Ei tule S-bonusta, otanko eron?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otanko?

• JOO

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    0
No. Jos kerran vedät K:ta niin mitä hittoa ne s-bonukset sulle edes kuuluisi kuin "avio-oikeudella". Eri asia olis jos säkin omalta osaltasi kasvatat summaa. Ja silloin sullakin on tiliin käyttöoikeus? Erotessa sit vaadit omat osuudet mihin oot kortesi kantanut. En ymmärrä tätä kitinää..

Kyllä jokainen voi avata itselleen oman kortin. Teillä on avioliitossa toisella ollut rinnakkaiskortti. Menet vaan kaupan palveludeskille ja täytät oman hakemuksesi. Saat palvelutiskiltä suoraan uuden oman väliaikaisen kortin, joka toimii välittömästi.

No. Jos kerran vedät K:ta niin mitä hittoa ne s-bonukset sulle edes kuuluisi kuin "avio-oikeudella". Eri asia olis jos säkin omalta osaltasi kasvatat summaa. Ja silloin sullakin on tiliin käyttöoikeus? Erotessa sit vaadit omat osuudet mihin oot kortesi kantanut. En ymmärrä tätä kitinää..
Mun ostokset kasvattaa "emännän" bonuksia ja näillä bonuksilla hän kasvattaa omia bonuksia. Vaimo vei koirankin. :)
Eihän sitä voinut keskeltä leikata..: "ota sinä nuo karvakorvat, niin minä pidän hännä"...

Eli välttäkää rinnakkaiskortteja, ettei bonarit mee puolison taskuun! Ei tartte sitten tapella bonuksista eron koittaessa. Avioehto taitaa olla kanssa ehdoton jos omaisuutta on enemmän. :)

• Tykkää
Reactions: Softy
Eli välttäkää rinnakkaiskortteja, ettei bonarit mee puolison taskuun! Ei tartte sitten tapella bonuksista eron koittaessa. Avioehto taitaa olla kanssa ehdoton jos omaisuutta on enemmän. :)
Meidän perheessä on neljä s-korttia (jokaisella perheenjäsenellä oma), kahdeksan s-tiliä (jokaisella kaksi tiliä) ja silti kaikki bonukset kertyvät minun tililleni.

Eron sattuessa tämä on vakava paikka. :(

Molemmilla on oma tili johon omat bonukset menevät. Ei ole rinnakaiskorttia. Onko noin vaikea uskoa?
On vaikea uskoa sen takia, että maksimibonusten kertyminen kuukaudessa on kuitenkin vaikeaa kahdelle eri omistaja-asiakkaalle.

Meillä tulee bonuksiin oikeuttavia ostoksia helposti reilut 1500 euroa/kk. Jos eroteltaisiin miehen tekemät ostokset omistani niin kumpikaan ei pääsisi tuohon suurimpaan bonukseen (muistaakseni 5%). Yhteistaloudessa se olisi hölmöä.

On vaikea uskoa sen takia, että maksimibonusten kertyminen kuukaudessa on kuitenkin vaikeaa kahdelle eri omistaja-asiakkaalle.

Meillä tulee bonuksiin oikeuttavia ostoksia helposti reilut 1500 euroa/kk. Jos eroteltaisiin miehen tekemät ostokset omistani niin kumpikaan ei pääsisi tuohon suurimpaan bonukseen (muistaakseni 5%). Yhteistaloudessa se olisi hölmöä.
Niin kun noin ajattelee. En puhunut tuosta. Mä en saa paljo paskaakaan bonusta kk. Alle 1€ kk. Mä käytän vähän rahaa ruokaan.

Mutta eron sattuessa fiksua!

Osuusmaksun suuruus on 100 euroa, josta liittymisen yhteydessä maksetaan vähintään 20 euroa. Kun olet liittynyt, voit jäsennumerosi avulla heti alkaa kerätä Bonusta ja hyödyntää omistajan etuja S-ryhmän verkkokaupoissa. Varsinaisen S-Etukortin saat kotiisi kahden viikon kuluessa.

Yhteistyössä