Et kertonut, että etkö saa myöskään masturboimalla itsellesi orgasmia? Ilmeisesti siis et. Orkun metsästys on hauskaa puuhaa ja sinunkin kannattaa ottaa rento asenne siihen hommaan, sillä et ole VIELÄ saanut orkkua, mutta kyllä sekin päivä joskus koittaa. Jos ei tänään eikä ensi kuussa, niin joskus kuitenkin.
Jotta saisit orgasmin, pitää olla tarpeeksi kiihottunut. Orgasmitreenejä ei kannata tehdä, jos sinua ei huvita. Joillakin ihmisillä haluttomuutta voi aiheuttaa esim. E-pillereiden käyttö. Kannattaa siis pitää vaikkapa seksittömiä päiviä muutama ja sen jälkeen kun koet, että sinua alkaa ns. panettamaan, niin kannattaa aloittaa harjoittelu käymällä ensiksi suihkussa/kylvyssä. Saippuoi ihoasi ja anna käsien vaeltaa pitkin kehoasi. Pidä silmät kiinni ja mieti, mikä tuntuu sinusta hyvältä ja mikä ei.
Pesun jälkeen voit mennä sänkyyn ja ottaa itsellesi hyvän asennon (usein sängyssä selällään makaamalla tai puolikohoasennossa selällään on hyvä). Jatka suihkussa tekemääsi tutkiskelua. Hyväile rintoja, kylkiä, puristele pakaroita jne ihan mitä vaan, mikä tuntuu hyvältä.
Naisilla ehdottomasti yleisin orgasmin aiheuttama kohta on klitoriksen hyväily. Osa saa myös orgasmin vaginan kautta (vaginassa on G-piste) ja vaginaan osa reagoi parhaiten syvältä, osa venyttämällä leveyssuunnassa, osa G-pisteen kautta jne. Kun pääset hyväilyissä siihen pisteeseen, että haluat kosketella sukupuolielimiä, niin älä hyväile alapäätäsi kuivilla sormilla. Jos et vielä omista liukuvoidetta, niin se voisi olla hyvä hankinta. Voit alussa myös hyväillä alapäätäsi pikkuhousujen läpi, jolloin esim. satiini- tai silkkipintaiset alushousut vähentävät kitkaa. Mieti, mitkä jutut tuntuvat hyvältä ja mistä kohdista pitää kosketella. Tämä on oman kehon opettelua etkä voi oppia tuntemaan sitä tunnissa etkä parissa, vaan se vaatii pitkällistä opettelua. Jos et tunne omaa kehoasi, niin miten mieskään voisi tietää, miten sinulle pitää tehdä orgasmi. Osa tykkää rajusta seksistä, osa taas lempeästä. Itse esimerkiksi pidän ajatustasolla kovakouraisesta seksistä, mutta saan hyvin herkästi hiiva- ja virtsatietulehduksia, joten käytännössä minun alapään käsittely vaatii aikaa ja tosi paljon liukastetta.
Ajattele koskettelun aikana sellaisia mielikuvia, jotka kiihottavat. Niiden ei tarvitse olla sellaista, mitä haluat koskaan tehdä, vaan sellaista, jonka ajattelu kiihottaa. Nauti hetkestä, äläkä ajattele, että et saa orgasmia kuitenkaan. Jos ajattelet negatiivisesti, niin se jo riittää, ettet pysty virittäytymään orgasmin vaatimalle tasolle.
Usein klitoriksen koskettelu esim. pyörittävällä liikkeellä tuntuu hyvältä. Joskus klitoriksen kärjen suora hyväily voi tuntua pahalta, jolloin kannattaa hieroa klitoriksen sivusta. Myös painaminen laajemmalta alueelta voi tuntua hyvältä.
Jos orgasmin saaminen on työlästä, niin se voi vaatia pitkällistä klitoriksen hyväilyä. Minulla ainakaan käsi ei jaksa tehdä niin pitkään ja nopeasti hyväilyliikettä, joten en saa itselleni siksi orgasmia. Minä olen löytänyt ratkaisun seksikaupan klitoriksen tärisyttimistä (esim. paristokäyttöinen delfiini, joka taitaa olla voimakkain tarjolla olevista vibroista), jolla saan itsekseni orgasmin aina ja miehen kanssakin sitä käyttämällä lähes aina.
Omalla kohdallani paras orgasmi tulee, kun mies työntyy sisääni takaapäin ja samalla minulla on sopivasti tilaa käyttää vibraa klitorikseeni. Kahta kohtaa hyväilemällä saan parhaan mahdollisen orgasmin.
Ei ole siis vain yhtä ainoaa oikeaa tapaa saada orgasmi, vaan kannattaa rohkeasti opetella kehoaan, että mistä tykkää. Et ole vielä seksissä mikään mestari ikävuosiesi vuoksi ja kannattaakin tiedostaa se, että on ihan tutkittu juttu, että vasta noin 40 vuotiaana nainen kokee tyydyttävintä seksiä elämänsä aikana. Monella naisella oman naisellisuuden hyväksyminen sekä oman kehonsa opettelu voi tosiaankin vaatia 15-25 vuoden seksielämän ennen kuin seksi on todella maistuvaa. Siksi ei pidä ihmetellä, että laivoilla, laskettelukeskuksissa ja baareissa moni nelikymppinen on suorastaan tyrkky. Valitettavasti vain monelle nelikymppiselle naiselle parisuhde voi aiheuttaa kriisin, jos mies ei "kasva" seksielämän osalta samaa tahtia kuin nainen. Ironista onkin, että 40-v miehen potenssi alkaa jo laskea kun taas naisen käyrä on vastakkainen eli nouseva.