Ei saakeli, mun synnytyksessä ei oma isä olis kyllä ollu paikalla :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On siitä hauskoja että siellähän ollaan hirveen tiukkoja ettei olla alasti vanhemmat ja lapset samassa tilassa ni sitten kuitenkin synnytyksessä mukana on koko suku kattomassa miten alasti tunget keilapalloa ulos sun alapäästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jenkit:
On siitä hauskoja että siellähän ollaan hirveen tiukkoja ettei olla alasti vanhemmat ja lapset samassa tilassa ni sitten kuitenkin synnytyksessä mukana on koko suku kattomassa miten alasti tunget keilapalloa ulos sun alapäästä...

Täysin totta! Ihmeellistä sakkia! Ja mulle synnytys on niin henkilökohtainen asia että hyvä kun annoin miehen olla paikalla..

Ei tulis mieleenkään että mun isä olisi mukana synnytyksessä xD
Riittää että vain mieheni mutta en tiiä nyt tällä kertaa jos emme ehdi saada esikoista hoitoon kun tulee kiirus sairaalaan niin taitaapi olla että isä ja muksu oottavat sitten toisessa huoneessa :/ Voi olla aika traumaattinen kokemus pienelle esikoistytölleni olla samassa huoneessa kun äiti "karjuu" pää punaisena .... :D

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Ja sit ne päivittelee suomalaisten saunakulttuurin alastomuutta....

Eri asia olla pimppi levällään isänsä ja kavereiden edessä nesteitä tihkuvana ja pullottavana kuin olla saunassa jalat ristissä? Sitä paitsi harva saunoo alasti isänsä kanssa aikuisiällä.

Yhteistyössä