Ei sitten tullut kutsua ystävän miehen 40v juhliin =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen

Vieras
Eli kirjoittelin tänne reilu kuukausi sitten kun ei oltu saatu kutsua heidän lapsensa synttäreille vaikka ollaan 8v käyty aina toistemme lasten synttäreillä ja ollaan heidän nuorimmaisensa kummit. Oli kuulemma niin paljon vieraita, ettei "lapsemme mahtunut mukaan".
Silloin jo epäilin, ettei kutsua tule myöskään tämän ystäväni miehen 40v synttäreille vaikka tiedän, että niitä suunniteltiin pidettäväksi (jo uutenavuotena, kun oltiin heillä kylässä, oli puhetta, mitä sitä voisi keksiä. Ei siis varsinaista suunnittelua vaan ohimennen jutustelua porukan kesken. Siellä oli siis muitakin ystäväni kavereita.)
No, synttäripäivä on virallisesti ihan näinä päivinä, mutta kutsua ei ole tullut ja veikkaan että ne pidetään tänä viikonloppuna. Me tehdään molemmat vuorotyötä eli ollaan viikonloppujakin kiinni, joten he kyllä tietävät, että meille "pitää" ilmoittaa ajoissa.
Jo silloin osa vastaajista, kun viimeksi asiasta kirjoitin, epäili, että ystävyytemme on tullut tiensä päähän (vaikka ollaan oltu hyvät ystävät melkein 30v).
Mua niin surettaa, vituttaa, suututtaa, ärsyttää!!! Ystävältäni tuli kyllä ystävänpäiväkortti sen jälkeen kun ilmoitti, että lapsemme ei "mahtunut synttäreille", mutta muuten hänestä ei ole kuulunut mitään.
Olen ollut tahallaan ottamatta yhteyttä, että jos haluaa päästä eroon niin siitä sitten vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Jos et itsekään ota yhteyttä niin miksi loukkaannut siitä jos toinen ei ota :whistle:

Minä otin viimeksi yhteyttä; eli n. reilu kuukausi sitten. Ei ole hänestä kuulunut mitään sen jälkeen kun ilmoitti, ettei mahduttu synttäreille... paitsi se kortti, joka tuli pari päivää yhteydenoton jälkeen; varmaan laitettu postiin jo ennen sitä?

Älä välitä. Jos ei seura kelpaa ni ei kelpaa. Itse varmasti pahoitan monen ystävän mielen kun en 40 v synttärille kutsu ketään. Olen ilmottanut etten niitä pidä vaan katoan muualle juhlien ajaksi.
Monet ystävät on pitäneet juhlia ,eikä niihin ole tullu kutsua,mutta en minä siitä ainakaan mieltäni pahoita. Muutamassa juhlassa olen ollut,mutta ne on ollu muiden järjestämiä.

Elämän varrella, jotkut suhteet kuihtuvat. Niin vain käy, ja ne timangit suhteet kestävät. Älä sure, jyvät erottuvat akanoista.
Nämä eivät kuihdu:
Linaria alpina
http://www.topwalks.net/plants/blue/linaria_alpina_more.htm
Päinvastoin, kasvavat klikkaamalla!

Yhteistyössä