Ei tivolissa ainakaan pikkumaisia oltu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akkavalta

Jäsen
15.12.2006
651
0
16
Oli kyl mukava reissu. 4h vierähti.
Keinuvaan laivaan mentiin noitten mun pienten kans nii se lippujen vastaanottaja ei sit multa ottanutkaan. Tarjosin omaa lippuani niin se sano et ei se oo niin lipun päälle tai jotai. Ajatteli varmaan et muuten en menis ellei ois tota pientä. Vaik niinhän ne tekee karuselleissakin et pääsee aikune ilmatteeks. Vaa oli se äklö se laiva. yök.
Toisel kerral nuorempi lapsista meni karuselliin ja ku se loppu nii isompi halus sit siihen samaan karuselliin. no pienempi tietenki halus kans uudestaan. Mul ei ollu ku yks lippu enää ja nostin kiukuttelevan pikkulikan pois nii se lippumies sano et anna mennä vaan.
Ja pitihän se mikä lie "maailmanpyöräki" testata. Olen korkeanpaikan kammonen joten yläilmoissa istuin paskanpää jäykkänä ja tiukasta suupielestä komensin lapsia, ÄLKÄÄ LIIKKUKO, PAIKALLA, EI SAA HEILUA, JOS LIIKUTTE NII LÄHETÄÄN SAMANTIEN KOTII ja puristin molempia hameista rystyset valkosena. Rukoilin myös et pääsen elävänä alas. Omituista kyl tiesin et lapset pääsee elävänä alas mut itsestä en ollutkaan niin varma. Kyl sitä on ihminen tyhmä voi herra jee. Ja en todellakaan katsonut maisemia.
Nyt oonki rättiväsyny.

Suomen tivolissa vai?

Vissiin sitten pärstäkertoimen mukaan otetaan lippuja kun mä käytin omaa 1½ vuotiasta ja joka jumalan laitteeseen jouduin omankin lipun antamaan. Ja tosiaan, en mihinkään karuselliin lähtis itsekseni (en tosin muihinkaan laitteisiin).

Vähän keljua tuollainen että jotkut pääsee lapsen kanssa ilmaiseksi ja osa joutuu maksamaan. Kaikille pitäis olla samat säännöt.

ajattelin itsekkin laittaa samasta asiasta palautetta niille. kun pojat nosti hirveän metelin ja raivokohtauksen siellä niin ne yritti parhaansa mukaan auttaa juurikin päästämällä ilmaiseksi laitteisiin et ne ois rauhoittunu... eivät todellakaan tee hommaa rahastusmielessä! onko joku kokenut vastaavaa jossain lintsillä tai särkänniemessä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suomen tivolissa vai?

Vissiin sitten pärstäkertoimen mukaan otetaan lippuja kun mä käytin omaa 1½ vuotiasta ja joka jumalan laitteeseen jouduin omankin lipun antamaan. Ja tosiaan, en mihinkään karuselliin lähtis itsekseni (en tosin muihinkaan laitteisiin).

Vähän keljua tuollainen että jotkut pääsee lapsen kanssa ilmaiseksi ja osa joutuu maksamaan. Kaikille pitäis olla samat säännöt.

Ei ollu suomen tivoli. Ja mun pärstäkertoimel ei kyl mitään ilmatteeks saa. mut jos setä kattoki et on nii söpöjä naperoita et päästi siks mut ilmatteeks B)

Yhteistyössä