Ei vieläkään orgasmia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niita84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niita84

Vieras
Olen 25 vuotias enkä ole koskaan saanut orgasmia! Nautin seksistä suunnattomasti, mutta orgasmia ei vain tule. Asiasta on ruennut jo kehkeytymään ongelma! Olen löytänyt uuden kumppanin joka rupesi kyselemään millä tavalla saan helpoiten orgasmin no mitä siinä nyt sitten sanomaan... sivuutin kysymyksen täysin. Miten mies reagoisi moiseen?? Mikä avuksi?? Asiallisia kommentteja ja vinkkejä kaivataan!

Ei kai siinä muukaan auta, kun opettelette aakkoset yhdessä. Kerrotte mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei, niin mies oppii vähitellen käyttäytymään oikein. Orgasmin saaminenen on niin yksilöllistä, miten se tapahtuu.

Sanon tämän vielä, vaikka saankin satikutia. Miehen käsi on paljon monipuolisempi, sillä kannattaa aloittaa.

Jos hän on rakastava mies, niin hyvin voitte kertoa siitä ettette tiedä orgasmista mitään, kun ette ole sitä saanut. Tuo vaan vapauttaa teidät yhdessä opiskelemaan.

Puhuminen kannattaa aina.

Toivotan kaikkea hyvää teille yhteisentien alkuun.

Jos et saa edes sooloseksissä orgasmia, tuskin saat sitä miehenkään kanssa. Sinuna opettelisin ensin itsekseni mistä tykkäät. Hanki vaikka vibraattori ja tutustu itseesi. Voitte kokeilla lelulla myös miehen kanssa yhdessä, mutta paremmin varmaan menee yksin :)

Toinen juttu on, että sinun pitää olla riittävän kiihottunut ennen kuin alatte yhdyntään. Jos et ole vielä niin kiihottunut, ettet enää kestä ilman munaa, tuskin ehdit kiihottua yhdynnän aikana orgasmin vaatimalle tasolle.

Mä saan helpoiten koira-asennossa, kun samalla itse hieron klitoristani. Sun pitää olla niin kiihottunut, että voit ottaa klitorikselle kostuketta vaginasi suulta. Kuivana hankaaminen ei tunnu hyvälle. Miehenkään ei koskaan pitäisi yrittää tehdä naisen pimpsalle mitään kuiviltaan. Jos omaa liukastetta ei ole riittävästi, et ole vielä kiihottunut tarpeeksi. Silloin kannattaa harrastaa esileikkiä liukuvoiteen kanssa kunnes oma kosteus on riittävää. Kai voi olla että kaikki eivät kostu riittävästi edes kovasti kiihottuessaan, mutta luulisi sen olevan harvinaista. Ennemmin uskon, että jos ei ole valuvan liukasta, nainen ei ole riittävän kiihottunut.

Minun neuvo on et koira-asento ja joku vibraattori klitalle se on ainakin minun naisilla toiminut. mut jokainen on yksilö kylläkin. osa tykkää sormeilla itseään yhdynnän aikana ja jotkut vibrasta. Mut yks mikä on ollu yleisin niin kieli hoito+ Dildo niin ei oo ainakaa kukaa sanonut poikittaista sanaa.

Kädet on monipuolisin elin seksin kannalta, myös suu on vallan hyvä.
Ei kannata mistään naintiorkuista haaveilla ennenkuin on muutamaan kertaan ihan käsillä tuotetun orgasmin (klitoris on niin paljon herkempi kuin itse vagina)

Et kertonut, että etkö saa myöskään masturboimalla itsellesi orgasmia? Ilmeisesti siis et. Orkun metsästys on hauskaa puuhaa ja sinunkin kannattaa ottaa rento asenne siihen hommaan, sillä et ole VIELÄ saanut orkkua, mutta kyllä sekin päivä joskus koittaa. Jos ei tänään eikä ensi kuussa, niin joskus kuitenkin.

