Ei tämä ainakaan yksinkertaisemmaksi tunnu menevän...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aijaa,...no minkäs vuoksi se äijä eristettiinkään: taudin vaiko käytöksen.... vai sun...ja sun tarkistusten takia....onhna se nyt yleisessä tiedossa tuo sun kiinostukses noihin väreihinkin....




;)

Joku turha tekosyy kuitenkin...:saint:

Onneksi perhe, se olen etupäässä minä, pääsee vierailemaan YHDEN HENGEN huoneessa äijän luona. Onhan se nyt helpompi seurailla josko terve väri alkaa palailla kehon eri osiin.
 

Yhteistyössä