Ei se pituus eikä paksuus vaan se kovuus, kesto ja käyttö! (+kysymys puolikovasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3xK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3xK

Vieras
Minulla on ollut elämäni aikana kuusi seksikumppania. Nyt tiedän, ettei peniksen paksuus tai pituus tarkoita oikeastaan mitään nautinnon kannalta. Pitkä, ohut ja kova tuntui fantastiselta kesto oli todella hyvä, mutta pituuden takia se sattui minua.

Viimeisimmällä kumppanilla on isoin (paksuin) kaikista. Olin aivan haltioissani kun näin sen!

Nyt en vain tiedä mitä tehdä, kun kokeilimme yhdyntää kaksi kertaa, mutta mies ei tullut kunnolla kovaksi? Ensimmäisellä kerralla yhdyntä ei onnistunut ollenkaan. Toisella kerralla juuri ja juuri, mutta itse tunsin jotain vain viimeisenä n. kymmenenä sekuntina kun mies oli tulossa. Ehkä hän jotenkin tuli hetkeksi pikkuisen kovemmaksi? Yhdyntä kestikin ehkä vain 1,5 min :/

Niin, ymmärrän kyllä tämän :/

Kuitenkin olen yhden pitkän parisuhteen kokenut, jossa seksi ei toiminut (erittäin nopea siemensyöksy) joten kammoan nyt näitä seksiin liittyviä ongelmia :(

Mitään tässä nyt sen kummemmin todistelematta... Mies sanoi ja näytti olevansa erittäin viehättynyt ulkonäöstäni.

[QUOTE="Aloittaja";29304082]Niin, ymmärrän kyllä tämän :/

Kuitenkin olen yhden pitkän parisuhteen kokenut, jossa seksi ei toiminut (erittäin nopea siemensyöksy) joten kammoan nyt näitä seksiin liittyviä ongelmia :(

Mitään tässä nyt sen kummemmin todistelematta... Mies sanoi ja näytti olevansa erittäin viehättynyt ulkonäöstäni.[/QUOTE]

No mut eihän kaikki seksiin liittyvä mene kuin leffoissa :) Jos sä lataat paineita miehelle suoriutua virheettä, se voi näkyä rentouden puuttumisena. Seksi on enemmän rentoa menoa ja hauskaa kuin joku tietokoneohjelma.

Mulle ainakin oikea olotila on tärkeä aluksi, en toki harrasta seksisuhteita tms. Kerran oli tosi kiihkeä ja yhä aika vieras nainen ja oli isoja vaikeuksia saada seisokki, koska tunsin jotenkin, etten ollut kontrollissa tilanteessa. Nää on hirveän yksilöllisiä, joka mies on erilainen. Epämukava olo tappaa mulla seksin etenkin jos nainen on aika tuntematon. Ilman omaa ja toisen nautintoa ei mulle ole seksiä.

Minulla on ollut elämäni aikana kuusi seksikumppania. Nyt tiedän, ettei peniksen paksuus tai pituus tarkoita oikeastaan mitään nautinnon kannalta. Pitkä, ohut ja kova tuntui fantastiselta kesto oli todella hyvä, mutta pituuden takia se sattui minua.

Viimeisimmällä kumppanilla on isoin (paksuin) kaikista. Olin aivan haltioissani kun näin sen!

Nyt en vain tiedä mitä tehdä, kun kokeilimme yhdyntää kaksi kertaa, mutta mies ei tullut kunnolla kovaksi? Ensimmäisellä kerralla yhdyntä ei onnistunut ollenkaan. Toisella kerralla juuri ja juuri, mutta itse tunsin jotain vain viimeisenä n. kymmenenä sekuntina kun mies oli tulossa. Ehkä hän jotenkin tuli hetkeksi pikkuisen kovemmaksi? Yhdyntä kestikin ehkä vain 1,5 min :/
Jos miestä jännitti, tottakai se voi vaikuttaa.
Suhteessa seksi paranee useimmiten ajan myötä, ja parasta se on pitkässä suhteessa.