Jotta saisit orgasmin, pitää olla tarpeeksi kiihottunut. Orgasmitreenejä ei kannata tehdä, jos sinua ei huvita. Joillakin ihmisillä haluttomuutta voi aiheuttaa esim. E-pillereiden käyttö. Kannattaa siis pitää vaikkapa seksittömiä päiviä muutama ja sen jälkeen kun koet, että sinua alkaa ns. panettamaan, niin kannattaa aloittaa harjoittelu käymällä ensiksi suihkussa/kylvyssä. Saippuoi ihoasi ja anna käsien vaeltaa pitkin kehoasi. Pidä silmät kiinni ja mieti, mikä tuntuu sinusta hyvältä ja mikä ei.

Pesun jälkeen voit mennä sänkyyn ja ottaa itsellesi hyvän asennon (usein sängyssä selällään makaamalla tai puolikohoasennossa selällään on hyvä). Jatka suihkussa tekemääsi tutkiskelua. Hyväile rintoja, kylkiä, puristele pakaroita jne ihan mitä vaan, mikä tuntuu hyvältä.

Naisilla ehdottomasti yleisin orgasmin aiheuttama kohta on klitoriksen hyväily. Osa saa myös orgasmin vaginan kautta (vaginassa on G-piste) ja vaginaan osa reagoi parhaiten syvältä, osa venyttämällä leveyssuunnassa, osa G-pisteen kautta jne. Kun pääset hyväilyissä siihen pisteeseen, että haluat kosketella sukupuolielimiä, niin älä hyväile alapäätäsi kuivilla sormilla. Jos et vielä omista liukuvoidetta, niin se voisi olla hyvä hankinta. Voit alussa myös hyväillä alapäätäsi pikkuhousujen läpi, jolloin esim. satiini- tai silkkipintaiset alushousut vähentävät kitkaa. Mieti, mitkä jutut tuntuvat hyvältä ja mistä kohdista pitää kosketella. Tämä on oman kehon opettelua etkä voi oppia tuntemaan sitä tunnissa etkä parissa, vaan se vaatii pitkällistä opettelua. Jos et tunne omaa kehoasi, niin miten mieskään voisi tietää, miten sinulle pitää tehdä orgasmi. Osa tykkää rajusta seksistä, osa taas lempeästä. Itse esimerkiksi pidän ajatustasolla kovakouraisesta seksistä, mutta saan hyvin herkästi hiiva- ja virtsatietulehduksia, joten käytännössä minun alapään käsittely vaatii aikaa ja tosi paljon liukastetta.

Ajattele koskettelun aikana sellaisia mielikuvia, jotka kiihottavat. Niiden ei tarvitse olla sellaista, mitä haluat koskaan tehdä, vaan sellaista, jonka ajattelu kiihottaa. Nauti hetkestä, äläkä ajattele, että et saa orgasmia kuitenkaan. Jos ajattelet negatiivisesti, niin se jo riittää, ettet pysty virittäytymään orgasmin vaatimalle tasolle.

Usein klitoriksen koskettelu esim. pyörittävällä liikkeellä tuntuu hyvältä. Joskus klitoriksen kärjen suora hyväily voi tuntua pahalta, jolloin kannattaa hieroa klitoriksen sivusta. Myös painaminen laajemmalta alueelta voi tuntua hyvältä.

Jos orgasmin saaminen on työlästä, niin se voi vaatia pitkällistä klitoriksen hyväilyä. Minulla ainakaan käsi ei jaksa tehdä niin pitkään ja nopeasti hyväilyliikettä, joten en saa itselleni siksi orgasmia. Minä olen löytänyt ratkaisun seksikaupan klitoriksen tärisyttimistä (esim. paristokäyttöinen delfiini, joka taitaa olla voimakkain tarjolla olevista vibroista), jolla saan itsekseni orgasmin aina ja miehen kanssakin sitä käyttämällä lähes aina.

Omalla kohdallani paras orgasmi tulee, kun mies työntyy sisääni takaapäin ja samalla minulla on sopivasti tilaa käyttää vibraa klitorikseeni. Kahta kohtaa hyväilemällä saan parhaan mahdollisen orgasmin.

