B
Bonus
Vieras
Moi, elän asumuserossa. S-bonukset menevät vielä puolisolleni. Pitäisikö minun ottaa lopullinen ero, että saan vihdoin S-bonusta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mutta kun en saa sitä, jos olen vielä asumusero statuksessa. Katsovat että kuulumme vielä yhteen ruokakuntaan. Sen vetelen vain K-korttia.
Jaa kuinni?
Meillä on samassa taloudessa kaksi s-etukorttia -ja tiliä. Mulla ja miehellä.
Mun ostokset kasvattaa "emännän" bonuksia ja näillä bonuksilla hän kasvattaa omia bonuksia. Vaimo vei koirankin.No. Jos kerran vedät K:ta niin mitä hittoa ne s-bonukset sulle edes kuuluisi kuin "avio-oikeudella". Eri asia olis jos säkin omalta osaltasi kasvatat summaa. Ja silloin sullakin on tiliin käyttöoikeus? Erotessa sit vaadit omat osuudet mihin oot kortesi kantanut. En ymmärrä tätä kitinää..
Kyllä jokainen voi avata itselleen oman kortin. Teillä on avioliitossa toisella ollut rinnakkaiskortti. Menet vaan kaupan palveludeskille ja täytät oman hakemuksesi. Saat palvelutiskiltä suoraan uuden oman väliaikaisen kortin, joka toimii välittömästi.
Mutta, onko ne molemmat s-etukortit samalle bonukselle? Toisin sanoen, jompikumpi kortti on rinnakkaiskortti.Jaa kuinni?
Meillä on samassa taloudessa kaksi s-etukorttia -ja tiliä. Mulla ja miehellä.
Hän sanoi että on 2 tiliä. Eli molemmilla on tili omalla nimellä.Mutta, onko ne molemmat s-etukortit samalle bonukselle? Toisin sanoen, jompikumpi kortti on rinnakkaiskortti.
Meidän perheessä on neljä s-korttia (jokaisella perheenjäsenellä oma), kahdeksan s-tiliä (jokaisella kaksi tiliä) ja silti kaikki bonukset kertyvät minun tililleni.Eli välttäkää rinnakkaiskortteja, ettei bonarit mee puolison taskuun! Ei tartte sitten tapella bonuksista eron koittaessa. Avioehto taitaa olla kanssa ehdoton jos omaisuutta on enemmän.![]()
Ei tileillä ole merkitystä vaan sillä s-kortilla. Onko s-kortit rinnakkaisia vai ei? Kertyykö bonukset vain yhdelle?Hän sanoi että on 2 tiliä. Eli molemmilla on tili omalla nimellä.
Molemmilla on oma tili johon omat bonukset menevät. Ei ole rinnakaiskorttia. Onko noin vaikea uskoa?Ei tileillä ole merkitystä vaan sillä s-kortilla. Onko s-kortit rinnakkaisia vai ei? Kertyykö bonukset vain yhdelle?
On vaikea uskoa sen takia, että maksimibonusten kertyminen kuukaudessa on kuitenkin vaikeaa kahdelle eri omistaja-asiakkaalle.Molemmilla on oma tili johon omat bonukset menevät. Ei ole rinnakaiskorttia. Onko noin vaikea uskoa?
Niin kun noin ajattelee. En puhunut tuosta. Mä en saa paljo paskaakaan bonusta kk. Alle 1€ kk. Mä käytän vähän rahaa ruokaan.On vaikea uskoa sen takia, että maksimibonusten kertyminen kuukaudessa on kuitenkin vaikeaa kahdelle eri omistaja-asiakkaalle.
Meillä tulee bonuksiin oikeuttavia ostoksia helposti reilut 1500 euroa/kk. Jos eroteltaisiin miehen tekemät ostokset omistani niin kumpikaan ei pääsisi tuohon suurimpaan bonukseen (muistaakseni 5%). Yhteistaloudessa se olisi hölmöä.
Mutta eron sattuessa fiksua!On vaikea uskoa sen takia, että maksimibonusten kertyminen kuukaudessa on kuitenkin vaikeaa kahdelle eri omistaja-asiakkaalle.
Meillä tulee bonuksiin oikeuttavia ostoksia helposti reilut 1500 euroa/kk. Jos eroteltaisiin miehen tekemät ostokset omistani niin kumpikaan ei pääsisi tuohon suurimpaan bonukseen (muistaakseni 5%). Yhteistaloudessa se olisi hölmöä.
Jos ero tulee niin rinnakkaiskortin voi heittää roskikseen ja hankkia oman kortin.Mutta eron sattuessa fiksua!
Mutta joutuu maksamaan 200 euroa (vai mitä se omistajuus nykyään maksaa?) kun puoliso saa pitää jo maksetun omistajuuden.Jos ero tulee niin rinnakkaiskortin voi heittää roskikseen ja hankkia oman kortin.
Mulla on ollut niin että miehellä on rinnakkaiskortti.Mutta joutuu maksamaan 200 euroa (vai mitä se omistajuus nykyään maksaa?) kun puoliso saa pitää jo maksetun omistajuuden.![]()