Mä luulen, etten mä nyt liian kiihkeä tai kontrolloiva ollut. Annoin miehelle aikaa ja hyväilin monella tapaa ihan rauhakseenkin. Odotin, että mies itse teki yhdyntään aloitteen, koska ajattelin, että hän itse tietää parhaiten, milloin on riittävän kovana.

Riiviöiden äidille: Niin paitsi ei tässä yhdessä pitkässä suhteessa, jossa olin. Senpä takia en uskaltaisi nytkään kovin pitkäksi aikaa jäädä odottelemaan, että alkaako toimia.

Mulla on ollut pari lyhyttä juttua, joissa miehellä on kyllä ollut kovuus ja kesto kohdillaan, enkä halua jäädä sellaisesta paitsi. Tämä uusin mies on kyllä herkkä, joten hän varmasti tarvitsisi aikaa, ymmärrän sen kyllä. Mutta en kyllä kestä sellaista, jos en voi ihan kunnolla haluta ja sanoa vaan ihan suoraan, että "anna mulle!"

[QUOTE="Aloittaja";29304152]Mä luulen, etten mä nyt liian kiihkeä tai kontrolloiva ollut. Annoin miehelle aikaa ja hyväilin monella tapaa ihan rauhakseenkin. Odotin, että mies itse teki yhdyntään aloitteen, koska ajattelin, että hän itse tietää parhaiten, milloin on riittävän kovana.[/QUOTE]

Ok, no toi kuulostaa ihan ok:lta ;) Mulla tää sama nuorehko nainen tuntui lannistuvan suht äkkiä kun mulla ei seissyt oikein. Se ei ollut mukavaa. Jotkut miehet sanoo että vanhempien naisten valtti on juuri tuo taito pitää miestä hyvänä ja rentous sängyssä :)

Ehkä sun kannattaa vain viettää lisää aikaa miehen kanssa.

[QUOTE="Aloittaja";29304222]Enkä oo ees "vanhempi nainen" ;) 27.[/QUOTE]

Okei, no et kyllä ole vanha ;) Tää mun partneri oli 22-23 muistaakseni.

Ihanteeni on nuori nainen, joka silti ei jätä sängyssä kylmäksi :)

Ei kai se miehen kovuus sillai mee, että mies odottaa kun vehje juhlakunnossa ja sitten tekee aloitteen naiselle? Kyllä sitä voi esileikillä alotella nainenkin, senkun käy kiinni ja imasee kovaksi ja sit tekee kalulla mitä mieliikään.

Jännitystä sanon minä :)

Mun miehelläni oli sama ongelma suhteen alkuaikoina, jännitti niin pirusti ettei vehje seisonut kunnolla. Eiköhän se siitä kun tutustutte paremmin vielä :)

Aika yksilöllistä tuo. Omalla miehelläni on ehkä hieman liian iso minulle, joten siinä mielessä koolla kylläkin on tärkeä merkitys. Omalla kohdallani seksi tuntuu parhammalta ihmisen kanssa ketä rakastaa :)

Impotentteja miehiä lienee pieni vähemmistö, eläkeläiset poislukien. Kyse on enemmän siitä, kuinka naisen kanssa on erilaista kuin itse masturboidessa. Ja asiaan vaikuttaa, onko kokemus laajaa. Laajakokemuksisilla miehillä saattaa tulla se rutinoituminen väärällä tavalla asiaan. Kokemuksen vähäisyys on siis musta ehkä kokonaisuutena enemmän eduksi kuin haitaksi, molemmilla sukupuolilla. Asia tuntuu ainutkertaisemmalta ja tämä tuntuu naisille yleensä olevan tärkeää, miksei myös miehelle. Seksin opetteleminen, ei-valmius, on omalla laillaan tosi hieno ja tärkeä asia.