Ei ole siis vain yhtä ainoaa oikeaa tapaa saada orgasmi, vaan kannattaa rohkeasti opetella kehoaan, että mistä tykkää. Et ole vielä seksissä mikään mestari ikävuosiesi vuoksi ja kannattaakin tiedostaa se, että on ihan tutkittu juttu, että vasta noin 40 vuotiaana nainen kokee tyydyttävintä seksiä elämänsä aikana. Monella naisella oman naisellisuuden hyväksyminen sekä oman kehonsa opettelu voi tosiaankin vaatia 15-25 vuoden seksielämän ennen kuin seksi on todella maistuvaa. Siksi ei pidä ihmetellä, että laivoilla, laskettelukeskuksissa ja baareissa moni nelikymppinen on suorastaan tyrkky. Valitettavasti vain monelle nelikymppiselle naiselle parisuhde voi aiheuttaa kriisin, jos mies ei "kasva" seksielämän osalta samaa tahtia kuin nainen. Ironista onkin, että 40-v miehen potenssi alkaa jo laskea kun taas naisen käyrä on vastakkainen eli nouseva.

Alkuperäinen kirjoittaja satunnaiselailia:
Kädet on monipuolisin elin seksin kannalta, myös suu on vallan hyvä.
Ei kannata mistään naintiorkuista haaveilla ennenkuin on muutamaan kertaan ihan käsillä tuotetun orgasmin (klitoris on niin paljon herkempi kuin itse vagina)

Juuri näin. Orgasmi edellyttää riittävää kiihottumistakin, joten fantasiat ja muut mikä kiihottaa kannattaa hyödyntää.

Itse olen saanut hyvin helposti ja äkkiä orgasmin klitorista hankaamalla, mutta emätinorgasmin 'löysin' vasta varttuneempana. Nykyään laukean parhaiten kun on molemmissa hankausta.

Kyllä se siitä vähitellen alkaa sujumaan.

Ja tärkeää on myös, että sulla on pää mukana. Minäkin aloittaisin ensin itsekseen harjoittelun, jos et osaa tehdä sitä itsekään itsellesi, miten kukaan mies voisi osata. Ja kiihottuneisuus on se avainsana. Orkkua tuskin saa, jos ei ole tosi kiihottunut. Ajattele kaikkea kiihottavaa, mitä se sitten sinun kohdallasi onkaan ja hyväile itseäsi samalla vaikkapa sen vibran kanssa. Älä ajattele että saankohan mä orkun, no en mä varmaan taaskaan saa. Orkun toivominen on varmaan paras keino estää sen tuleminen.

Mä olen kyllä varmaan siinä mielessä huono neuvomaan, että olen saanut orkkuja lapsesta alkaen. Sain orkkuja jo ennen kuin tiesin mitä ne ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja minna.O.G.:
Ja tärkeää on myös, että sulla on pää mukana. Minäkin aloittaisin ensin itsekseen harjoittelun, jos et osaa tehdä sitä itsekään itsellesi, miten kukaan mies voisi osata. Ja kiihottuneisuus on se avainsana. Orkkua tuskin saa, jos ei ole tosi kiihottunut. Ajattele kaikkea kiihottavaa, mitä se sitten sinun kohdallasi onkaan ja hyväile itseäsi samalla vaikkapa sen vibran kanssa. Älä ajattele että saankohan mä orkun, no en mä varmaan taaskaan saa. Orkun toivominen on varmaan paras keino estää sen tuleminen.

Mä olen kyllä varmaan siinä mielessä huono neuvomaan, että olen saanut orkkuja lapsesta alkaen. Sain orkkuja jo ennen kuin tiesin mitä ne ovat.

Mutta mitäs tehdä sitten kun on löytänyt uuden miehen joka luulee olevansa se paras sängyssä, mies joka' osaa/tietää' kaiken? ja kun ei osaakaan, vaan nainen haluisi hiukan toisella lailla, esim että pillua ei nuoltaisi kuin viimeistä päivää vaan ihan kevyesti, jos sanon(sanoisin) niin mies voisi vetää herneet nenuun ja sanoa että kyllä hän tietää ja osaa. Meissä naisissa ja miehissäkin on eroja, jotkut tykkää jostakin, jotkut jostakin muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja himonuolijan nainen:
Mutta mitäs tehdä sitten kun on löytänyt uuden miehen joka luulee olevansa se paras sängyssä, mies joka' osaa/tietää' kaiken? ja kun ei osaakaan, vaan nainen haluisi hiukan toisella lailla, esim että pillua ei nuoltaisi kuin viimeistä päivää vaan ihan kevyesti, jos sanon(sanoisin) niin mies voisi vetää herneet nenuun ja sanoa että kyllä hän tietää ja osaa. Meissä naisissa ja miehissäkin on eroja, jotkut tykkää jostakin, jotkut jostakin muusta.

