ei tunnu miltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Eipä tunnu miltään mieheni penis kun se panee mua... Yhessä ollaan oltu jo muutama vuos enkä oo koskaan saanu. Kyllä vituttaa tää tilanne. En sit tiiä, mistä johtuu. Oiskohan jollain jotain vinkkejä vaikka asentoihin, et mikä olis naiselle hyvä? Ja sit että missä helskutissa se G-piste on ku ei olla löydetty? En oo koskaan saanu itekkään hyväilemällä. Menee kiinnostus koko hommaan...

On kokeiltu suuseksiäkin. Sormettamalla tuntuu ihan kivalta ja kyllä kielelläkin, mutta muna ei tunnu missään. Että jokin tässä kyllä mättää. Mies sormettaa samalla kun pannaan, ja se sitten tuntuu klitassa tietysti mutta itse pano ilman klitan hyväilyä ei hetkauta pätkääkään. Siis ihan oikeasti, se ei niinku kosketa mitään herkkää kohtaa ja siks oonkin vähän kummissani.... :-/

mä tuun melkein joka kerta, ja nimenomaan yhdynnässä. mut oikeestaan tuun vaan sillon kun oon alla, mut siihen sit aina lopetetaankin :) ei mustakaan se tunnu yhtään miltää, et penis on mun sisällä, vaan se että mies samalla liikkuessaan hankaa mun klittaa vartalollaan, mikä häpyluu siinä mahtaakaan muhun osua.. kokeile laittaa lantion alle vaikka joku tyyny ja pidä jalat koukussa, sit voit vaikka jännittää lihaksias samalla. tai kokeilkaa löytää joku asento missä miehen ei tarvi ees laittaa käsiään sinne vaan osuu silleen mukavasti :) nyt kun ajattelee niin takaapäin penis kyllä tuntuu enemmän, mut silleen en oo koskaan tullu. ehkä pitäs koittaa jatkaa sitä pidempään.

Ei se paneminen miltään tunnukkaan vaan koko homma. Klitti on tärkeä, muutakin voi tehdä.

Kokeilepa vaikka olla ilman pöksyjä muutama tunti, ehkä pylly vähän esilämmiteltynä läsyttelämällä 15 minuutin välein. Laittakaa vaikka pyykkipoikia häpyhuuliin hetkeksi ennen yhdyntää (ota pois ennen aktia jos sattuu), naikaa takaa päin jolloin voit hyväillä samalla itse klittiäsi ja miehellesi sellainen reilun sormenpaksuinen esine ja rasvaa peppuun työnnettäväksi. Jos hävettää miehesi voi komentaa sinua tekemään näitä, vaikka piiskan uhalla.

Ihme jos ei ala tulla, kaikkia ei tietysti tarvitse toteuttaa kerralla

Unohtakaa G pisteet ja insinööritekniikka ei niillä kukaan kihotu.

Insinööritekniikat G pisteet, vaginaorgasmit ja muu biologis-teknillinen tarina jota kirjoitetaan seksin parantamiseksi. En usko että parantaa kenenkään seksielämää miettiä oletko sentin G pisteen ylä- vai alapuolella, todennäköisesti päinvastoin.

Yhteistyössä