Ei varmaan ihan kaikki ole ok...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Joo... Eilen siis oksensin illalla kolmesti sappinesteet pihalle, luulin et johtuu siitä että unohin syödä aamupalan jälkeen, vasta puolen seitemän aikaan söin jotain... Mutta yölläkin oksensin ja nyt kun vein tytön eskariin niin paluumatkalla kahesti... Lääkäriaikaa täs koitan varata mut on varattua koko ajan...

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
onko sulla muuten minkälainen olotila?

Mun mielestä ihan ok... Väsyttää kyllä, mut uskon sen vielä johtuvan siitä että olin maanantaina töissä (karaoke keikalla), ja osittain siitä kun en muutenkaan ole öitäni nukkunu kunnolla kohta kuukauteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
No voi ei... Jos se Meekun oksentelu ei ollutkaan sit matkapahoinvointia.. :(

En mä rakkaani usko et tää kuitenkaan sitä on... Ei mul oo maha kipee... Voiskohan tää nuista lääkkeistä johtua? Kun on niitä kuiteski tullu jonnin verran nyt syötyä...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

En mä rakkaani usko et tää kuitenkaan sitä on... Ei mul oo maha kipee... Voiskohan tää nuista lääkkeistä johtua? Kun on niitä kuiteski tullu jonnin verran nyt syötyä...

Voi johtua niistäkin, tai sit on vaan joku pöpö... Ootko ollu ripulilla? Etkös sä eilen valittanu vähän et maha on sekasin, tai itseasiassa jo sunnuntaina?

Voi johtua niistäkin, tai sit on vaan joku pöpö... Ootko ollu ripulilla? Etkös sä eilen valittanu vähän et maha on sekasin, tai itseasiassa jo sunnuntaina?

No siis joo, se ripulihan alko kun sen V-PEN kuurin sain, puoltoista viikkoo sitten...

Ei voi olla totta! Siis ihanko tosissaan aikuiset ihmiset varaavat aikaa lääkäriin, kun kyseessä on SELVÄ oksennustauti? :laugh: :o

Jos sairauslomaa tarvii niin sit toki ymmärrän. Mut jotenkin ap:n tekstistä sain sen kuvan, että ei vaan tiedä, mikä itellä on. Tää on taas näitä ihmisiä, jotka menevät lääkäriin joka kynnenlohkaisustakin |O

No siis joo, se ripulihan alko kun sen V-PEN kuurin sain, puoltoista viikkoo sitten...

Jos se jotain niihin lääkkeisiin liittyvää sit on, tai sit vatsatautia..
Paranemisia sulle, S just soitti et lähti kotoo, hitto että ahistaa ku se kyllä ei kerkee ajoissa takas tänne sit ku meni näin myöhään sen lähteminen, mutta eihän se oikeestaan mun vika ole ku ois voitu lähtee jo ysin aikaan... Toivottavasti ei nyt kuitenkaan pahasti myöhästy koulusta...

Mutta palaillaan.
Jaksamisia hani. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:
Ei voi olla totta! Siis ihanko tosissaan aikuiset ihmiset varaavat aikaa lääkäriin, kun kyseessä on SELVÄ oksennustauti? :laugh: :o

Jos sairauslomaa tarvii niin sit toki ymmärrän. Mut jotenkin ap:n tekstistä sain sen kuvan, että ei vaan tiedä, mikä itellä on. Tää on taas näitä ihmisiä, jotka menevät lääkäriin joka kynnenlohkaisustakin |O

No eipä tää mun mielestä mikään oksennustauti kuitenkaan ole, sori... Tää kun ei oo eka kerta kun näin käy...
Ja en todellakaan mene ihan turhanpäiten yleensä lääkäriin...

Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:

No eipä tää mun mielestä mikään oksennustauti kuitenkaan ole, sori... Tää kun ei oo eka kerta kun näin käy...
Ja en todellakaan mene ihan turhanpäiten yleensä lääkäriin...

Pöh, elä välitä tollasista harmaista pilkkaajista! :kieh: (just laitoin palautetta että voisi olla se rekisteröitymispakko ja vain aktiivipalstalaisille jos tuo typeryys loppuis...)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Antibiootit vie vastustuskyvyn. Onko lähipiirissä ollut vatsatautia..

No siis tuota... Sunnuntaina kaverin tyttö oksens autoon... Mutta ei hääkään sen jälkeen oo oksentanu... Ja kun tää ei oikeesti oo eka kerta kun nuita sappinesteitä pihalle oksennan ilman selvää syytä...

Eikun lääkärille vaan, jos oot kaikenlisäks raskaana (vartooja). Tai vaikket oiskaan niin noin voimakasta oksentelua ei kannata jäädä kotona miettimään. Tsemppiä:).

Alkuperäinen kirjoittaja se "vastustuskyky vieras":
Eikun lääkärille vaan, jos oot kaikenlisäks raskaana (vartooja). Tai vaikket oiskaan niin noin voimakasta oksentelua ei kannata jäädä kotona miettimään. Tsemppiä:).

Nimimerkki on vuosien takaa :D Ei kyllä pitäs olla raskaana, pillereitä syön... Vauvakuume kyllä vaivaa :laugh:
Joo mä täs kokoajan yritän sinne lekurille aikaa varata...

Sain soitettua sinne... Vatsatautia on kyllä liikkeellä... Mut mul ei kyl ole vatsatauti olo... Ja voi mahdollisesti nuista lääkekuureistakin johtua... Hetken pitää seurailla ja sain sitten tonne 25pv ajan... Siis kun tällasta selittämätöntä oksentelua on tässä ehkä puolen vuoden ajalla ollu useemminkin, että otetaan selville mistä voipi johtua...

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä olen joskus teininä syönyt V-Peniä vähän aikaa ja mulle se aiheutti oksentelua. Mä en ole sen jälkeen syönyt kyseistä lääkettä.

Mut tulisko se näin myöhään, kun kuitenkin puoltoista viikkoo oon sitä jo syöny, tänään itseasiassa vika päivä? Ja mulla oli kyl toi sama kuuri toukokuussakin eikä sillon ollu mitään, ei tullu ees se ripuli mitä nyt on...

Pöh, elä välitä tollasista harmaista pilkkaajista! :kieh: (just laitoin palautetta että voisi olla se rekisteröitymispakko ja vain aktiivipalstalaisille jos tuo typeryys loppuis...)

Niin, että sisäpiiri vain kunniaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyy:

Niin, että sisäpiiri vain kunniaan. :/

Mä en ainakaan koe kuuluvani mihinkään sisäpiiriin... Ärsyttää vaan suunnattomasti tuollaiset jotka tulee vaan ilkkumaan ja haukkumaan ja mitä vielä... voisi olla vastaamatta jos ei osaa kunnolla vastata...

onko sulla stressiä? toiset stressaa mahallaan... minä kuulun niihin ihmisiin...

oon tässä parin viikon ajan oksentanut ihan ilman muuta järkevää syytä, ei ole tautia tai mitään mut parisuhdeasiat on niin vituillaan että mahakaan ei pelaa...

Yhteistyössä