Tuo on kyllä kamala tilanne. Siis eihän koskaan suhteen alussa kaikki onnistu ihan putkeen, mutta kun toista kuulostellaan ja opetellaan mistä toinen tykkää, seksi muuttuu pikku hiljaa taivaalliseksi :) Mutta jos toinen ei suostu edes ymmärtämään, että se mikä toimi ex-pirkkoon tai ex-kalleen, ei välttämättä toimikaan nykyiseen. Se, että nöyrtyy opettelemaan toisen kehoa ei tee kenestäkään huonoa seksissä, päinvastoin.

Itsekin olin tyhmä ensimmäisen pidemmän suhteeni jälkeen. Takana oli lyhyitä ja vielä lyhyempiä juttuja ja sitten yksi pitkä suhde, jonka aikana olin oppinut pitämään itseäni melkoisen hyvänä seksissä. Sitten tapasin kokemattomamman miehen, jonka kanssa jatkoin samalla (rajulla) linjalla ja luulin olevani "tosi hyvä". No kun mies sai suunsa auki ja kertoi mikä kaikki sattuu ja mistä hän tykkäisi enemmän, ajattelin ensin että olen ihan paska kun en osaa edes noin kokematonta tyydyttää ennen kuin tajusin, että eihän seksi ole samanlaista kaikkien kanssa. Tämä mies tykkääkin esim. suihinotossa paljon kevyemmästä imusta kuin exä. Eikä se ole muuttunut mihinkään, vaikka kokemusta onkin tullut lisää. Ylipäätäänkin hän tykkää vähän, tai aika paljonkin hellemmistä otteista.

En osaa sanoa millä sellaisen henkilön, joka ei suostu tulemaan yhtään vastaan saisi ymmärtämään mistä tuossa on kyse. Miehesi seksuaalinen itsetunto on luultavasti rakentunut nykyisen toimintamallinsa ympärille ja jos se ei toimikaan sinun kanssasi, se voi olla hänelle kova paikka jos hän ei ymmärrä, ettei se tee hänestä huonoa seksissä. Se tekee, ettei viitsi kuunnella toista ja yrittää oppia mistä tämä tykkää. Mutta jos kuvittelee olevansa paras ja kaikenoppinut - eihän sieltä ole kuin yksi suunta ja se on rytisten alaspäin. Koskaan ei saisi kuvitella olevansa valmis ja ettei tarvitse tai voi opetella lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja himonuolijan nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja minna.O.G.:

Avoin puhuminen on onnistuneen parisuhdeseksi A ja O. Ei ole lainkaan noloa kertoa miehelle mikä tuntuu hyvältä, päin vastoin.

Sain ensimmäisen orgasmini 32-vuotiaana...yksin. Kävin ostamassa dildon ja aloitin harjoittelun. Jo parin harjoittelukerran jälkeen onnistuin ja ilo oli ylimmillään:). Yhdynnässä en vieläkään saa vaan se pitää hoitaa teknisin apuvälinein, onneksi mies tekee sen vallan mielellään. Ongelma on ylättävän yleinen, siitä ei vain puhuta.

Hei Niita84. Oon saman ikäinen ja kärsin ihan samasta ongelmasta. Saan siis kyllä itse itseni tulemaan, mutta mieheni kanssa en, vaikka ollaan kovasti yritetty. Mieheni on ymmärtäväinen ja yrittää parhaansa, mutta vielä ei olla onnistuttu. Enemmän siis vaan harjoitusta ja harjoittelua.. ;)

En siis osaa auttaa, mutta halusin vaan tulla lohduttamaan ja sanomaan, että et ole yksin.. Toivottavasti saadaan ongelmamme pian ratkaistua. :)

Yhteistyössä