Joskus nuori nainen ei uskalla lähteä olemaan aktiivinen sängyssä siksi että ajattelee että mies pitää häntä huonona naisena. Se on tosi harmi, ehkä joku naisen versio jännittämisestä :) Elämää sekin vaan on. Kai ajan kanssa tällainen nainen rohkaistuu. Musta on pelkästään hienoa, ja samalla mun ololle tosi tärkeää, että nainen haluaa tuottaa mulle mielihyvää esim. hyväilyin, suukoilla ja suullaan. Mä itse oon todella naisen kimpussa :) Niin naisen olisi hyvä antaa takaisin "samalla mitalla".

Mies, hyvää asiaa kirjoitat.

On mulla ollut muutaman vuoden nuorempikin mies, johon olin todella palavasti ihastunut. Hänellä ei ollut seksikokemuksia ennen minua, mutta oli aivan loistava rakastaja! Mielikuvituksellinen, intohimoinen, kokeilunhaluinen, hellä ja raju. Tuommoisessa tilanteessa pystyy hyvin luomaan juuri sitä meidän kahden juttua :)

Mä oon ainakin rohkaistunut nyt ihan vasta vuoden sisällä. Mä haluun, että voi seksin saralla ottaa ja antaa ja haluta vapaasti. Siksi on vähän vaikeaa, kun mies tuntuu olevan tosi herkkä... Että miten tasapainotella sen oman intohimon ja yli-innokkuuden välillä? Mä haluun, että mies uskaltaa tehdä mulle mitä haluaa ja mä miehelle. Mutta jos joutuu huolehtimaan miehen kykenemisestä, niin...

[QUOTE="Aloittaja";29304566]Mies, hyvää asiaa kirjoitat.

On mulla ollut muutaman vuoden nuorempikin mies, johon olin todella palavasti ihastunut. Hänellä ei ollut seksikokemuksia ennen minua, mutta oli aivan loistava rakastaja! Mielikuvituksellinen, intohimoinen, kokeilunhaluinen, hellä ja raju. Tuommoisessa tilanteessa pystyy hyvin luomaan juuri sitä meidän kahden juttua :)[/QUOTE]

Kiitos. Hienoa! Mä oon varmaan samantapainen :D Ainoa edellytys mun kohdalla on että nainen ei makaisi ns. "lahnana" lähes, mutta että nainen ei myöskään vyöry liikaa päälle. Kummassakaan en niin pääse, aluksi etenkään, vauhtiin. Kuulostaa siltä että sä saat kyllä miehen rohkaistumaan susta. ;) Se on uuden ihmisen kanssa ja kokemattomampana ainakin mulle aivan keskeistä.

[QUOTE="Aloittaja";29304566]Mä oon ainakin rohkaistunut nyt ihan vasta vuoden sisällä. Mä haluun, että voi seksin saralla ottaa ja antaa ja haluta vapaasti. Siksi on vähän vaikeaa, kun mies tuntuu olevan tosi herkkä... Että miten tasapainotella sen oman intohimon ja yli-innokkuuden välillä? Mä haluun, että mies uskaltaa tehdä mulle mitä haluaa ja mä miehelle. Mutta jos joutuu huolehtimaan miehen kykenemisestä, niin...[/QUOTE]

Kuulostaa tosi hyvältä, ihanalta ;) Sun pitää yrittää vaan kuunnella miehen juttua ja antaa aikaa, ehkä hän ei ole vielä sun tasolla intohimossa. Tietenkin kun oot aiemmin onnistunut kokemattoman kanssa noin hyvin niin syy ei luultavasti ole sinussa :)

Eli jos nyt vaikka kuukauden päivät tutustuisitte toisiin rauhassa ja huolehtisit erityisesti että miehen on rento ja hyvä olo sun käsittelyssä ja lähellä. Oikein panostat hänen hellittelyynsä. Mutta ei sekään ole hienoa jos seksin dynamiikka silti jää kauas toisista, silloin erokin on vaihtoehto.

Vitsi, täältä palstalta alkaa löytyä hienoja naisia :D Eilisiltana oli tosi hieno nainen luonteelta ja nyt noin mulle sopivalla tavalla seksuaaliselta kuulostava nainen.

Yhteistyössä