Ei saa s.eksiä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaa

Vieras
Nyt alkaa oikeasti jo ottamaan päähän. Viimeksi meillä oli seksiä joskus 6 kk sitten ja sitä edelsi taas saman mittainen kuivakausi ja suudeltukin ollaan viimeksi joskus vuosi sitten.

Mies on uupunut, ei jaksa, ei halua.... vittu kauankohan minä tätä jaksan!

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ootko yrittäny puhua miehen kans?

Kyllä ja todella usein, mutta jotenkin tuntuu että mies ei ota minua oikein tosissaan. Vetoaa vain aina kiireeseen, stressiin ja rasittavaan elämäntilanteeseen ja sanoo olevansa uupunut ja väsynyt ja ei kuulemma vaan jaksa.

suutelu ja muu läheisyys on kyllä tärkeää. tärkeämpää meillä kuin itse akti. välttämättä jos on väsy niin ei tosiaan jaksa huhkia, mutta jos kosketus muuten toisen ihoon säilyy, niin ei huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
suutelu ja muu läheisyys on kyllä tärkeää. tärkeämpää meillä kuin itse akti. välttämättä jos on väsy niin ei tosiaan jaksa huhkia, mutta jos kosketus muuten toisen ihoon säilyy, niin ei huolta.

Meillä ei ole mitään kosketusta ollut vuoteen...

meillä oli useamman kuukauden seksitön kausi kuopuksen jälkeen. Mä en jaksanut. Mä helposti menen siihen tilaan, ettei teekään mieli, joten kannattaa tehdä siitä säännöllistä. Mulla se tarkoittaa, että ainakin kerta viikkoon muuten mulla hukkuu halut. miehelle tuntuu riittävän 2-3 krt kuukaudessa, joten välillä mä vonkaan että tahti pysyis yllä. Tai sitten tulee taukoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

todella ikävä tilanne. voisitteko harkita seksuaaliterapeutille menoa tai vaikka vaan perheneuvontaan?

jos aloitat vaikka niskahieronnalla? jätä se myös siihen, ettei tule heti suorituspaineita. Totutelkaa taas koskettamaan toista.

Alkuperäinen kirjoittaja i:
Meillä ei oo 1.5 vuoteen ollut seksiä. Halitaan kyllä ja suukotellaan. Ollaan itse päätetty että sitten kun on sen aika niin on.

Jos se on yhteinen päätös ja kummallekin ok niin tilanteessa ei ole mitään outoa. Mutta jos toista vaivaa ja häiritsee kovasti niin tilanne tulisi jotenkin purkaa.

todella ikävä tilanne. voisitteko harkita seksuaaliterapeutille menoa tai vaikka vaan perheneuvontaan?

Ei mies pidä tätä NIIN isona ongelmana että terapiaan lähtisi. Yksin olen ongelmamme kanssa.

Onko mies selittäny läheisyyden puutetta mitenkään? Eikö hän itse kaipaa minkäänlaista hellyyttä? Voisiko kyse olla toisesta naisesta..? Ikävä tuota kysyä, kuulostaa vaan niin oudolle, ettei minkäänlaista kosketusta ole.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja MUTTA:

jos aloitat vaikka niskahieronnalla? jätä se myös siihen, ettei tule heti suorituspaineita. Totutelkaa taas koskettamaan toista.

Olen sitäkin ehdottanut usein, mutta ei halua. Minä saan aina välillä jalkahierontaa ja se on siis ihan vaan pelkkää jalkapohjien oikeaa hierontaa.

Onko mies selittäny läheisyyden puutetta mitenkään? Eikö hän itse kaipaa minkäänlaista hellyyttä? Voisiko kyse olla toisesta naisesta..? Ikävä tuota kysyä, kuulostaa vaan niin oudolle, ettei minkäänlaista kosketusta ole.. :(

Tähän täytyy vastata, että ei voi olla toisesta naisesta kyse. Mies on vaan yksinkertaisesti kuulemma uupunut tähän meidän perhe-elämään ja elämäntilanteeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja himokas:
Muakin ottaa päähän ku ei saa, mies on 2 päivän matkalla. Mutta huomenna sit taas ;)

hehehe, oliko tässä kyse parista päivästä.. ei varmaan ap:n tunnelmia paranna tuollainen!

Joo, mut mulle se pari päivääki tuntuu ikuisuudelta ;) On tottunu tiheeseen tahtiin ku yritetään saada lasta alulle...

Tähän täytyy vastata, että ei voi olla toisesta naisesta kyse. Mies on vaan yksinkertaisesti kuulemma uupunut tähän meidän perhe-elämään ja elämäntilanteeseen..

oisko teillä mahdollista pitää omaa lomaa ilman lapsia, viettää vaan aikaa kahdestaan?

Muakin ottaa päähän ku ei saa, mies on 2 päivän matkalla. Mutta huomenna sit taas ;)

hehehe, oliko tässä kyse parista päivästä.. ei varmaan ap:n tunnelmia paranna tuollainen!

Joo, mut mulle se pari päivääki tuntuu ikuisuudelta ;) On tottunu tiheeseen tahtiin ku yritetään saada lasta alulle...

ei oo hyvä joka päivä touhuta, jos yrittää raskautua..

oisko teillä mahdollista pitää omaa lomaa ilman lapsia, viettää vaan aikaa kahdestaan?

Meillä on nyt tällä viikolla yksi päivä ilman lapsia, lapset menee mummolaan lauantaina hoitoon päiväksi. Jotenki vaan ottaa jo valmiiksi päähän ku tiedän et ei siitä mikään muutu mihinkään suuntaan...