voi olla hengitysvaikeus. Eli en saa millään vedettyä happea aivan keuhkojen kärkeen saakka. Sama ongelma on ollut jo nuorempana. Syytä en tiedä. Astmaa minulla ei ole. Hajusteallergikko olen ja reagoin voimakkaasti erilaisiin tuoksuihin, kuten hajustellisiin pyykinpesuaineisiin, kosmetiikkatuotteiden tuoksuihin jne. Kaupan pesuainehyllyt ohitan pyrkimällä pidättelemään hengitystä, jotta hengitys ei ihan salpaantuisi. Eli syynä voi monella olla sama, jokin allerginen oire mahdollisesti. Toivottavasti edes joku sai apua:) Minä sain!

mulla on kans tuollasia samanlaisia oireita että en saa happea ja paina lujaa rintakehään välillä en tiedä mikä minulla on mutta välillä tuntuu siltä että happi lopuu kesken

Yhteistyössä